Wat een bizarre wereld. Je uitgaven van het afgelopen jaar downloaden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond ontdekt hoe ik al mijn uitgaven van afgelopen jaar kan downloaden en verwerken in excell. Doordat ik toch altijd pin geeft het een aardige correct beeld.
we hebben het hier wel over een rechtsgeleerde he?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ellian ook weer door de bocht, hoor. Irak? Schuld van de VN, want die doen niets. De Veiligheidsraad zou eens wat moeten doen! Weet die man wel hoe dat orgaan werkt?
Een overzicht van alle uitgaven....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat een bizarre wereld. Je uitgaven van het afgelopen jaar downloaden.
Gore heeft het over actie ondernemen binnen 10 jaar anders gaan we kapot. Nu nog 9 jaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Monidique het volgende:
Gore gaf geen termijn, als ik het wel heb en het artikel, wat vermoedelijk van de Elsevier komt, slaat de plank ook mis door nauwere (?) waarschijnlijkheden te interpreteren als minder sombere voorspellingen.
Hij zegt dat sommige wetenschappers dat beweren en zij beweren dan niet dat we kapot gaan, maar dat het proces van klimaatverandering niet meer tegen te gaan is, omdat het dan als het ware zelfvoorzienend is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gore heeft het over actie ondernemen binnen 10 jaar anders gaan we kapot. Nu nog 9 jaar.
Gewoon je PIN-transacties via de website van je bank?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een overzicht van alle uitgaven....
Komt er echt geen einde aan jouw voorliefde voor rotmuziek?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:06 schreef Monidique het volgende:
The Doors - Waiting for the Sun.
The Doors is geen slechte band en het maakt geen slechte muziek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Komt er echt geen einde aan jouw voorliefde voor rotmuziek?
De omschrijving op zijn site komt gewoon neer op kapot gaan. Ik vat het even samen zonder zijn Hollywood dramatiek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef Monidique het volgende:
Hij zegt dat sommige wetenschappers dat beweren en zij beweren dan niet dat we kapot gaan, maar dat het proces van klimaatverandering niet meer tegen te gaan is, omdat het dan als het ware zelfvoorzienend is.
quote:Humanity is sitting on a ticking time bomb. If the vast majority of the world's scientists are right, we have just ten years to avert a major catastrophe that could send our entire planet into a tail-spin of epic destruction involving extreme weather, floods, droughts, epidemics and killer heat waves beyond anything we have ever experienced.
http://thinkprogress.org/2007/01/19/abramoff-guam-prosecutor/quote:As many as eight U.S. Attorneys are leaving or being pushed out of their positions by the Bush administration. Several of these prosecutors are working on high-profile cases, such as Carol Lam, who ran the investigation into the corruption of former Rep. Randy “Duke” Cunningham (R-CA).
Ik interpreteer dat inderdaad anders.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De omschrijving op zijn site komt gewoon neer op kapot gaan. Ik vat het even samen zonder zijn Hollywood dramatiek.
Tenzij jij dit anders interpreteert:
[..]
Natuurlijk niet. En het oeuvre van Morrison laat zich in meer woorden samenvatten dan ''snake!'', ''fire!'', ''Oidipous!'', ''Oh! en ''Yeah!''quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
The Doors is geen slechte band en het maakt geen slechte muziek.
Juist. [14.gif]quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon je PIN-transacties via de website van je bank?
Tsja...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En het oeuvre van Morrison laat zich in meer woorden samenvatten dan ''snake!'', ''fire!'', ''Oidipous!'', ''Oh! en ''Yeah!''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |