Kijk, en op dit punt begon ik te grinniken, en keek ik even of dit topic al in ONZ stond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
ligt het in de lijn der verwachting dat
Daar geloof ik ook helemaal niets van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Klets. Dat pikt de Kamer niet.
nu de grote vraag: waarom moet het verboden worden? krijg je er jeuk van? is het ethisch onverantwoord? vertel...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nu het er alle schijn van heeft dat CU mee gaat regeren in Nederland ligt het in de lijn der verwachting dat vroeger of later het homohuwelijk verboden gaat worden. Niet gelijk maar de CU zal zich streng opstellen en uiteindelijk het homohuwelijk gaan gebruiken om hun zin te krijgen. Net zoals D'66 bestuurlijke vernieuwing probeerde af te dwingen en dit standpunt gebruikte om het huidige kabinet op te blazen zal CU mogelijkerwijs ook het homohuwelijk (en misschien wel een totaal verbod op homofilie) af willen schaffen.
Goede argumenten hebben ze ook. Bush heeft onlangs met zijn Conservatieve Partij ook tegen het homohuwelijk gestemd dus een hele vreemde zet is het niet.
Ik ben bereid de CU tegemoet te komen en ik ga er 100% in mee dat het verboden gaat worden. Eindelijk!
Als er ooit een referendum komt zul jij met je oren staan te flapperen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kijk, en op dit punt begon ik te grinniken, en keek ik even of dit topic al in ONZ stond..
Twee mannen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu de grote vraag: waarom moet het verboden worden? krijg je er jeuk van? is het ethisch onverantwoord? vertel...
Ik flapper niet zo snel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef skiczukie het volgende:
Als er ooit een referendum komt zul jij met je oren staan te flapperen.
ja iew he!quote:
Woei, je hebt al 478 posts! Hoeveel zullen er nog volgen denk je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef wmml het volgende:
Precies Jerruh, heb jij er last van? Zie jij of twee homo's getrouwd zijn of niet? Dus houd alsjeblieft je muil en ga morgen op het spoor liggen
Ik ken ook een politicus die zei meerdere malen "I do not have a sexual relation with thát 'woman' ".quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef schatje het volgende:
Daar is een kamermeerderheid voor nodig en dat zullen ze niet redden. Bovendien heb ik Rouvoet diverse malen horen zeggen dat hij het homohuwelijk niet wil terugdraaien.
En waarom? Omdat we moesten voortplanten om te overleven... dat hoeft nu niet meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
een man en een vrouw zijn voor elkaar geschapen. Niet een man en een man of een vrouw en een vrouw. Denk even puur evolutionair, zoals dieren (ja ja er zijn uitzonderingen) het ook met elkaar doen als zijnde een mannetje met een vrouwtje. Die denken er niet over na, maar doen gewoon zoals het 'hoort'.
Een totaal verbod op homofilie afschaffen, dat is helemaal zo gek nog niet, dat had ik van de CU nou niet verwacht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
het homohuwelijk (en misschien wel een totaal verbod op homofilie) af willen schaffen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een totaal verbod op homofilie afschaffen, dat is helemaal zo gek nog niet, dat had ik van de CU nou niet verwacht.
Poppers en gereetneuk neem ik aan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja iew he!.
stel je voor dat je je voor gaat stellen wat er op een slaapkamer gebeurt,
evolutie schmevolutie...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
een man en een vrouw zijn voor elkaar geschapen. Niet een man en een man of een vrouw en een vrouw. Denk even puur evolutionair, zoals dieren (ja ja er zijn uitzonderingen) het ook met elkaar doen als zijnde een mannetje met een vrouwtje. Die denken er niet over na, maar doen gewoon zoals het 'hoort'.
Ja, je wildste dromen worden werkelijkheid.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef skiczukie het volgende:
Poppers en gereetneuk neem ik aan.![]()
Doe eens een paar controversiele uitspraken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... is dit het stormlooptopic van vanavond? Want dan pak ik nog even een biertje...
Allochtonen kunnen niet paardrijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef IHVK het volgende:
Doe eens een paar controversiele uitspraken.![]()
poppers eet je alleen bij de mexicaan: galapeno met geitenkaas.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Poppers en gereetneuk neem ik aan.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
poppers eet je alleen bij de mexicaan: galapeno met geitenkaas..
Je wil niet zeggen dat je van DDK ook maar enige serieus te nemen argumenten verwacht he? Zoja, ga eens de posthistorie nakijken, kun je lachen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Bushmaster het volgende:
Wel leuk he, een topic starten om verder niet te reageren, intolerant stuk vreten.
Racist.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Allochtonen kunnen niet paardrijden.
Vanuit jouw oogpunt is homolfilie een gevaarlijke epidemische ziekte. Die ziekte zal bestreden moeten worden. Tegenwoordig wordt het niet als ziekte gekwalificeerd maar je kunt het moeilijk als normaal gedrag beschouwen. Het is echt een hersenziekte.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
een verbod op homofilie ? goede argumenten ? je bent niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
dat vroeger of later het homohuwelijk verboden gaat worden.
-
(en misschien wel een totaal verbod op homofilie)
-
Goede argumenten hebben ze ook. Bush heeft onlangs met zijn Conservatieve Partij ook tegen het homohuwelijk gestemd dus een hele vreemde zet is het niet.
en ik maar denken dat ik gezond was...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Vanuit jouw oogpunt is homolfilie een gevaarlijke epidemische ziekte. Die ziekte zal bestreden moeten worden. Tegenwoordig wordt het niet als ziekte gekwalificeerd maar je kunt het moeilijk als normaal gedrag beschouwen. Het is echt een hersenziekte.
Er zijn ook een hoop dieren die het niet doen "zoals het hoort", maar het doen met hun eigen geslacht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef Alicey het volgende:
CU krijgt dat er gelukkig nooit doorgedrukt.
welke holocaust?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
wij biseksuelen worden ook overal buitengesloten!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Jij bent toch bi, Jerruh, dus jij mag wel trouwen met een man. Het gaat hier alleen om homo's, wel opletten!
en dan ? denk je dat er geen moslim homo's en lesbiennes zijn ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef skiczukie het volgende:
Wacht maar tot we een moslimland worden!
Waarom gaan jullie niet trouwen? Homo's vallen toch op mannen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Jij bent toch bi, Jerruh, dus jij mag wel trouwen met een man. Het gaat hier alleen om homo's, wel opletten!
Nee, hij postte enkel drogredenen pur sang, waar niks mee aan te vangen valt: dus is het een troll.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
een verbod op homofilie ? goede argumenten ? je bent niet goed bij je hoofd![]()
Neeh natuurlijk niet. Ben je gek geworden ofzo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en dan ? denk je dat er geen moslim homo's en lesbiennes zijn ofzo![]()
Dat komt alleen omdat jij van twee walletjes wil vreten, veelvraat! Laat ook eens wat over voor normale mensen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Jerruh het volgende:
wij biseksuelen worden ook overal buitengesloten!.
Ik moet z'n topics inderdaad wat vaker lezen. Is er ook een RSS feed van?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je wil niet zeggen dat je van DDK ook maar enige serieus te nemen argumenten verwacht he? Zoja, ga eens de posthistorie nakijken, kun je lachen.
...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Vanuit jouw oogpunt is homolfilie een gevaarlijke epidemische ziekte. Die ziekte zal bestreden moeten worden. Tegenwoordig wordt het niet als ziekte gekwalificeerd maar je kunt het moeilijk als normaal gedrag beschouwen. Het is echt een hersenziekte.
tuurlijk welquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh natuurlijk niet. Ben je gek geworden ofzo?
Sinds eind jaren '60 wordt het niet meer als hersenziekte beschouwd, maar wordt hooguit de psychische schade die ontstaat door de manier waarop figuren zoals jij homoseksuelen behandelen als een psychsiche ziekte gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
'k Heb Jerruh gezien in een witte jurk, en nee, dan vergaat de lust je wel tot trouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef skiczukie het volgende:
Waarom gaan jullie niet trouwen? Homo's vallen toch op mannen?![]()
Dan zijn er zat foutjes in de evolutie geslopen, want er zijn ladingen dieren die van 't handje zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Nou, ik denk dat er een hoop CU-ers met een gerust hart gaan slapen nuquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nu het er alle schijn van heeft dat CU mee gaat regeren in Nederland ligt het in de lijn der verwachting dat vroeger of later het homohuwelijk verboden gaat worden. Niet gelijk maar de CU zal zich streng opstellen en uiteindelijk het homohuwelijk gaan gebruiken om hun zin te krijgen. Net zoals D'66 bestuurlijke vernieuwing probeerde af te dwingen en dit standpunt gebruikte om het huidige kabinet op te blazen zal CU mogelijkerwijs ook het homohuwelijk (en misschien wel een totaal verbod op homofilie) af willen schaffen.
Ik ben bereid de CU tegemoet te komen en ik ga er 100% in mee dat het verboden gaat worden. Eindelijk!
Het is geen breekpunt voor die partij, (wat de gekozen burgemeester wel was voor D66)quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef weasel85 het volgende:
verban die CU ook maar gelijk , aan zulk volk hebben we geen zak
Die zitten gewoon in een fase.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tuurlijk wel
check die roze burkha's dan es...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan zijn er zat foutjes in de evolutie geslopen, want er zijn ladingen dieren die van 't handje zijn..
Dat was een Rome-shirt, geen jurkquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb Jerruh gezien in een witte jurk, en nee, dan vergaat de lust je wel tot trouwen.
En in mijn maat zijn ze er niet.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maatje te groot?.
'k Ben 'm kwijt trouwens, dus ik vrees dat je 'm niet meer kunt ophalen...
#479: Sterf, bvdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Woei, je hebt al 478 posts! Hoeveel zullen er nog volgen denk je?
Je blijft maar doorgaan in dit topic he? Heb dan teminste lef om een discussie aan te gaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Homo's zijn echt raar. In de voetballerij worden ze ook niet geaccepteerd. Gelukkig.
Ik kan me niet voorstellen dat er één tijdens het douchen bij ons de kleedkamer zou komen meedouchen. Daar houd niemand van. En om nu een aparte douche te maken.
Vooral bij veel amateurclubs hoor je veel anti-homo geluiden en dat is maar goed ook.
Ik denk dat de Dead Kennedys liever niet horen dat jij een fan bent.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Homo's zijn echt raar. In de voetballerij worden ze ook niet geaccepteerd. Gelukkig.
Ik kan me niet voorstellen dat er één tijdens het douchen bij ons de kleedkamer zou komen meedouchen. Daar houd niemand van. En om nu een aparte douche te maken.
Vooral bij veel amateurclubs hoor je veel anti-homo geluiden en dat is maar goed ook.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Homofoben afschaffen zou misschien echter neit eens zo'n gek idee zijn.
Grappig dat je ook homofiele dieren blijkt te hebben dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ik voetbal bij een amateurclub en nog bij ons of omstreken heb ik ooit van zulke geluiden gehoord. Kruip eens onder je steen vandaan jij homofobisch infantiel ventjequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hoogstaand, klap klap. Nog iets?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga je dood? Barend Van Dorp?
Nee, een langharigequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gare kortharige pot ofzo? Het gaat hier over homo's! Kssst.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Ik wist helemaal niet dat ik strafbaar was, vroeger toen ik 15 was en mijn vriendje 30. Ik zou er nooit aangifte van doen, maar ik heb 2 jaar sex met hem gehad ik was bijna 14 toen ik ontmaagd werd door hem en ruim 16 toen het uitraakte
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?quote:Geslacht: Man
Zit er verschil in hoe mannen klappen en vrouwen klappen? Ben je naast homofoob ook nog vrouwenhater? Zal je het nog moeilijk krijgen in je toch al zo zielig leventjequote:
Hahaaa je bent vergeten te ontkennen dat je een struik andijvie ipv een keurig braziliaans streepje hebt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee, een langharigeook zonder tuinbroek, houthakkersblouse, kisten. en pakje zware shag in het borstzakje
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg TS: troll
[..]
[..]
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?
Maar... Maar... Homo's zijn ANDERS! En dus ENG!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef wmml het volgende:
[..]
Ik voetbal bij een amateurclub en nog bij ons of omstreken heb ik ooit van zulke geluiden gehoord. Kruip eens onder je steen vandaan jij homofobisch infantiel ventje
Ik geloof er geen reet van! Foto!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee, een langharigeook zonder tuinbroek, houthakkersblouse, kisten. en pakje zware shag in het borstzakje
![]()
Ja, dat dus.quote:
Wat zonde!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van! Foto!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Homofobie is een ziekte, dan heb je angst voor homo's. ....... ??
Ja jezusmina iedereen is toch bang dat ie homo moet worden.
Homofobie is eerder gezond te noemen beslist geen ziekte.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hahaaa je bent vergeten te ontkennen dat je een struik andijvie ipv een keurig braziliaans streepje hebt!![]()
Joh ga lekker naar een Hostie party in de gereformeerde kerk. Brrrr en ik denk dat je nog zou schrikken in jouw bekrompen wereldje als je wist hoeveel dieren homosexueel gedrag vertonen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef wmml het volgende:
Zit er verschil in hoe mannen klappen en vrouwen klappen?
Ben ik homofoob?quote:Ben je naast homofoob ook nog vrouwenhater?
Neejoh, ik lees gewoon jouw posts, en dan weet ik weer dat ik superieur ben.quote:Zal je het nog moeilijk krijgen in je toch al zo zielig leventje
Jij bent echt verblindt door je eigen domheid. Kan je niet rationeel nadenken? Of ben je zo erg door je papa geindoctrineerd dat Homo's uitgeroeid moeten worden dat je geen gedachtengang van jezelf meer over hebt. Ik val op het moment bij iedereen en waarom moet ik bang zijn om homo te MOETEN worden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Homofobie is een ziekte, dan heb je angst voor homo's. ....... ??
Ja jezusmina iedereen is toch bang dat ie homo moet worden.
Homofobie is eerder gezond te noemen beslist geen ziekte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |