Als het maar niet zo eindigt als met Martine... heet de vertolkster van Dian niet eens gezegd dat ze maximaal 2 jaar Dian wilde spelen? Na dit seizoen is die tijd voorbij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:40 schreef GSMboy het volgende:
Wat een kuteinde... Ik bedoel dan niet die cliff,maar dat dat stomme Ijsdansgala....![]()
![]()
....
Smelten die hap![]()
....
En Ludo v.s Dian... heerlijk...![]()
![]()
Gniffel gniffel..
dat belooft een spannende zomercliff te worden...
Nee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het maar niet zo eindigt als met Martine... heet de vertolkster van Dian niet eens gezegd dat ze maximaal 2 jaar Dian wilde spelen? Na dit seizoen is die tijd voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Jaaaa, en nu moet iemand NIna helemaal labiel maken en een pscychiater omkopen om haar nog verder op weg te helpen en noem maar op! *geniet bij voorbaat*quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:51 schreef fresta het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Ludo nu denkt dat Nina Morris heeft neer geschoten
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:01 schreef digispeed het volgende:
Kersverse spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Zelfs Barbara nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef Frey het volgende:
Er deed ook maar een beperkt aantal personages mee vandaag, waardoor de saaie verhaallijnen wegvielen.
Ludo, Nina, Morris, Robert, Dian en Jack. Verder niemand van de vaste cast.
Was natuurlijk alleen maar beter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef Frey het volgende:
Er deed ook maar een beperkt aantal personages mee vandaag, waardoor de saaie verhaallijnen wegvielen.
Ludo, Nina, Morris, Robert, Dian en Jack. Verder niemand van de vaste cast.
Dat zou heerlijk zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:05 schreef Mss het volgende:
Hij is niet dood.
Kan Barbara niet zelfmoord plegen uit verdriet omdat ze denkt dat Morris dood gaat![]()
Het was ook al begonnen toen ik keek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef Frey het volgende:
Het leek maar alsof het korter duurde, omdat het zo vroeg begon en de reclames zo kort waren.
Dat zijn 2 verschillende personen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:03 schreef alors het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand gehoord dat een journalist Ancelotti zei ipv Andretti? Het viel me gisteren in de preview al op, en vandaag meende ik het toch duidelijk weer te horen.
Wat ik dus al zei in het vorige topic:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef Frey het volgende:
Het leek maar alsof het korter duurde, omdat het zo vroeg begon en de reclames zo kort waren.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef Dizer het volgende:
Jongens, de reclame was wel heeel erg kort hoor vandaag
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:03 schreef alors het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand gehoord dat een journalist Ancelotti zei ipv Andretti? Het viel me gisteren in de preview al op, en vandaag meende ik het toch duidelijk weer te horen.
Gewoon een naam die Ludo gebruikte voor de dader. Een maffiafiguurtje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
o dus het is geen blunder
maar wie is dan die ancelotti?
Volgens mij klopt het wel. Andretti was de Italiaan van de sigarettensmokkel, en Ancelotti is iemand die Ludo de schuld heeft gegeven van de moordpoging.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]ja hier
ik begreep em toe al niet.
maar het had dus andretti moeten zijn
maar zo maken ze wel meer blunders.
Dat klopt als een busquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel. Andretti was de Italiaan van de sigarettensmokkel, en Ancelotti is iemand die Ludo de schuld heeft gegeven van de moordpoging.
Nou je hebt gisteren echt wat gemist hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:43 schreef pberends het volgende:
Ik heb al 2 dagen niet gekeken, en het lucht op dat je je niet meer druk hoeft te maken om de slechte verhaallijnen.
De andere kijkers laten het ook massaal afweten, terwijl de wintermaanden toch oogsttijd is voor GTST...
[afbeelding]
Dit is eigenlijk de tweede leader, althans de beelden veranderden bijna elk jaar, maar dit is het 2e liedje(door Ingrid Simons) en het 2e logo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De oude leader was zooooo veel vertrouwder enzo: http://www.youtube.com/watch?v=pa5ajBbB_vA Ik volg zelf nog niet zo heel lang GTST, de eerste zomer cliffhanger die ik zag was van seizoen 13, dat Charlie van haar fiets viel en toen volgde ik het nog maar heel kort volgens mij.
Vind ik ook, die van nu is zo gemaakt modernquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De oude leader was zooooo veel vertrouwder enzo: http://www.youtube.com/watch?v=pa5ajBbB_vA Ik volg zelf nog niet zo heel lang GTST, de eerste zomer cliffhanger die ik zag was van seizoen 13, dat Charlie van haar fiets viel en toen volgde ik het nog maar heel kort volgens mij.
Het beste was toen nog gewoon de instrumentale versie van de openingstune kwam op het einde.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ik ook, die van nu is zo gemaakt modernEn op het einde had je een jaar geleden ofzo zo'n wiiieeeuuwwww en dan de muziek pas, dat mis ik ook, ik doe em nu zelf altijd maar even
![]()
Dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de tweede leader, althans de beelden veranderden bijna elk jaar, maar dit is het 2e liedje(door Ingrid Simons) en het 2e logo.
http://www.youtube.com/watch?v=t5gk-IN917o&mode=related&search=
Dat is het eerste liedje (gezongen door Lisa Boray en Jaques de Vries) met een oude gtst logo![]()
Dat 'wiiieeeeuuwwwww' mis ik ook wel, zeker als ik naar die afleveringen van seizoen 1 kijk, ze gaven de cliff een extra dramatisch tintjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef alors het volgende:
Vind ik ook, die van nu is zo gemaakt modernEn op het einde had je een jaar geleden ofzo zo'n wiiieeeuuwwww en dan de muziek pas, dat mis ik ook, ik doe em nu zelf altijd maar even
![]()
Ben ik het mee eens, die mensen denken dat het zo moet beginnen en eindigen als een power rangers afleveringquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik ook meteen vreselijk miste toen het weg was was het stukje van 'De tijd van onbezorgheid is voorbij', dat hadden ze nooit weg moeten doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |