Vond ik ook mooi gezongen door Loes.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:33 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond Telkens Weer wel heel mooi gedaan eigenlijk.
Was idd weer goedquote:
Dat had ik ook. Ik denk Shireen Strooker, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef Samson het volgende:
Wie was die gastactrice eigenlijk? Ze kwam me bekend voor maar kan dr niet plaatsen.
Shireen Strooker is van 1935, Zo oud zag ze er nu ook weer niet uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Ik denk Shereen Strooker, maar dat weet ik niet zeker.
Shit, '35? Dat had ik niet gedacht!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Shireen Strooker is van 1935, Zo oud zag ze er nu ook weer niet uitmaar ze lijkt er wel op. Ik vind trouwens Jenny Arean echt helemaal top in deze serie. Die is gewoon wat ze speelt
![]()
Dit is dr welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Shit, '35? Dat had ik niet gedacht!
Ja Jenny speelt echt een Amsterdamse vrouw de stad waar zij vandaan komt. Fantastisch speelt ze.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind trouwens Jenny Arean echt helemaal top in deze serie. Die is gewoon wat ze speelt![]()
Ik vind het knap van Loes Luca, die echt zo Rotterdams is al je je maar kunt voorstellen om zo plat Amsterdams te praten.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef Ripley het volgende:
Viel me tijdens het kijken op dat hier dus wel amsterdams in gesproken wordt ipv dat neppe gedoe als in dDe Dominee en Gooische VrouwenCarry Tefsen lijkt zo op mijn oma
Ik ben benieuwd naar Lukas zijn verliefdheidquote:Op zondag 25 januari 2009 10:20 schreef MadGuy het volgende:
Het blijft werkelijk waar briljant.
Volgende week wordt Lukas verliefd!
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Lukas zijn verliefdheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de gekte van de verslaving.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef Anneloortje het volgende:
[..]Ben benieuwd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef Anneloortje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Geweldige laatste aflevering, met Sjakkelien !
Is aanstaande vrijdag de laatste afleveringquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Susi het volgende:
[..]!
Geweldige laatste aflevering, met Sjakkelien !
Was een leuke uitzending weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef evert het volgende:
wat een geweldige serie is het! echt, top top top. dat er tijdens het schaep nog mensen naar mislukte programmas als x factor en uri geller kijken.
Utrechtenaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:55 schreef DaFrenk het volgende:
OMG.. al die synoniemen voor een homo![]()
reetroeier, sluitspier musketier
En nu een reclame voor anale ongemakken![]()
Verder was het idd weer goed, goede muziek, goede humor![]()
Oh, neups. Er miste een lidwoord in mijn zinquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is aanstaande vrijdag de laatste aflevering?
Ja die brilquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige serie! Ik ben een fan van Arie! Volgens mij een redelijk onbekende acteur, maar hij is geweldig. Vooral die bril met de opgeklapte zonneglezen![]()
Die heeft hij in het bedje met bloemenmotief ook nog op. Heerlijk!!
Het is Ton Kas die dat speelt, "toevallig" is dat Lineke Rijxman die laatst een bijrol in t Schaep had samen met hem speelde in TV 7, een aantal jaren geleden.quote:
Ik moest ook keihard meelachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef TLC het volgende:
Geweldig die lachbui van Loes Luca en de scene in de duinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |