Tja dat jij er niets mee kan zegt meer over jou dan over de post gok ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bewaren niet, ik kreeg 'm toegestuurd van iemand die bij de ncrgay werkt. Overigens is dat een insitegrapje.
[..]
Deze quote staat vol met vooroordelen, ondoordachte conclusies en kort door de bocht en kortzichtige stellingen. Kan ik niets mee.
Dan blijf je daar toch fijn weg als het je niet boeit. Ik denk dat ik namens vele users kan zeggen dat jouw simpelzielige oneliners niet gemist zullen worden. Overigens spreek je al eenvoudig genoeg, maak het niet erger voor je door in jip en janneke taal te gaan spreken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat jij er niets mee kan zegt meer over jou dan over de post gok ik.
Maar nog even in jip en janneketaal. Ik heb diverse interessegebieden waarover ik graag uitgebreid in discussie ga. Dit zijn blijkbaar niet de gebieden die jou boeien, nou dat kan dan is het ook niet raar als je er weinig van ziet.
Daarnaast is er in POL een heleboel bagger waar het soms best leuk tegenaanlullen is. Dan heb ik het over de 321 Wilders, Moslims en Libertariėrs topics. Deze staan nog voller met vooroordelen dan de topics die me wel boeien dus doe ik daar ook zo nu en dan maar even aan mee. Vooral om vele onjuistheden pogen recht te zetten.
Denk ook niet dat jouw bijdragen gemist zullen wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan blijf je daar toch fijn weg als het je niet boeit. Ik denk dat ik namens vele users kan zeggen dat jouw simpelzielige oneliners niet gemist zullen worden. Overigens spreek je al eenvoudig genoeg, maak het niet erger voor je door in jip en janneke taal te gaan spreken.
Ja jong, je krijgt dadelijk een ijsje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat jouw bijdragen gemist zullen worden. Zelfs die van mij in de achterlijke wilders topics zijn over het algemeen van een hoger niveau
.
En blijkbaar was het nog niet eenvoudig genoeg vandaar de extra uitleg en het lijkt te helpen.
Als jij daar gelukkig van wordtquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja jong, je krijgt dadelijk een ijsje.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
['trailerpakrmode] ik wordt soms ook wat moe van dhimmisigme.
Maar... maar... ik werkte donderdagavond om half tien. Hoe kan problematiQue dan mijn kloon zijn? Let wel, ik ontken niets, hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een broedhok van klonen, zoals jij, M.
Bareuh...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert; Alle duitsers zijn nog steeds aan nazisten gelieerd via de bloedbaan.
Wij Hollanders hebben helemaal niks met dat volk.
Mods doe er eens wat aan of blijf met een derderangs POL forum zitten!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja. Wat een ongewassen kraakpandsnol, die terecht in haar eigen land is uitgekotst.
absoluut, die gast weet van toeten nog blazen, behalve als het om eten gaatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
Daarnaast pleit ik voor een modverbod voor Martijn77 in POL.
Eenschquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
quote:
Laat me raden, omdat die niet op jouw lijntje zit?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het dhimmitistische gedrag van sch is zijn eigen valkuil en vrijheidsberoving. hij weet het wel, maar het maakt hem niet veel uit. sommige mensen lopen vrijwillig naar de galg. en dan in het hiernamaals zeiken dat hij nooit gered is. je weets.
Heeft ie dat dan niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
Naam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bewaren niet, ik kreeg 'm toegestuurd van iemand die bij de ncrgay werkt. Overigens is dat een insitegrapje.
I will not use the N-word, as discussed with morsecode lately.quote:
We hebben gemeenSCHappelijke kennissen, SCHept meteen een bandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
I will not use the N-word, as discussed with morsecode lately.![]()
Iemand die jou persoonlijk kent.![]()
Integendeel, er is mij verzekerd dat je ook daar op intranet de debielste dingen SCHrijft. Ook daar ben je een dorpsgek, maar minder SCHadelijk dan je hier doet vermoeden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben gemeenSCHappelijke kennissen, SCHept meteen een band
Dan weet je inmiddels vast ook wel dat driekwart van wat je over me post, onzin is.![]()
Goh, da's mooi voor je man, dat je beeld zo wordt bevestigd. Maar SCH werkt daar niet hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Integendeel, er is mij verzekerd dat je ook daar op intranet de debielste dingen SCHrijft. Ook daar ben je een dorpsgek, maar minder SCHadelijk dan je hier doet vermoeden.![]()
Dat weet Aaah, maar Aaah weet ook wel wat dan wel. Verder best welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Goh, da's mooi voor je man, dat je beeld zo wordt bevestigd. Maar SCH werkt daar niet hoor.
Je denkt me echt te kennen, doet me deugdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat weet Aaah, maar Aaah weet ook wel wat dan wel. Verder best wel![]()
Ik geef er alleen maar mee aan dat jij je SCH-personage te veel laat lijken op je irl-persoontje. Geeft niet, maar dan wordt je zeker niet serieus genomen irl, dankzij jouw SCH-optredens.![]()
Hoezo? Doet 'ie ooit wat anders dan TT's aanpassen en laatst een keertje persoonsgegevens weghalen? Ik vind dat in elk geval uitstekendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
Prima mod hoor ik zo. Meer moeten ze ook niet doen. Verzuurde figuren hebben dat liever wel, want dan kunnen ze weer ongestoord doorgaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo? Doet 'ie ooit wat anders dan TT's aanpassen en laatst een keertje persoonsgegevens weghalen? Ik vind dat in elk geval uitstekend.
Moet dit echt het begin van een goede discussie worden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef Haaglander het volgende:
[..]
De gristenhonden van de CU zullen idd geen middel schuwen om hun machtspolitiek uit te oefenen. Die walgelijke Tineke Huizinga zal het land nog erger de kast op krijgen dan Rita Verdonk.
Hij is geen POL-mod.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima mod hoor ik zo. Meer moeten ze mag hij ook niet doen.
Bij gebrek aan voltijdse moderatie door de aangestelde POL mods vind ik dat Martijn zijn verantwoordelijkheden goed oppakt.quote:
Prima inderdaad. HIj kan beter hier en daar een TT-tje wijzigen dan zich wagen aan meeposten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij gebrek aan voltijdse moderatie door de aangestelde POL mods vind ik dat Martijn zijn verantwoordelijkheden goed oppakt.
Ze zijn gelukkig niet zo alom aanwezig als destijds sizzler inderdaad. Maar Sidekick is hier gewoon te lang, er zou een maximum tijd aan dat modschap verbonden kunnen worden. En waag het niet te zeggen dat je het daar mee eens bent want dan trek ik het weer inquote:Overigens snap ik ook wel dat de heren POL mods niet fulltime kunnen modereren. Het verheugt mij zelfs dat SK een baan heeft en eindelijk de irl-prioriteiten weet te leggen.![]()
Het is niet aan ons om te bepalen of hij meepost. Van mij mag die, sterker, dat moet hij geheel zelf beoordelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:07 schreef SCH het volgende:
Prima inderdaad. HIj kan beter hier en daar een TT-tje wijzigen dan zich wagen aan meeposten.
SCH, bookmark deze maar. IK BEN HET MET JE EENSCH!quote:Ze zijn gelukkig niet zo alom aanwezig als destijds sizzler inderdaad. Maar Sidekick is hier gewoon te lang, er zou een maximum tijd aan dat modschap verbonden kunnen worden. En waag het niet te zeggen dat je het daar mee eens bent want dan trek ik het weer in
Bareuh...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert; Alle duitsers zijn nog steeds aan nazisten gelieerd via de bloedbaan.
Wij Hollanders hebben helemaal niks met dat volk.
Waarschijnlijk hetzelfde als 'Marokkaanse man loopt 100 km voor goed doel' of zo. Maar dan hoor ik je nooit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Limburgse Rene hangt de held uit
Ik snap niet waarom "Limburgse" in de titel staat. Wat is de strekking daarvan in relatie met het artikel?
In dat geval zou SCH daar erg kritisch over zijn, nu hoor ik hem er niet over.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als 'Marokkaanse man loopt 100 km voor goed doel' of zo. Maar dan hoor ik je nooit.
Mods doe er eens wat aan of blijf met een derderangs POL forum zitten!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja. Wat een ongewassen kraakpandsnol, die terecht in haar eigen land is uitgekotst.
Ik vind hem wel goed gevonden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In de herhaling dan maar:
GeRAFfineerde Britta Bohler wil senator GL worden Onnodig suggestieve titel.
I'm on it.quote:[..]
Bareuh...![]()
Nee, ik heb hem zelf bedacht gekkie. Hecht verder niet aan dat Limburgse hoor, maar dacht dat het de aandacht wat meer zou trekken dan "Van der Linden op bezoek in Wit-Rusland"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In dat geval zou SCH daar erg kritisch over zijn, nu hoor ik hem er niet over.
Ik weet de functie ook niet helemaal, maar is het erg ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Limburgse Rene hangt de held uit
Ik snap niet waarom "Limburgse" in de titel staat. Wat is de strekking daarvan in relatie met het artikel?
Van een journalist als SCH verwacht je dat natuurlijk niet.![]()
Still on itquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ook maar in de herhaling:
Even een voorbeeld van het soort posts dat de dood is voor het niveau in POL:
[..]
Mods doe er eens wat aan of blijf met een derderangs POL forum zitten!
Ik zie nog geen reactie?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Moet dit echt het begin van een goede discussie worden?
Het is geen goed begin.quote:
Je had ook "Van der Linden met eigengemaakt paspoort op bezoek in Wit-Rusland" van kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem zelf bedacht gekkie. Hecht verder niet aan dat Limburgse hoor, maar dacht dat het de aandacht wat meer zou trekken dan "Van der Linden op bezoek in Wit-Rusland"
Maar dat zou niet waar zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je had ook "Van der Linden met eigengemaakt paspoort op bezoek in Wit-Rusland" van kunnen maken.
Dat lijkt me een prima suggestie. Wie kan de TT even aanpassen?quote:...
Waarom niet de eveneens blonde limburgse Van der Linden? Dan leg je een mooi linkje tussen de VVD en de PVV.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |