Ik vind het eerder knap dat je de enige boom in een omtrek van 600km kan rakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat verhaal van die boom en die libanees is bekend. Wat een lul, nietwaar?
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik sta nu op het station van Enschede en het is dat ik kan internetten via mijn telefoon. De condities van mijn link met het internet zijn dus uiterst discutabel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach hij is op een plek waar internet is. Zoo erg kan het dus niet zijn.
Wat zou Wilders doen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik sta nu op het station van Enschede en het is dat ik kan internetten via mijn telefoon. De condities van mijn link met het internet zijn dus uiterst discutabel.
die zal behoorlijk vol zittenquote:Het treinverkeer lag al grotendeels stil, in Noord-Holland en Utrecht rijdt er nog maar een enkele stoptrein.
Piet Paulusma is ontslagen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef Aoristus het volgende:
Er wappert vanalles aan het sbs gebouw. Dat doet me deugd
Die zou zich flink houden. Een regenbui is niets vergeleken met 10 doodsbedreigingen op 1 dag.quote:
Op een natuurlijke manierquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Piet Paulusma is ontslagen?
Heb je enig idee hoe lang het kan duren? Desnoods kun je via verschillende buslijnen ook in Apeldoorn komen, mits die nog rijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik sta nu op het station van Enschede en het is dat ik kan internetten via mijn telefoon. De condities van mijn link met het internet zijn dus uiterst discutabel.
Ik heb al iets anders geregeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe lang het kan duren? Desnoods kun je via verschillende buslijnen ook in Apeldoorn komen, mits die nog rijden.
Soulmate.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef Floripas het volgende:
Een gestresste Floripas draait hiphop. Hoe gestresster, hoe gewelddadiger en sexistischer de hiphop. Nu Triumph van de Wu Tang Clan (schaal 7 op 10)
"Sterren waaien van het ijs" las ik ergensquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Piet Paulusma is ontslagen?
Recht de zee in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef problematiQue het volgende:
Hoe zou Geert z'n kapsel trouwens zitten bij windkracht 10?
quote:Precies!
Waarom zitten al die zogenaamd gematigde moslims als schapen in die zaal ja te knikken terwijl ze het er zogenaamd niet mee eens zijn? Ik hoor en zie niemand protesteren of de discussie aangaan.
Ik hoor wel een hoop gelach als het over homo's en ongelovigen gaat. En ondertussen de domme westerlingen maar wijs blijven maken dat zij niet zo zijn, en dat het maar een klein groepje extremisten betreft. Ik geloof er niks van, ik denk dat alle moslims dondersgoed weten wat er aan de hand is. Misschien maken ze er allemaal wel deel van uit. Als je de feiten op een rijtje zet past het allemaal precies in elkaar. Zoals ook in de docu gezegd moslims leven als staat binnen een staat totdat ze sterk genoeg zijn, hier bedoelen ze denk ik mee totdat ze met genoeg volgelingen zijn, om de boel over te nemen. Een voorschot hierop is al genomen natuurlijk nu men steeds nadrukkelijker aanwezig is in de politiek, ook in de Nederlandse
Zitten de lammetjes droog?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef sigme het volgende:
M'n land! Het is verdronken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |