abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:00:31 #226
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45500654
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
Ik vind het diep triest, we zijn toch volwassen genoeg
Blijkbaar niet.
quote:
Sorry vind het bij elkaar gezien wat kinderachtig
Ik ook. Onvolwassen. Puberaal. Maar zoiets versterkt het groepsgevoel he....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45500959
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
[..]

sssst ... je mag het niet over kliekjesgedrag of groepsgevoel hebben
maar je hebt wel gelijk
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:16:09 #228
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45501008
Ehm, wie gaan er nou over door
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:18:04 #229
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45501073
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:16 schreef m@x het volgende:
Ehm, wie gaan er nou over door
En wie worden er nu gebashed? De 'bashers' Kinderachtig hoor!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:27:38 #230
3142 m@x
pi_45501356
Oh maar het gaat me niet over het wel of niet bashen hoor. Wat dat betreft denk ik dat Troel over een olifantenhuid beschikt. Die zal hier denk ik niet van wakker liggen. Het valt me gewoon op dat degenendie het hardst brullen dat er nu lang genoeg over gesproken is maar door blijven posten en zo het vuur aan blijven wakkeren.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:29:00 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45501396
Goed, gewoon klaar dan maar? Over tot de orde van de dag .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:30:01 #232
3142 m@x
pi_45501429
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef Leah het volgende:
Goed, gewoon klaar dan maar? Over tot de orde van de dag .
Maar het werd net zo gezellig
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:35:40 #233
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45501586
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:27 schreef m@x het volgende:
Oh maar het gaat me niet over het wel of niet bashen hoor. Wat dat betreft denk ik dat Troel over een olifantenhuid beschikt. Die zal hier denk ik niet van wakker liggen.
En dát betwijfel ik....
Grote mond, klein hartje.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:36:46 #234
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45501616
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

En dát betwijfel ik....
Grote mond, klein hartje.
Ja maar we moeten niet gaan denken voor een ander! Daarmee is deze hele situatie namelijk ook begonnen!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:37:51 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45501647
Oh ja.
*exit.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:00:27 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45502299
Even een vraag, niet meer inhoudelijk want streep, maar technisch over bans.
Bannen kan dus alleen nav een forum post en niet zomaar nav een PM of mail via Fok. Ook niet als er aan een MOD of FA gePM'd wordt?
Het is niet helemaal hetzelfde, maar een middelvinger opsteken tegen mijn buurman mag niet, maar er zal niets mee gebeuren qua sancties. Maar is mijn buurman toevallig politieman en steek ik naar hem de middelvinger op, dan kan daar een bekeuring op volgen (of dat terecht is, is een tweede en een andere discussie).
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 12:23:09 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45502793
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:00 schreef PM-girl het volgende:
Even een vraag, niet meer inhoudelijk want streep, maar technisch over bans.
Bannen kan dus alleen nav een forum post en niet zomaar nav een PM of mail via Fok. Ook niet als er aan een MOD of FA gePM'd wordt?
Het is niet helemaal hetzelfde, maar een middelvinger opsteken tegen mijn buurman mag niet, maar er zal niets mee gebeuren qua sancties. Maar is mijn buurman toevallig politieman en steek ik naar hem de middelvinger op, dan kan daar een bekeuring op volgen (of dat terecht is, is een tweede en een andere discussie).
ligt dat niet aan de situatie pm-girl?
je buurman in vrijetijdskleding is toch gewoon je buurman? ook al is hij agent?
(ik wou zeggen zonder uniform, maar dat vond ik toch een beetje raar staan )
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:27:57 #238
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_45502910
Dan is de vraag, is de PM gestuurd naar BE als user, of als BE als MOD.
Misschien moet ze een 2e account krijgen dan.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_45503225
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef bixister het volgende:

[..]

het ging er toch niet om dat ze dat als mening verkondigt, maar dat troel dit vaak als excuus aanvoert, hetgeen easy going juist niet terecht vindt dus je kunt er ook uit concluderen dat zij PDD-NOSsers heel hoog inschat.
Dit dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 13:16:28 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45504533
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:15 schreef bixister het volgende:
IRL heb je toch ook mensen die je niet zo liggen? die kun je ook niet altijd vermijden, of 'bannen'. daar moet je meestal toch op een of andere manier mee omgaan, dat hoort bij het leven! mensen zijn geen wegwerpartikelen. met af en toe een flink oplopende ruzie is niks mis, maar dat massale uitkotsen van iemand die sociaal gewoon overduidelijk niet zo sterk is, daar word ik echt niet goed van. het zijn altijd de gemakkelijke slachtoffers. en natuurlijk is bepaald gedrag irritant en mag je dat laten weten ook, hopelijk steekt de betreffende persoon er wat van op. maar als je je verlaagt tot dit soort hatelijk gedoe ben je volgens mij geen haar beter.
Als in het echte leven iemand de godsmoeite neemt om een brief door mijn brievenbus te pleuren met daarop express zeer kwetsende teksten wordt dat negeren ook moeilijk. Je vergelijking gaat derhalve scheef.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 13:20:50 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45504674
Ow en daarnaast vind ik het weer kinderachtig dat de 'negeerders' zich verheven voelen boven de 'niet negeerders' en zich in termen als onvolwassen en puberaal uit moeten laten.

Het zal het superieuriteitsgevoel wel versterken.
pi_45504876
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en daarnaast vind ik het weer kinderachtig dat de 'negeerders' zich verheven voelen boven de 'niet negeerders' en zich in termen als onvolwassen en puberaal uit moeten laten.

Het zal het superieuriteitsgevoel wel versterken.
je bent wel lachwekkend, dat moet ik je nageven
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 13:31:38 #243
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45505047
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

je bent wel lachwekkend, dat moet ik je nageven
Want? Ik probeer hier niet de moreel betere spelen zoals een aantal in dit topic .
Sowieso is dat dikke stierepoep natuurlijk. Waren zij echt moreel verheven geweest boven het bashende gepeupel hadden ze zich volledig onthouden van commentaar.... spekkie.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:35:05 #244
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_45505139
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Waren zij echt moreel verheven geweest boven het bashende gepeupel hadden ze zich volledig onthouden van commentaar....
Als iedereen dat doet, dan wordt het zo stil en saai hier..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_45505248
Wie zegt dat zij verheven zijn?
Ik denk niet dat ook maar iemand zich meer verheven voelt. Wellicht is dat slechts jouw interpretatie.

We hebben dus: de bashers, de negeerders en de enough-gebasht-ers ...
owja en troel zelf.

En je bent/was lachwekkend om je voorgaande post ....Maar Swets; ik hoef jóú dat toch niet uit te leggen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 13:55:59 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45505516
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
Wie zegt dat zij verheven zijn?
Ik denk niet dat ook maar iemand zich meer verheven voelt. Wellicht is dat slechts jouw interpretatie.
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef Moonah het volgende:

Dit is een moreel waarde oordeel hoor. Waarbij wordt aangegeven dat de mensen welke zich uitspreken tegen het gedrag van Troel onvolwassen en puberaal zijn. Vervolgens wordt er gesuggereerd dat het hersenloos groepsgedrag zou zijn.

Niets mis met mijn interpretatie vermogen hoor
quote:
We hebben dus: de bashers, de negeerders en de enough-gebasht-ers ...
owja en troel zelf.
Ik doe niet zo aan labeltjes. Probeer het ook eens, dat werkt verhelderend.
quote:
En je bent/was lachwekkend om je voorgaande post ....Maar Swets; ik hoef jóú dat toch niet uit te leggen?
Als jij hem grappig wilt interpreteren is dat je goed recht.
pi_45505621
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Als in het echte leven iemand de godsmoeite neemt om een brief door mijn brievenbus te pleuren met daarop express zeer kwetsende teksten wordt dat negeren ook moeilijk. Je vergelijking gaat derhalve scheef.
ik heb het niet over de ruzie tussen BE en Troel, die vind ik hun zaak en terecht dat BE zich kwaad maakt als ze kwetsende PM's ontvangt. ik heb het meer over de manier waarop de ergernis over Troels gedrag hier verder geuit wordt.
pi_45505682
beste swets, het gaat niet over het aanspreken of iemand op zijn plaats zetten, maar over het door blijven gaan en iemand afbranden tot op het bot ..... haal jij ook even die plank weg?

Overigens wil ik je er even op attenderen dat mijn conclusie van de labeltjes afkomstig waren uit jouw eigen post.... Je kan mooi en goed lullen swets, maar je moet wel bij jezelf blijven. Zelf begon je het eerst over de "negeerders"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 14:42:59 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45505796
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef bixister het volgende:

[..]

ik heb het niet over de ruzie tussen BE en Troel, die vind ik hun zaak en terecht dat BE zich kwaad maakt als ze kwetsende PM's ontvangt. ik heb het meer over de manier waarop de ergernis over Troels gedrag hier verder geuit wordt.
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:03 schreef Spekkiemonster het volgende:
beste swets, het gaat niet over het aanspreken of iemand op zijn plaats zetten, maar over het door blijven gaan en iemand afbranden tot op het bot ..... haal jij ook even die plank weg?
Deze behandel ik even tegelijk hoor.
De manier waarop?

Kom op zeg, waar gaat dit over? Troel plaatst een uiterst kwetsende opmerking en vervolgens zie ik alleen een hele grote groep individuen hun ongenoegen daarover uiten. Dat toevallig een grote groep mensen dezelfde mening is toegedaan maakt het nog niet per definitie een collectief oordeel. En zelfs ALS het een collectief oordeel zou zijn is dat nog niet puberaal dan wel onvolwassen. Als dat zo was konden alle ideële organisaties de deur wel sluiten. Dat nare greenpeace... met een miljoen leden die arme vissers bashen...

Afbranden tot het bot?
De meest kwetsende opmerking die ik tegen kwam is 'akelig mens'. Schei nou toch uit.
quote:
Overigens wil ik je er even op attenderen dat mijn conclusie van de labeltjes afkomstig waren uit jouw eigen post.... Je kan mooi en goed lullen swets, maar je moet wel bij jezelf blijven. Zelf begon je het eerst over de "negeerders"
Waarbij ik je even wil attenderen op de quotes. Ik kan het ook niet helpen dat je niet begrijpend kan lezen.
pi_45506162
in mijn beleving (kan nu niet teruglezen, fok vliegt er steeds uit hier) was de kwetsende opmerking 1 ding, en ging het daarna al heel snel over het gedrag van troel in 't algemeen. en daar vond ik de oordelen erg hard en niet meer in proportie, ging het niet meer over concreet gedrag maar werd ze als persoon afgewezen en dat was in mijn ogen buitenproportioneel en over de grens. ik ben echt niet tegen eerlijke en directe kritiek, maar voor mijn gevoel ging het daar allang niet meer om. troel moest 'gestraft' worden en liefst zo hard mogelijk. daar kan ik met m'n pet gewoon niet bij. waar ging het nou helemaal om? het begon er nota bene mee dat troel iemand in bescherming wilde nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')