Nou, dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef beestjuh het volgende:
Ik zit hier in mijn stacaravannetje en ben gewoon bangen dan te bedenken dat dit nog niet het ergste is

Geeft wel sfeertjequote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, pleurt RTL 4 5 en 7 er niet altijd uit bij een storm, ik kan me zat stormen herinneren waar we naar een zwart beeld kijken tijdens een storm.

Haha wat een eikels he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef Vectra het volgende:
Hier in Hoofddorp mogen we het pand niet uit, en zijn alle wegen rondom ons pand afgesloten. Dit in verband met een glazenwassers gondel die los ligt op het dak.![]()

dat is een kutstreek zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef Vectra het volgende:
Hier in Hoofddorp mogen we het pand niet uit, en zijn alle wegen rondom ons pand afgesloten. Dit in verband met een glazenwassers gondel die los ligt op het dak.![]()

het zal relatief wel meevallen maar mijn huisje kreunt en steunt dat het niet leuk meer is en voel alles om me heen en onder me bewegen, maakt het toch wel spannendquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier in de omgeving gaat het nog wel meevallen Beestjuh... We zullen hooguit tot 7 a 8 gaan komen, nog een flinke woei, maar niet te vergelijken met Amsterdam of de kust.

Parijs Charles de Gaulle.quote:

Heb je weersvoorspellingen?!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
na 4 uur ? ik denk dat het wel ietsje langer gaat duren

Vertrekpunt en aankomsttijd is genoeg, kun je even checken op TT.quote:

Volgens mij niet schommelen, wel dalen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:26 schreef flugeltje het volgende:
is de luchtdruk aan het schommelen? Ik begin te hyperventileren namelijk en daar baal ik van

Hier ook af en toe last van ...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Xenwolfie het volgende:
En de TV begint hier gewoon zwaar te haperen... iemand anders die er last van heeft (met digitaal)?

Hij is nog niet weg dus. Als het te gek wordt op Schiphol heb je wel kans dat de vlucht geannuleerd wordt. Teletekst pagina 758 in de gaten houdenquote:

Het werd volgens mij juist érgerquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef no1uknow het volgende:
Hoe wordt het weer aan het eind vd avond in Rotterdam Alexander? Op school werd nml omgeroepen dat het minder zou worden na 4en.

Nee, hij gaat pas om een uur of 5 weg.. Ik zal teletekst in de gaten houden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg dus. Als het te gek wordt op Schiphol heb je wel kans dat de vlucht geannuleerd wordt. Teletekst pagina 758 in de gaten houden![]()

Sukkels zijn vergeten hem goed vast te zetten van de week, want zag ze eergister nog langs mijn raam komen met dat dingquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |