Oh, kan ook. Ik hoorde net op radio 1 dat het morgen springtij is. Maar goed, journalisten zijn ook niet onfeilbaar, dus ik ga er maar uit dat jij gelijk hebt dan.quote:
ik zit hier goed in friesland voor vanavond...ben alleen wel bang dat het dak van de vogelhok buiten er af waaitquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm zwaarder dan werdt verwacht. ik wist het, zag het aankomen, heb het ook nog gepost dacht ik!
En weet je wat het leuke is?? Rond 15:00 verwachten we de koufront, deze gaat zeer leuke windstoten geven, daarachter zit het zwaarste. Windkracht 11 is daarom hier in het noorden niet uitgesloten!
jah, dat wordt spannend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat koufront verontrust mij, de vlagen zijn nu al zo sterk, en je kan inderdaad op het koufront de zwaarste stoten verwachten
Kas van mijn ouders staat in ieder geval nog hoorde ik van mijn moeder
1 start en 1 landingsbaan open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, weet iemand hoe het met Schiphol zit?? Kan er nog gewoon geland worden?? Vriendje moet vanavond landen om een uur of 6 namelijk
Morgen is het nieuwe maan, maar springtij valt altijd zo'n twee dagen later hier omdat het even duurt voordat de grote golf vanuit de oceaan de Noordzee heeft bereikt. Dus die journalist zit foutquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Ik hoorde net op radio 1 dat het morgen springtij is. Maar goed, journalisten zijn ook niet onfeilbaar, dus ik ga er maar uit dat jij gelijk hebt dan.
Oh das best weinig dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
1 start en 1 landingsbaan open.
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Xenwolfie het volgende:
En de TV begint hier gewoon zwaar te haperen... iemand anders die er last van heeft (met digitaal)?
mijn radioontvangst is niet best, maar dat is analoog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Xenwolfie het volgende:
En de TV begint hier gewoon zwaar te haperen... iemand anders die er last van heeft (met digitaal)?
die jongen komt heus wel thuis hoor..quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:16 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Mijn oudste zoon (16) vond dat hij wel met de scooter naar school kon vanmorgen (Ik wilde hem brengen). Ik wil absoluut niet dat hij met de scooter naar huis komt straks (12 km langs een procvinciale weg), maar krijg hem utieraard niet te pakken. Hoop maar dat hij mijn sms-je leest voor hij op de scooter stapt :-(
School gaat niet eerder uit. Ik heb wel gevraagd of ze de leerlingen een algemene waarschuwing mee willen geven, want het is natuurlijk vreselijk genant als er iemand je klas in komt voor een persoonlijke boodschap van je moeder als je 16 bent....
Er komt net een vliegtuig binnen zie ik, dus ze gebruiken nog steeds die ene baan om te landen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, weet iemand hoe het met Schiphol zit?? Kan er nog gewoon geland worden?? Vriendje moet vanavond landen om een uur of 6 namelijk
nog 1 baan over, wellicht al uren vertraging.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
das toch juist een goed tekenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er komt net een vliegtuig binnen zie ik, dus ze gebruiken nog steeds die ene baan om te landen.
De zon breekt door?? Nu wordt het echt eng
Waar komt ie vandaan? Heathrow laat steeds meer vluchten uitvallen, net als Münchenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
van schiphol.nlquote:Het vliegverkeer van en naar Schiphol ondervindt hinder van de storm. Er kunnen de gehele dag vertragingen en annuleringen optreden. Passagiers wordt verzocht de actuele vluchtinformatie op Teletekst te raadplegen of contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij of reisbureau.
Fuckquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog 1 baan over, wellicht al uren vertraging.
Als jet het vluchtnummer hebt kan je toch ook gewoon checken wat de status van zijn vlucht is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef Emeth.NL het volgende:
>Ik zou teletekst maar heel goed in de gaten houden dus, en om 6uur gewoon een happie klaar hebben staan.
Schiphol heeft wel het voordeel dat ze banen in alle richtingen hebben liggen, dus vaak kunnen ze een baan blijven gebruiken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar komt ie vandaan? Heathrow laat steeds meer vluchten uitvallen, net als München
Charles de Gaulle...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar komt ie vandaan? Heathrow laat steeds meer vluchten uitvallen, net als München
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef kaputwiehund het volgende:
hier in Cuijk nog steeds betrekkelijk rustig. Er staan zelfs nog fietsen overeind hier bij de bushalte. Moet niet gekker worden.
Hier in de omgeving gaat het nog wel meevallen Beestjuh... We zullen hooguit tot 7 a 8 gaan komen, nog een flinke woei, maar niet te vergelijken met Amsterdam of de kust.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef beestjuh het volgende:
[..]
[..]
van schiphol.nl
Ik zit hier in mijn stacaravannetje en ben gewoon bangen dan te bedenken dat dit nog niet het ergste is
na 4 uur ? ik denk dat het wel ietsje langer gaat durenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef no1uknow het volgende:
Whehe hier op school is net een weeralarm omgeroepen.
Er werd opgeroepen dat het beste is om te wachten tot ongeveer 4 uur, (voor de fietsers voornamelijk) omdat het daarna afneemt, zeggen ze.
Ik zit in Rotterdam Alexander. Is daar iets van waar?
Waar komt hij vandaan dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fuck
Ik weet zn vluchtnummer ook niet natuurlijk
Ik weet het.....dat kan ik hem inderdaad niet aandoen, dat vergeeft hij me nooit....quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die jongen komt heus wel thuis hoor..die storm is minder schadelijk voor zijn gezondheid dan zn moeder die de klas inkomt omdat ie niet op de scooter naar huis mag 'want het is zo gevaarlijk'
Nou, dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef beestjuh het volgende:
Ik zit hier in mijn stacaravannetje en ben gewoon bangen dan te bedenken dat dit nog niet het ergste is
Geeft wel sfeertjequote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, pleurt RTL 4 5 en 7 er niet altijd uit bij een storm, ik kan me zat stormen herinneren waar we naar een zwart beeld kijken tijdens een storm.
Haha wat een eikels he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef Vectra het volgende:
Hier in Hoofddorp mogen we het pand niet uit, en zijn alle wegen rondom ons pand afgesloten. Dit in verband met een glazenwassers gondel die los ligt op het dak.![]()
dat is een kutstreek zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef Vectra het volgende:
Hier in Hoofddorp mogen we het pand niet uit, en zijn alle wegen rondom ons pand afgesloten. Dit in verband met een glazenwassers gondel die los ligt op het dak.![]()
het zal relatief wel meevallen maar mijn huisje kreunt en steunt dat het niet leuk meer is en voel alles om me heen en onder me bewegen, maakt het toch wel spannendquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier in de omgeving gaat het nog wel meevallen Beestjuh... We zullen hooguit tot 7 a 8 gaan komen, nog een flinke woei, maar niet te vergelijken met Amsterdam of de kust.
Parijs Charles de Gaulle.quote:
Heb je weersvoorspellingen?!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
na 4 uur ? ik denk dat het wel ietsje langer gaat duren
Vertrekpunt en aankomsttijd is genoeg, kun je even checken op TT.quote:
Volgens mij niet schommelen, wel dalen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:26 schreef flugeltje het volgende:
is de luchtdruk aan het schommelen? Ik begin te hyperventileren namelijk en daar baal ik van
Hier ook af en toe last van ...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Hij is nog niet weg dus. Als het te gek wordt op Schiphol heb je wel kans dat de vlucht geannuleerd wordt. Teletekst pagina 758 in de gaten houdenquote:
Het werd volgens mij juist érgerquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef no1uknow het volgende:
Hoe wordt het weer aan het eind vd avond in Rotterdam Alexander? Op school werd nml omgeroepen dat het minder zou worden na 4en.
Nee, hij gaat pas om een uur of 5 weg.. Ik zal teletekst in de gaten houden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg dus. Als het te gek wordt op Schiphol heb je wel kans dat de vlucht geannuleerd wordt. Teletekst pagina 758 in de gaten houden![]()
Sukkels zijn vergeten hem goed vast te zetten van de week, want zag ze eergister nog langs mijn raam komen met dat dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |