Vond het ook wel oneerlijk dat er wel een halfnaakte Dennis was en geen halfnaakte Charlie ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En tegenwoordig is wat je in de leader ziet speciaal voor de leader gemaakt, terwijl die stukjes die je vroeger zag uit afleveringen kwamen.
Nu lijkt het alsof ze de kijker een beetje uitdagend en brutaal aan zitten te kijken bij het langskomen.

Ja ik mis het 'wieuw' ook. Ze moeten het gewoon echt weer terug doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat 'wiiieeeeuuwwwww' mis ik ook wel, zeker als ik naar die afleveringen van seizoen 1 kijk, ze gaven de cliff een extra dramatisch tintje![]()

Ik ook, ik kijk een keer niet en het is meteen spannend... dood aan de scriptschrijversquote:Op zondag 21 januari 2007 11:32 schreef nWo4Life het volgende:
Erg dit. Een geweldige aflevering blijkbaar, heb ik hem gemist....
Wel, maandag even de herhaling opnemen. Ben wel benieuwd nu.

quote:Op zondag 21 januari 2007 12:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ook, ik kijk een keer niet en het is meteen spannend... dood aan de scriptschrijvers!

Mm, dit ziet er wel interessant uit.quote:

Die blik van Ludo was wel tof.quote:Op zondag 21 januari 2007 23:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F52httLs_Ec

Nu is de grote vraag: Wie heeft DEZE kogels besteld??quote:Op zondag 21 januari 2007 23:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F52httLs_Ec

De heer Ruiten, want bij iedere actie die Ludo onderneemt gooit hij elke keer weer z'n eigen ruiten in.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:28 schreef pberends het volgende:
Nu is de grote vraag: Wie heeft DEZE kogels besteld??

En een puzzelgeit in de pauze, die langer duurt dan deel 1 en 2 van GTST bij elkaar.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:28 schreef GSMboy het volgende:
Toch eens kijken straks nog, die herhaling. Dit keer geen fucking schaatsfestijn in de middag, dus hopelijk wel een aftiteling en wat we vanavond gaan zien.

Kun je nagaan wat mensen er voor over hebben om het schaatsen te vermijden.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En een puzzelgeit in de pauze, die langer duurt dan deel 1 en 2 van GTST bij elkaar.!

Ik had het aanstaan op de achtergrond. Hoelang duurde de onderbreking? Een half uur ofzo?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef nWo4Life het volgende:
Ik haat RTL intens zeg. Ik neem GTST op met de DVD-recorder, staat het einde er niet op, omdat die (...)belspelletjes erop waren! Normaal heb ik dat nooit, maar bij de sjiekste uitzending van het jaar dus wel. Ik doe zo'n belspelmens nog eens wat als ik ze op straat tegenkom!

Ja, ontzettend lang. Die stomme vent met z'n gezeik. Man, wat haat ik die mensen...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had het aanstaan op de achtergrond. Hoelang duurde de onderbreking? Een half uur ofzo?

Ik had op zijn minst verwacht dat je je weer kwam ergeren aan Barbara. Hoe ze tegen Nick deed en hoe ze zich weer als het slachtoffer gedroegquote:Op maandag 22 januari 2007 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zal wel weer een half jaar duren voordat de ware toedracht achterhaald is, de vete tussen Fischer/Alberts en Sanders wordt er niet minder op tot de tijd dat Morris de waarheid vertelt, die hij zich vervolgens nog een jaar of wat niet kan herrineren![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door iggy_in_the_house op 23-01-2007 10:45:41 ]

quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De laatste spoiler...Als dat dé zomercliff wordt, ga ik echt schelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!

Die coma is ook zo ontzettend kut en cliché... Dennis lag vorig jaar nog in comaquote:Op maandag 22 januari 2007 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zal wel weer een half jaar duren voordat de ware toedracht achterhaald is, de vete tussen Fischer/Alberts en Sanders wordt er niet minder op tot de tijd dat Morris de waarheid vertelt, die hij zich vervolgens nog een jaar of wat niet kan herrineren![]()

Spannend!quote:

Het ging hem niet echt om de pers zelf, maar hij wilde zo snel mogelijk naar zijn dochter en de pers stond in de weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef nWo4Life het volgende:
Ik hoop dat Ludo in de problemen blijft. Ik vond het super om te zien hoe hysterisch hij werd tegen die persreporters. Zo had ik hem nog nooit gezien en het is mooi om ook de zwakke kanten van de eens zo machtikge Ludo Sanders te zien.

Ik heb het vrijdag niet gezien, maar waarvoor was die pers er dan???quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Het ging hem niet echt om de pers zelf, maar hij wilde zo snel mogelijk naar zijn dochter en de pers stond in de weg.

Dian had de verhalen over Morris en de boot laten uitlekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag niet gezien, maar waarvoor was die pers er dan???

Dianquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Dian had de verhalen over Morris en de boot laten uitlekken.
Zelfs de hoofdrechercheur zelf zat trouwens in Ludo's complot![]()

Dat had overigens niks met dat krantenbericht te maken, maar omdat hij zich zorgen maakte over Ninaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef nWo4Life het volgende:
Het is nu wel spannend, maar voor hoe lang inderdaad?
Ik hoop dat Ludo in de problemen blijft. Ik vond het super om te zien hoe hysterisch hij werd tegen die persreporters.
Ik wel, zo doet hij alleen maar als er iets ergs gebeurd met zijn naaste familie, op zich wel begrijpelijkquote:Zo had ik hem nog nooit gezien en het is mooi om ook de zwakke kanten van de eens zo machtikge Ludo Sanders te zien.
Ik haat dat ook.quote:Ik haat het dat vanavond Anita en Dennis weer komen. Laat ze trouwen en snel oprotten.

Geweldig inderdaad, al die figuren als Winston Post en Fajah Lourens denken dat ze na GTST een gouden carriere kunnen gaan doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:01 schreef pluisje78 het volgende:
@@@ Joris stapt uit gtst was 2 weken terug op rtl boulevard dus morris zal wel mors dood zijn.
en vond de oude garde de beste met annete (r.i.p) arnie roos (r.i.p) rien dian jeff karin oude hogendoorn enz veel leuker dan deze suffe bende
ze spelen 2 jaartjes in gtst en denken gelijk ik ben bekend dus ik mag een film doen

Nee niet waarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad, al die figuren als Winston Post en Fajah Lourens denken dat ze na GTST een gouden carriere kunnen gaan doen.
Alleen Reinout Oelemans en Katja Schuurman is dat gelukt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |