Vond het ook wel oneerlijk dat er wel een halfnaakte Dennis was en geen halfnaakte Charlie ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En tegenwoordig is wat je in de leader ziet speciaal voor de leader gemaakt, terwijl die stukjes die je vroeger zag uit afleveringen kwamen.
Nu lijkt het alsof ze de kijker een beetje uitdagend en brutaal aan zitten te kijken bij het langskomen.
Ja ik mis het 'wieuw' ook. Ze moeten het gewoon echt weer terug doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat 'wiiieeeeuuwwwww' mis ik ook wel, zeker als ik naar die afleveringen van seizoen 1 kijk, ze gaven de cliff een extra dramatisch tintje![]()
Ik ook, ik kijk een keer niet en het is meteen spannend... dood aan de scriptschrijversquote:Op zondag 21 januari 2007 11:32 schreef nWo4Life het volgende:
Erg dit. Een geweldige aflevering blijkbaar, heb ik hem gemist....
Wel, maandag even de herhaling opnemen. Ben wel benieuwd nu.
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ook, ik kijk een keer niet en het is meteen spannend... dood aan de scriptschrijvers!
Mm, dit ziet er wel interessant uit.quote:
Die blik van Ludo was wel tof.quote:Op zondag 21 januari 2007 23:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F52httLs_Ec
Nu is de grote vraag: Wie heeft DEZE kogels besteld??quote:Op zondag 21 januari 2007 23:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F52httLs_Ec
De heer Ruiten, want bij iedere actie die Ludo onderneemt gooit hij elke keer weer z'n eigen ruiten in.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:28 schreef pberends het volgende:
Nu is de grote vraag: Wie heeft DEZE kogels besteld??
En een puzzelgeit in de pauze, die langer duurt dan deel 1 en 2 van GTST bij elkaar.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:28 schreef GSMboy het volgende:
Toch eens kijken straks nog, die herhaling. Dit keer geen fucking schaatsfestijn in de middag, dus hopelijk wel een aftiteling en wat we vanavond gaan zien.
Kun je nagaan wat mensen er voor over hebben om het schaatsen te vermijden.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En een puzzelgeit in de pauze, die langer duurt dan deel 1 en 2 van GTST bij elkaar.!
Ik had het aanstaan op de achtergrond. Hoelang duurde de onderbreking? Een half uur ofzo?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef nWo4Life het volgende:
Ik haat RTL intens zeg. Ik neem GTST op met de DVD-recorder, staat het einde er niet op, omdat die (...)belspelletjes erop waren! Normaal heb ik dat nooit, maar bij de sjiekste uitzending van het jaar dus wel. Ik doe zo'n belspelmens nog eens wat als ik ze op straat tegenkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |