abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 15:07:57 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45506397
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef bixister het volgende:
in mijn beleving (kan nu niet teruglezen, fok vliegt er steeds uit hier) was de kwetsende opmerking 1 ding, en ging het daarna al heel snel over het gedrag van troel in 't algemeen. en daar vond ik de oordelen erg hard en niet meer in proportie, ging het niet meer over concreet gedrag maar werd ze als persoon afgewezen en dat was in mijn ogen buitenproportioneel en over de grens. ik ben echt niet tegen eerlijke en directe kritiek, maar voor mijn gevoel ging het daar allang niet meer om. troel moest 'gestraft' worden en liefst zo hard mogelijk.
Die indruk had ik helemaal niet eigenlijk. Sommige mensen waren het na dit zoveelste incident wel beu, maar ik had nou niet de indruk de pek en veren al klaar stonden.
quote:
daar kan ik met m'n pet gewoon niet bij. waar ging het nou helemaal om? het begon er nota bene mee dat troel iemand in bescherming wilde nemen.
Dat laatste maakt het in mijn beleving nog erger. Troel pakt iemand op misschien wel haar meest kwetsbare punt uit naam van een ander. Troel was degene die op een missie was om te 'straffen'.

Je hoort mij trouwens niet zeggen dat het allemaal constructief is hoor. En ik denk zeker niet dat het wat oplost ofzo, maar ik begrijp wel dat mensen hun ongenoegen uiten. En dat dat dan weer als puberaal, onvolwassen en genant wordt afgedaan vind ik dan weer wat makkelijk .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:53:12 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45507814
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef bixister het volgende:
in mijn beleving (kan nu niet teruglezen, fok vliegt er steeds uit hier) was de kwetsende opmerking 1 ding, en ging het daarna al heel snel over het gedrag van troel in 't algemeen. en daar vond ik de oordelen erg hard en niet meer in proportie, ging het niet meer over concreet gedrag maar werd ze als persoon afgewezen en dat was in mijn ogen buitenproportioneel en over de grens. ik ben echt niet tegen eerlijke en directe kritiek, maar voor mijn gevoel ging het daar allang niet meer om. troel moest 'gestraft' worden en liefst zo hard mogelijk. daar kan ik met m'n pet gewoon niet bij. waar ging het nou helemaal om? het begon er nota bene mee dat troel iemand in bescherming wilde nemen.
Waar ging het nou helemaal om?
Het begon er mee dat ik de ouders in het Engeltjes topic in bescherming wilde nemen, daar begon het mee!
En toen bleek dat mijn opmerking iemand anders heel erg kwetste heb ik daar meteen mijn excuses voor aangeboden.

Op een gegeven moment trok Lois er een streep onder in het topic, waarop Troel nog even doorging via PM.
En om haar punt duidelijk te maken dacht ze mij te pakken op een van mijn zwakke punten 'zodat ik ook eens zou voelen wat die ander voelde' als vergelding.

Check je ook even je PM?
Heb je het volledige verhaal voordat je gaat zitten oordelen over 'waar ging het nou helemaal over'.
En kom dan nog maar eens terug!
Sociaal onhandig my ass, doelbewust iemand kwetsen als vergelding voor iets waarvan ik me in eerste instantie echt totaal geen kwaad bewust was. Daar gaat het over!

Ja, het gaat allemaal veel te lang door, maar ga nou niet zitten doen alsof zij het slachtoffer hier is, want als dat al zo zou zijn heeft ze het daar deze keer toch echt naar gemaakt.
Kom nou toch!

Zo, en nu ben ik er toch echt helemaal klaar mee.
***
pi_45508299
ehm...niet om het één of ander hoor...maar zou troel niet stilletjes zitten genieten om twee topics vol met aandacht voor haar...

iedereen is klaar met troel, maar niemand legt het naast zich neer...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:21:14 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45508620
Persoonlijk vind ik de discussie of we nog door moeten gaan met Troel afzeiken irritanter worden, dan die enkele posts die er nog over Troel werden gemaakt.

Het meeste was denk ik idd al (meermalen) gezegd, af en toe kwam er nog een post over Troel achteraan. Dan tig posts over of we niet eens moesten ophouden. Dan volgde er toch weer een paar opmerkingen over Troel en weer een ellenlange discussie over we het nu echt nog niet genoeg was geweest.

Als je het echt zo genoeg vind geweest, begin dan bij jezelf, en stop zelf met posten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:47:26 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45509386
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:21 schreef texelonia het volgende:
Persoonlijk vind ik de discussie of we nog door moeten gaan met Troel afzeiken irritanter worden, dan die enkele posts die er nog over Troel werden gemaakt.

Het meeste was denk ik idd al (meermalen) gezegd, af en toe kwam er nog een post over Troel achteraan. Dan tig posts over of we niet eens moesten ophouden. Dan volgde er toch weer een paar opmerkingen over Troel en weer een ellenlange discussie over we het nu echt nog niet genoeg was geweest.

Als je het echt zo genoeg vind geweest, begin dan bij jezelf, en stop zelf met posten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45510882
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef mariekje1984 het volgende:
ehm...niet om het één of ander hoor...maar zou troel niet stilletjes zitten genieten om twee topics vol met aandacht voor haar...

iedereen is klaar met troel, maar niemand legt het naast zich neer...
Ik wil me er al helemaal niet mee bemoeien maar volgens mij lacht troel zich rot!
Wat Mariekje ook al zegt dus....
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:20:12 #257
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45512049
Even een reactie op Swets. Ik voel mij niet moreel verheven. Ik vind veel reacties in dit topic écht puberaal (létterlijk, dus niet badinerend bedoeld). Kijk naar hoe het pesten gaat op (middelbare) scholen. Eéntje neemt het voortouw en de rest volgt en masse als makke schapen. Met zijn allen tegen een. Ja, dat versterkt het groepsgevoel. En als je een ander naar beneden trapt, steek je zelf beter af.

Ik vind het heel begrijpelijk dat Troel terecht gewezen wordt, maar het riekte mij uiteindelijk te veel naar "nahnahnananahhhhh, jij hoort er lekker niet bij en ikke wel". Net zoals laatst bij Ingrid (waar ik me in eerst instantie ook heb laten meeslepen in het massale gal spuwen. ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45513563
Troel lacht zich kapot

Kut overigens dat PDD er weer bijgehaald wordt
pi_45514508
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:17 schreef heaven7 het volgende:
Kut overigens dat PDD er weer bijgehaald wordt
Dat was meer om te voorkomen dat dát als excuus gebruikt werd.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:48:02 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_45514706
_________________________________________________________________________
pi_45514845
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef easy-going het volgende:

[..]

Dat was meer om te voorkomen dat dát als excuus gebruikt werd.
Volgens mij doet helemaal niemand dat (al 2 topics lang heb ik het niet gezien) en was ook niemand het van plan. PDD heeft er niks mee te maken in dit geval. Zelfs autisten weten echt wel hoe ze mensen kunnen raken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2007 19:54:42 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 20:07:38 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45515421
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:20 schreef Moonah het volgende:
Even een reactie op Swets. Ik voel mij niet moreel verheven. Ik vind veel reacties in dit topic écht puberaal (létterlijk, dus niet badinerend bedoeld). Kijk naar hoe het pesten gaat op (middelbare) scholen. Eéntje neemt het voortouw en de rest volgt en masse als makke schapen. Met zijn allen tegen een. Ja, dat versterkt het groepsgevoel. En als je een ander naar beneden trapt, steek je zelf beter af.
Volgens mij gebeurt dat voornamelijk in jouw beleving hoor. Nogmaals, 500 individuen met hetzelfde oordeel is niet per definitie een collectief oordeel. Je degeradeerd iedereen met een 'anti-troel' post als een dom volgzaam schaap. Ik vind dat nogal een boude veronderstelling en ver van de waarheid.
quote:
Ik vind het heel begrijpelijk dat Troel terecht gewezen wordt, maar het riekte mij uiteindelijk te veel naar "nahnahnananahhhhh, jij hoort er lekker niet bij en ikke wel". Net zoals laatst bij Ingrid (waar ik me in eerst instantie ook heb laten meeslepen in het massale gal spuwen. ).
Ik vind het meer een gevalletje 'wie kaatst...' Als ik een kutpost plaatst met als enige doel te kwetsen, of een ongefundeerd klaagtopic als vraag om hulp verpak kan ik verwachten dat het een terugslag geeft.
pi_45515532
Maar is het nu allemaal echt nog niet genoeg gezegd?

Ik sta in het onderwijs en echt waar, Moonah heeft gelijk met haar vergelijking met pesten. Haal dé pestkop uit de groep en meestal stopt het pesten wel.

Troel zal idd wel verkeerd zijn geweest, daar doe ik niets van af, maar verdorie, als jullie zich allemaal al zo lang aan haar storen, waarom hebben jullie dan altijd gereageerd op haar posts? En kom nu aub niet af dat jullie niet reageren op haar posts maar dat ze gewoon zo blijft doorposten. Dat doe je niet, zeker hier niet in OUD.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 20:14:44 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45515685
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:10 schreef leonieke het volgende:
Maar is het nu allemaal echt nog niet genoeg gezegd?
Wie ben jij om dat te bepalen.
quote:
Ik sta in het onderwijs en echt waar, Moonah heeft gelijk met haar vergelijking met pesten. Haal dé pestkop uit de groep en meestal stopt het pesten wel.
Tja dan had Troel al 2 jaar geleden gebanned moeten zijn .
Jaja, ik weet dat je wederom doelt op de 'anti-troelers' en wederom vraag ik me af waar je het lef vandaan haalt om zo'n waarde oordeel eraan te hangen.
quote:
Troel zal idd wel verkeerd zijn geweest, daar doe ik niets van af, maar verdorie, als jullie zich allemaal al zo lang aan haar storen, waarom hebben jullie dan altijd gereageerd op haar posts? En kom nu aub niet af dat jullie niet reageren op haar posts maar dat ze gewoon zo blijft doorposten. Dat doe je niet, zeker hier niet in OUD.
Waarom niet Wederom dat waardeoordeel dat negeren beter zou zijn. Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
pi_45515772
Swets, je bent geen 'wijf' maar je doet ondertussen al vrolijk 3 pagina's mee
pi_45515824
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wie ben jij om dat te bepalen.
Ik heb niets bepaald, ik heb een vraag gesteld. Beetje opletten aub
quote:
[..]

Tja dan had Troel al 2 jaar geleden gebanned moeten zijn .
Jaja, ik weet dat je wederom doelt op de 'anti-troelers' en wederom vraag ik me af waar je het lef vandaan haalt om zo'n waarde oordeel eraan te hangen.
Waarschijnljk van dezelfde plaats waar jij het jouwe altijd vandaan haalt. Je zou denken dat je de weg blindelings kent, maar blijkbaar gaat het toch niet zo vlot...
quote:
[..]

Waarom niet Wederom dat waardeoordeel dat negeren beter zou zijn. Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Omdat ik het zelf al een aantal keer geprobeerd heb in topics en je gewoon straal genegeerd wordt als je niet in één van dé kliekjes zit. Niet in alle topics dat idd niet, maar misschien zit ik gewoon in het kliekje van de mensen met problemen ofzo, I dunno. Maar als je eens luchtig wilt praten hier moet je ofwel een kind hebben ofwel op de één of andere manier in het kliekje terecht gekomen zijn.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:21:02 #267
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45515866
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:10 schreef leonieke het volgende:
Maar is het nu allemaal echt nog niet genoeg gezegd?

Ik sta in het onderwijs en echt waar, Moonah heeft gelijk met haar vergelijking met pesten. Haal dé pestkop uit de groep en meestal stopt het pesten wel.

Troel zal idd wel verkeerd zijn geweest, daar doe ik niets van af, maar verdorie, als jullie zich allemaal al zo lang aan haar storen, waarom hebben jullie dan altijd gereageerd op haar posts? En kom nu aub niet af dat jullie niet reageren op haar posts maar dat ze gewoon zo blijft doorposten. Dat doe je niet, zeker hier niet in OUD.
Er hebben al wel vaker mensen (waaronder ik) in de bewuste topics gereageerd hoor. Maar omdat Troel altijd graag het laatste woord heeft, laat je je discussie op een gegeven moment maar voor wat het is, omdat je zo wèèr een rel te pakken hebt.
Ik heb dan moeite met negeren (IRL ook trouwens , zelfs bij kleine kindertjes). Maar ik heb zeker wel gemerkt dat het dan niet opgepikt wordt. Althans, twee dagen later volgt er weer een botte uitspraak.

Ik heb het allemaal net nog eens doorgelezen, en ik vind het gebash wel meevallen. Er gaan ook een aantal pagina's puur praktisch over ban's ed. Kan me ook voorstellen dat mensen er een mening over hebben, daar niet van, we zijn nu eenmaal met veel .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_45515880
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef leonieke het volgende:


Omdat ik het zelf al een aantal keer geprobeerd heb in topics en je gewoon straal genegeerd wordt als je niet in één van dé kliekjes zit. Niet in alle topics dat idd niet, maar misschien zit ik gewoon in het kliekje van de mensen met problemen ofzo, I dunno. Maar als je eens luchtig wilt praten hier moet je ofwel een kind hebben ofwel op de één of andere manier in het kliekje terecht gekomen zijn.
Hm, ik ben dus níet de enige met dit gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2007 20:22:41 ]
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:23:02 #269
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45515930
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef leonieke het volgende:


Omdat ik het zelf al een aantal keer geprobeerd heb in topics en je gewoon straal genegeerd wordt als je niet in één van dé kliekjes zit. Niet in alle topics dat idd niet, maar misschien zit ik gewoon in het kliekje van de mensen met problemen ofzo, I dunno. Maar als je eens luchtig wilt praten hier moet je ofwel een kind hebben ofwel op de één of andere manier in het kliekje terecht gekomen zijn.
En dat is dus ècht niet het geval, in mijn ogen... Ik zou niet weten met wie ik hier kliek, en ik kan er sowieso al een heel stel opnoemen waarvan ik dat ook niet vind.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_45516013
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hm, ik ben dus níet de enige met dit gevoel.
Die paar keer dat ik het geprobeerd heb waren we met twee bezig (ik weet niet meer welke user) en als je er niet bij hoort... tjah dan hoor je er niet bij.

Onlangs heb ik het langs mijn neus weg ff vermeld (ik denk tegen BE) en toen was de reactie gewoon: ah dan moet je gewoon maar blijven en blijven proberen. Op een bepaald moment houdt een mens daarmee op... Ik wil niet smeken om een reactie op mijn posts. Maar het is wel super als je een monoloog wil houden in een topic. Gegarandeerd succes in sommige topics.

Uiteraard niet in allemaal, want ik heb een aantal topics waar ik mijn hart kan luchten, maar dat zijn dan eerder de 'probleem'topics.
pi_45516033
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hm, ik ben dus níet de enige met dit gevoel.
Begin een kliekje, jullie zijn nu al met 2
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_45516043
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:23 schreef Leah het volgende:

[..]

En dat is dus ècht niet het geval, in mijn ogen... Ik zou niet weten met wie ik hier kliek, en ik kan er sowieso al een heel stel opnoemen waarvan ik dat ook niet vind.
Maar blijkbaar is het niet alleen ik die die mening ben aangedaan... Het wordt zelfs bevestigd door een mod.
pi_45516091
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:25 schreef easy-going het volgende:

[..]

Begin een kliekje, jullie zijn nu al met 2


Maar voor alle duidelijkheid, ik wil dus niet in een kliek zitten. Maar gewoon wat meer openstaan voor nieuwelingen zou wel leuk zijn.

Maar ik bedoelde dus maar dat je hier echt niet zomaar blijft posten als niemand reageert op jou
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:27:51 #274
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45516119
Hoe harder iedereen hier blijft roepen dat het nu toch echt genoeg is geweest, hoe harder de anderen blijven roepen dat dat niet aan hun is om te bepalen en dat Troel het er zelf naar gemaakt heeft, etc.
Echt, degenen die de discussie proberen af te kappen houden de discussie net hard in stand als degenen die blijven doorgaan over Troel. Zo niet, harder.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_45516126
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:25 schreef easy-going het volgende:

[..]

Begin een kliekje, jullie zijn nu al met 2
Doe niet zo belachelijk zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')