abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45488878
Maareh... is dit het stormlooptopic van vanavond? Want dan pak ik nog even een biertje...
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:27:56 #27
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45488886
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
een man en een vrouw zijn voor elkaar geschapen. Niet een man en een man of een vrouw en een vrouw. Denk even puur evolutionair, zoals dieren (ja ja er zijn uitzonderingen) het ook met elkaar doen als zijnde een mannetje met een vrouwtje. Die denken er niet over na, maar doen gewoon zoals het 'hoort'.
evolutie schmevolutie...

niemand hier op deze aardbol denkt uberhaupt meer aan evolutie als het gaat om hun eigen leven. Ga jij me vertellen dat je seks hebt om je soort in stand te houden? daar betaal je tegenwoordig belasting voor om dat te doen. Maar homoseksualiteit heeft al duizenden, zo niet honderdduizenden jaren nog nooit iets ernstigs betekend voor evolutie. Waarom zouden ze er anders na al die jaren nog steeds zijn? en heeft het nadeel betekend voor ons mensheid? Ik snap dat gemauw over evolutie om over homos te oordelen niet zo goed...
put
your
clothes
on!
pi_45488908
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef skiczukie het volgende:

Poppers en gereetneuk neem ik aan.
Ja, je wildste dromen worden werkelijkheid.
Dat wordt sjorren vanavond.
pi_45488910
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... is dit het stormlooptopic van vanavond? Want dan pak ik nog even een biertje...
Doe eens een paar controversiele uitspraken.
pi_45488942
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef IHVK het volgende:

Allochtonen kunnen niet paardrijden.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:29:24 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45488947
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Poppers en gereetneuk neem ik aan.
poppers eet je alleen bij de mexicaan: galapeno met geitenkaas.
.
put
your
clothes
on!
pi_45488950
quote:

[..]

Inderdaad.
pi_45488951
Wel leuk he, een topic starten om verder niet te reageren, intolerant stuk vreten.
Eigen brokjes eerst.
pi_45488964
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Jerruh het volgende:

[..]

poppers eet je alleen bij de mexicaan: galapeno met geitenkaas.
.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:30:24 #35
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45488988
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Bushmaster het volgende:
Wel leuk he, een topic starten om verder niet te reageren, intolerant stuk vreten.
Je wil niet zeggen dat je van DDK ook maar enige serieus te nemen argumenten verwacht he? Zoja, ga eens de posthistorie nakijken, kun je lachen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_45488997
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Allochtonen kunnen niet paardrijden.
Racist.

Wat een kutforum is dit toch, allemaal racisten hier.

maar gemaakte rellen zijn niet leuk
pi_45489010
Waarom wordt een dergelijk troll post niet gemodereerd?
alias Capriccio Dieu Donné
pi_45489027
Homohuwelijk verbieden is hetzelfde als uitsluiten dat de geest neerdaalt in het mensenlichaam, trieste figuren, als een huwelijk mij verboden wordt door een geloofsgroep of gemeente dan heb ik er ook vrede mee als er maar wel een wettelijke verbintenis is met de bijkomende belastingvoordelen.
Zowiezo moet je in deze meteriele wereld kijken naar wat goed voor je is, als stel hebje meestal wel voordeel dus moeten ook homo stellen die voordelen krijgen omdat het technisch gezien een langlopende relatie is.
Gelukkig is het hier nog niet zo'n bekrompen zooitje als in amerika waar klein beter is en bekrompen hemelheerschend is.
pi_45489053
quote:
een man en een vrouw zijn voor elkaar geschapen. Niet een man en een man of een vrouw en een vrouw. Denk even puur evolutionair, zoals dieren (ja ja er zijn uitzonderingen) het ook met elkaar doen als zijnde een mannetje met een vrouwtje. Die denken er niet over na, maar doen gewoon zoals het 'hoort'.
Vanuit jouw oogpunt is homolfilie een gevaarlijke epidemische ziekte. Die ziekte zal bestreden moeten worden. Tegenwoordig wordt het niet als ziekte gekwalificeerd maar je kunt het moeilijk als normaal gedrag beschouwen. Het is echt een hersenziekte.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_45489057
Mik er gewoon maar een slotje op.
pi_45489095
CU krijgt dat er gelukkig nooit doorgedrukt.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:33:07 #42
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_45489117
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
dat vroeger of later het homohuwelijk verboden gaat worden.
-
(en misschien wel een totaal verbod op homofilie)

-

Goede argumenten hebben ze ook. Bush heeft onlangs met zijn Conservatieve Partij ook tegen het homohuwelijk gestemd dus een hele vreemde zet is het niet.
een verbod op homofilie ? goede argumenten ? je bent niet goed bij je hoofd
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:33:23 #43
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45489130
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Vanuit jouw oogpunt is homolfilie een gevaarlijke epidemische ziekte. Die ziekte zal bestreden moeten worden. Tegenwoordig wordt het niet als ziekte gekwalificeerd maar je kunt het moeilijk als normaal gedrag beschouwen. Het is echt een hersenziekte.
en ik maar denken dat ik gezond was...
put
your
clothes
on!
pi_45489155
Wacht maar tot we een moslimland worden!
pi_45489170
Jij bent toch bi, Jerruh, dus jij mag wel trouwen met een man. Het gaat hier alleen om homo's, wel opletten!
pi_45489175
quote:
Er zijn ook een hoop dieren die het niet doen "zoals het hoort", maar het doen met hun eigen geslacht.

Het enige verschil met mensen is dat mensen er een heel drama van maken en homoseksuelen als tweederangs-burgers gaan zien en dat bij dieren homoseksualiteit volledig geintegreerd is.
pi_45489177
Ts loopt te zwammen.. ik zie geen probleem in een homo stel.. of lesbie stel...

mensen.. haal toch een leven oid... en laat ze lekker..

verban die CU ook maar gelijk , aan zulk volk hebben we geen zak
I pwn u!
pi_45489195
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef Alicey het volgende:
CU krijgt dat er gelukkig nooit doorgedrukt.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_45489198
quote:

[..]

welke holocaust?

Laat die mensen lekker hun gang gaan, als zij er vrolijker van worden. Wij hebben er toch geen last van? En die hele man is voor de vrouw geschapen praat kom op zeg, al is dat nog zo (en tsja, als er iets van nageslacht moet komen hé) dan wil dat nog niet zeggen dat homoseksuelen er vrolijk voor kiezen om niet op het andere geslacht te vallen moeten ze dan maar allemaal hun best doen hetero te worden zodat skiczukie er niet over hoeft te fantaseren? Dus ik zeg, afschaffen? No way!
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:34:49 #50
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45489207
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Jij bent toch bi, Jerruh, dus jij mag wel trouwen met een man. Het gaat hier alleen om homo's, wel opletten!
wij biseksuelen worden ook overal buitengesloten! .
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')