Same herequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:31 schreef Leah het volgende:
[..]
D'r zit er van mij geen tussen. Ik hou het graag allemaal openbaar
.
denk het niet anders was ze wel mod af geweest , maar ze is nog wel mod op KWquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Tazz het volgende:
Is dit nu het gevolg ervan:
Brighteyes stopt met LIF
Nee hoor, dat zat al eventjes in de pijplijn. DE is weer zo goed als terug op volle sterkte en dus hou ik het voorlopig lekker bij K&W.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Tazz het volgende:
Is dit nu het gevolg ervan:
Brighteyes stopt met LIF
Meer hier dan daar zekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en een occasional lijstje hier ende daar.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Lois en Karin wilden graag wat hulp in OUD, ten eerste omdat ze het privé best druk hebben, maar ook omdat ze wel weer eens wat meer als 'gewone user' mee willen posten i.p.v. alleen maar aan het modereren toe te komen.
Ze stelden zelf Brighteyes voor, en dat leek ons ook een prima keuze. Vandaar dat ze inmiddels blauw is en per direct begint.
Wij wensen haar veel succes en vooral plezier als verse moderator.
quote:
dr is geen voorspelde storm van morgen middag/aafquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh mensen... Alsjeblieft! Als jullie er allemaal nou één nachtje over slapen, dan is het morgen weer zonneschijn. afgezien van de voorspelde storm van morgenmiddag/avond dan
Ja moeilijk grapje..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
dr is geen voorspelde storm van morgen middag/aaf
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef heaven7 het volgende:
Wordt het nu niet eens tijd om te stoppen?
Pardonquote:
quote:
misschien is het wijzer je hier niet mee te bemoeien en dat zeg ik uit bescherming voor jou.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
PardonHet lijkt me dat jullie nu wel genoeg opmerkingen hebben gemaakt, het is duidelijk hoe iedereen erover denkt. Klaar toch.
Overigens is dit het eerste wat ik zeg dus waar je het over hebt..
dan heb ik je post verkeerd gelezen excuus daarvoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:59 schreef heaven7 het volgende:
Hoho, ik neem het NIET voor Troel op! Ik weet niet eens wat er allemaal speelt. Ik voel me ook niet verbonden met haar omdat we toevallig allebei die naam hebben.
Het enige wat me opviel is dat jullie doorgaan met stekende opmerkingen, dat lijkt me niet nodig. Anders zijn jullie hetzelfde aan het doen als Troel.
Iedereen weet dat jullie haar uitkotsen, dat weet ze zelf ook, wrs komt ze hier niet meer terug, klaar toch?
Of heb ik geen recht van spreken omdat ik zelf geen kids heb en hier niet tenminste 2 jaar regelmatig heb gepost?
Overigens; iets wat ik simpelweg niet snap? Ik snap niet wat onnodig zuigen, zeiken en iemand kwetsen is?
Nouja, ik zag net een reactie van iemand in een ander topic; "en nu weer ontopic, anders haal ik Troel erbij'. Dat zijn opmerkingen die imho niet nodig zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Wat ik wel in de gaten hou is of we niet teveel offtopic afdwalen of dat er niet teveel grapjes komen te staan, het is nl. nog steeds wel een hele serieuze kwestie.
jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan me niet inleven en aanpassen![]()
Ik heb heel vaak het idee dat ik hier niets te zeggen heb omdat [de door mij genoemde redenen]. Dat zal wellicht aan mij liggen, neemt niet weg dat dat wel vervelend voelt.
Maargoed, ik ben het met jullie eens. Ik dacht alleen dat iedereen z'n zegje wel gedaan had nu. Is het zinvol om 3 keer hetzelfde te zeggen d.m.v verschillende steken onder water? Nja, als dat zo is prima. Ik wilde het alleen even gezegd hebben.
Soms zijn wij het zelfs wel eens eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.
Probeer gewoon eens wat mee te posten met waar jij ervaring mee hebt oid.
En verwacht niet altijd een reactie op je post. Die heb je simpelweg niet altijd.
Echt heus het is hier meestal wel fijn![]()
Val toch nog even over het feit dat jij denkt dat ik me niet kan inleven en aanpassen? Ik snap de onderste regel in je vorige post namelijk niet..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.
Probeer gewoon eens wat mee te posten met waar jij ervaring mee hebt oid.
En verwacht niet altijd een reactie op je post. Die heb je simpelweg niet altijd.
Echt heus het is hier meestal wel fijn![]()
Denk dat evenstar daar eerder Troel mee bedoelt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan me niet inleven en aanpassen![]()
Ik heb heel vaak het idee dat ik hier niets te zeggen heb omdat [de door mij genoemde redenen]. Dat zal wellicht aan mij liggen, neemt niet weg dat dat wel vervelend voelt.
dat is niet als in dat jij dat niet kan, maar een algemene opmerking voor de mensen zoals mensen die geen kindjes hebben, maar wel interesse in dat soort zaken hebben ivm opleiding e.d. of gewoon als mens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Val toch nog even over het feit dat jij denkt dat ik me niet kan inleven en aanpassen? Ik snap de onderste regel in je vorige post namelijk niet..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Soms zijn wij het zelfs wel eens eens
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel heeft vaak gezuigd getroelt en gedaan
Zij is uitgetroeldquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nieuw werkwoord![]()
Ik troel
Jij troelt
Wij troelen
Nee hoor, ik heb weinig behoefte om haar hier nog tegen te komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Al vraag ik me af of er uberhaupt nog wel een reactie gaat komen van diegene waar we allemaal op zitten te wachten.....
misschien kan jij die plaat voor de jouwe ook even weghalen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
misschien is het wijzer je hier niet mee te bemoeien en dat zeg ik uit bescherming voor jou.
Troel heeft vaak gezuigd getroelt en gedaan, ze is echt onnodig gemeen hard geweest, iets wat je simpelweg niet zegt.
ik snap best jou reactie, omdat jullie beiden pdd-nos hebben of iets wat autisme aanverwant is en jou eerdere reacties gelezen te hebben over de tijd , bedoel je het wel goed ook.
Maar niemand heeft het recht om zoiets te zeggen wat voor gedragsstoornis/afwijking/gebreken of wat dan ook diegene heeft.
Dit is simpelweg niet goed te praten.
Troel heeft vaak en lang genoeg kansen gehad. Eens houdt dat op en die grens is hierdoor bereikt en dan mag best eens een keer flink gal gespuwd worden.
Misschien dat ze dan eens die plaat voor der kop weghaalt en inziet dat het echt niet kan.
ik vind dit een hele rare reaktie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Ik ga geen streep meer trekken Heaven, maar ik snap je goede bedoeling. Laat de boel maar eens uitfikken, zoals Yvonne vorige week al zei, dat is misschien weleens goed.
Wat ik wel in de gaten hou is of we niet teveel offtopic afdwalen of dat er niet teveel grapjes komen te staan, het is nl. nog steeds wel een hele serieuze kwestie.
Al vraag ik me af of er uberhaupt nog wel een reactie gaat komen van diegene waar we allemaal op zitten te wachten.....
Dit snap ik dus eigenlijk ook nog steeds niequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
en wbt het niet kunnen nemen van stappen omdat het via de pm is gespeeld is natuurlijk bullshit. de pm is van fok, dus het medium fok is ge (of mis-) bruikt in dit geval.
wat wil je nou eigenlijk bereiken bij troel?denk je nou werkelijk dat het beter doordringt als 50 man/vrouw minimaal 1x hetzelfde post?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
nou, weet je lady wrb, onder normale omstandigheden zou ik dat ook zeggen, maar na dat jarenlange gezuig iedere keer weer, wat steeds maar weer de kop op stak, over and over, is het niet zo gek dat dit ook eens gewoon doorgaat. laat het haar maar eens flink voelen zou ik zeggen.
edit: ook ik ben voor verdere acties ja. ook dat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
nou, weet je lady wrb, onder normale omstandigheden zou ik dat ook zeggen, maar na dat jarenlange gezuig iedere keer weer, wat steeds maar weer de kop op stak, over and over, is het niet zo gek dat dit ook eens gewoon doorgaat. laat het haar maar eens flink voelen zou ik zeggen.
en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef Belana het volgende:
ladywrb, je mag het aan lois richten, maar ik zeg nogmaals:
[..]
edit: ook ik ben voor verdere acties ja. ook dat.
ik wil bij troel bereiken dat ze zich echt vreselijk rot voelt over hoe ze gedaan heeft tegen iemand die allen maar goede bedoelingen heeft.
Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind dit een hele rare reaktie.
je weigert een eind te maken aan deze rel. dit is toch geen moderatie? dit is aanzetten tot het tot aan de grond toe afbranden van iemand.
wees dan flink en gooi dr een ban tegenaan.
ik vind het echt onbegrijpellijk hoe een mod alle users van een forum kan oproepen tot het unaniem uitkotsen van iemand. echt, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
door zo iets te doen verspeel je toch alle recht om troel te verwijten dat ze iemand afbrandt? dan verlaag je je tot hetzelfde niveau.
en wbt het niet kunnen nemen van stappen omdat het via de pm is gespeeld is natuurlijk bullshit. de pm is van fok, dus het medium fok is ge (of mis-) bruikt in dit geval.
o en dit berichtje richt ik dus aan lois. dus 24 x mogen lezen dat ik het weer helemaal verkeerd zie lijkt me dus niet nodig.
ik hou ook van jouquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien kan jij die plaat voor de jouwe ook even weghalen?
ik ben net als heaven7 ook van mening dat het punt nu wel duidelijk is.
of gaat dit nog een paar dagen door tot iedereen zijn of haar zegje gedaan heeft?
enough is enough ja?
zo, de plaat mag weer terug.
game on!
weet jij een betere?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef Belana het volgende:
ladywrb, je mag het aan lois richten, maar ik zeg nogmaals:
[..]
edit: ook ik ben voor verdere acties ja. ook dat.
ik wil bij troel bereiken dat ze zich echt vreselijk rot voelt over hoe ze gedaan heeft tegen iemand die allen maar goede bedoelingen heeft.
nee, het is niet juist, niet netjes, niet aardig, niet sociaal. ben ik echt met je eens. maar ik ben het zooooo zat met die vrouw dat dat me in dit geval dus geen barst interesseert.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.
Dus via PM ben je vrij om iemand finaal plat te stampen? Ik geloof dat ik dan ineens minder blij ben met die pm functie... Die leuke uitbreiding zie ik inene minder positief in...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.
En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.
Mogelijkheid om te lezen is er bij codering echt niet, maar ik vind het wel raar dat als een mod zo benadert wordt door een user dmv een pm dat er dan niets mee gedaan wordt...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....
Technisch gezien zal het heus wel kunnen, maar dan kom je in een héél andere tak m.b.t. privacywetgeving enzo te zitten volgens mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....
Het kan wel... indien echt nodig. Maar het gebeurt in principe niet... Je kunt het vergelijken met email of msn, wat dat betreft...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dan zijn PM's op die andere fora blijkbaar niet gecodeerd, want daar kan het dus wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mogelijkheid om te lezen is er bij codering echt niet, maar ik vind het wel raar dat als een mod zo benadert wordt door een user dmv een pm dat er dan niets mee gedaan wordt...
Als het niet waar was geweest had Troel vast wel iets anders gedaan dan een FA vragen of het weg kan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dan zijn PM's op die andere fora blijkbaar niet gecodeerd, want daar kan het dus wel.
Maar ik kan me ergens wel voorstellen dat ze hiermee niet echt iets kunnen nu. Het blijft toch BE's woord tegen dat van Troel. Niet dat ik BE niet geloof, maar het valt idd gewoon niet te bewijzen...
Ja, en grove bedreigingen enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef texelonia het volgende:
En wat wordt er verstaan onder "indien echt nodig" dan? In geval van leven of dood ofzow?
Ik bedoelde dus ook echt niet dat ik je niet geloof hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het niet waar was geweest had Troel vast wel iets anders gedaan dan een FA vragen of het weg kan.
Nee, dat snapte ik wel hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef texelonia het volgende:
Ik bedoelde dus ook echt niet dat ik je niet geloof hoor!
Mwoah... het is echt niet de eerste rel in OUD hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er niet al veel eerder iets van deze ergernissen naar buiten is gekomen. Zo jammer dat het nu zo'n rel is geworden, de druppel die de emmer deed overlopen. En dan nog wel zo open en bloot. Jammer...
en ongtwijfeld ook niet de laatstequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mwoah... het is echt niet de eerste rel in OUD hoor
Je komt hier nog niet zo lang begrijp ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er niet al veel eerder iets van deze ergernissen naar buiten is gekomen. Zo jammer dat het nu zo'n rel is geworden, de druppel die de emmer deed overlopen. En dan nog wel zo open en bloot. Jammer...
Klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat het jammer is. Bij de volgende rel zou ik, denk ik, hetzelfde gevoel hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je komt hier nog niet zo lang begrijp ik.
Nee, echt nog noooooit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er niet al veel eerder iets van deze ergernissen naar buiten is gekomen.
Ik ga ervanuit dat dit sarcastisch bedoeld is. Nou, misschien heb ik het dan niet meegemaakt. Maar ik meen me wel te herinneren dat iemand ergens postte dat ze vaak op het punt gestaan had er wat van te zeggen, maar het niet gedaan heeft. Omdat Troel het dan niet zo bedoeld had.quote:
Nu doe je eigenlijk precies hetzelfde als Troel.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef Belana het volgende:
mwoahquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nu doe je eigenlijk precies hetzelfde als Troel.....
Wat een enorm kippenhok is het hier zeg! Bijna genant.....
He ik begonquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*sluit zich voorzichtig aan bij Lady en Leonieke*
Dat ligt eraan... voor mij niet in elk geval, althans als ik het netjes achter de schermen doe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:20 schreef heaven7 het volgende:
Is een ban aanvragen overigens ook niet 'strafbaar?
Snap ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... voor mij niet in elk geval, althans als ik het netjes achter de schermen doe.
bijna...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef Moonah het volgende:
Nu doe je eigenlijk precies hetzelfde als Troel.....
Wat een enorm kippenhok is het hier zeg! Bijna genant.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |