Ik denk dat we die discussie beter laten voor wat het is, met hetgeen ik al gelezen heb.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef Leah het volgende:
Ik ga nog even zitten wachten hoor... Op een reactie van Troel. Als je immers zo bot en scherp bent, ga je deze discussie toch niet uit de weg?
ja :[ en dat het allemaal niet zo bedoeld was en dat het zo erg is allemaal....voor haar...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ze zal het wel weer laten bezinken bij iedereen en over een paar dagen met het verhaal komen dat ze er niks aan kon doen door haar pdd
Ja, dat is idd misschien wel de reden. Ik lees voornamelijk de topics waar ik in post in OUD en dan lurk ik in Z&G.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef Leah het volgende:
[..]
Lees jij alle topics Leonieke? En nee, dat bedoel ik niet lelijk, ik lees namelijk ook lang niet alles. Maar dan zou het kunnen zijn dat bepaalde uitspraken langs je heen zijn gegaan.
Is het ook. Maar met de eer aan jezelf houden schiet je ook soms geen flikker op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef Reese het volgende:
"Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden", was het toch?
Onlangs postte Yvonne (God hebbe haar blindedarmquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik denk dat we die discussie beter laten voor wat het is, met hetgeen ik al gelezen heb.
Oh, maar ik doelde op de PM van Troel aan BE, Leah: 'Zo, nu weet je ook eens hoe het voelt. Nananananana!!'quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef Leah het volgende:
[..]
Is het ook. Maar met de eer aan jezelf houden schiet je ook soms geen flikker op.
Dan heb ik waarschijnlijk ook heel wat gemist. Ik lurk wel hier en daar, maar hinderlijk gedrag van Troel is me nooit opgevallen. Wat me wel opviel is dat zij een paar keer is opgegeven vool de reldel-award. niet om het één of ander, maar hoe weten jullie van die email aan BE?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef Smoezie het volgende:
Nee idd. Wees juist blij, Leonieke, je bent een van de weinigen die nog nooit problemen met haar heeft gehad denk ik
Ja, terwijl ik het typte bedacht ik dat het de andere kant op bedoeld zou kunnen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh, maar ik doelde op de PM van Troel aan BE, Leah: 'Zo, nu weet je ook eens hoe het voelt. Nananananana!!'
en toen moest ik weer lachenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Onlangs postte Yvonne (God hebbe haar blindedarm)
BE heeft hem gepost en Jump heeft hem verwijderd (heb ik na 3 keer scrollen gemerktquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk ook heel wat gemist. Ik lurk wel hier en daar, maar hinderlijk gedrag van Troel is me nooit opgevallen. Wat me wel opviel is dat zij een paar keer is opgegeven vool de reldel-award. Maar daar kan ik dan blijkbaar blij mee zijn.
niet om het één of ander, maar hoe weten jullie van die email aan BE?
Die heeft ze hier gepost, maar werd weggehaald door een FAquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
niet om het één of ander, maar hoe weten jullie van die email aan BE?
Ik ook. Maar ja, ik ben dan ook fán vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef Leah het volgende:
Maar ik vind het echt heel prima dat BE nu eens niet kiest voor de lieve vrede.
Dat brood van jouw hond?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef Smoezie het volgende:
En geloof me, de honden lusten er geen brood van, van die PM die ze stuurde.
(Misschien dat Troel me even kan vertellen of ik deze uitdrukking goed gebruik, aangezien ze Vivi zo schattig corrigeerde?)
Zou deze lok-poging werken?
Nou ja, ehm... ik ben geen heilige en zal best hier en daar wel eens op wat tenen stappen en soms mss ook nog wel een klein beetje bewust (vandaag dus niet) maar ik vond dit dus echt allerlei grenzen met kilometers overschrijden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef Belana het volgende:
als BE een ban krijgt mogen ze mij ook bannen, dat zou ik wel zot vinden namelijk. iemand die het altijd op de nette manier probeert te doen afstraffen lijkt me niet de bedoeling namelijk.
BE
Ja, dat ik zojuist heb op moeten dweilen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu moet ik eerst eens gaan teruglezen waar dit allemaal over ging....
... ♥ ik mis je ♥
Welnee, begin met spiegel, en daarna gooi je de site van de mac voor haar neus. Ik denk dat je er dan wel bent. Die enorme betonnen plaat voor dr kop krijg je toch niet weg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, als ik BE was had ik Troel op elk kwestbaar punt gepakt dat ze heeft. Had dan wel een erg lange post geworden bedenk ik me.
Maakt dat verschil? PM hoort toch bij Fok? Of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef Sjeen het volgende:
Je hebt het niet mis... ware het niet dat het niet op het forum gebeurd is...
PM is net als email... gecodeerd en in principe niet door anderen te lezen. Moeilijk om iets aan te doen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maakt dat verschil? PM hoort toch bij Fok? Of doel je op iets anders?
Dus via een pm zou je van alles kunnen zeggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
PM is net als email... gecodeerd en in principe niet door anderen te lezen. Moeilijk om iets aan te doen...
Zo ongeveer... net zoals je via email alles kunt zeggen of op msn. Let wel, ik ben het er niet mee eens hoor, maar zo liggen de zaken ongeveer...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus via een pm zou je van alles kunnen zeggenHet is toch gecodeerd?
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef easy-going het volgende:
Conclusie: ik zou niet graag de pm-box van troel lezen op dit moment.
D'r zit er van mij geen tussenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef easy-going het volgende:
sorry, maar hier schoot ik toch in de lachquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Misschien moeten er dan wel verschillende soorten bans komen, inclusief PM-ban (en dan bedoel ik niet mezelf!)
Op een bepaalde chatsite waar ik vroeger wel eens chatte, ik mag de naam denk' niet noemen, kon je een andere user op negeer zetten. Dan kon diegene posten wat hij/zij wilde, maar de personen die hem op negeer hadden staan, zagen er niets van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Misschien moeten er dan wel verschillende soorten bans komen, inclusief PM-ban (en dan bedoel ik niet mezelf!)
ze is mij die aandacht en de moeite niet waardquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef easy-going het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |