Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
Ik vind het diep triest, we zijn toch volwassen genoeg
Ik ook. Onvolwassen. Puberaal. Maar zoiets versterkt het groepsgevoel he....quote:Sorry vind het bij elkaar gezien wat kinderachtig
sssst ...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
[..]
Ik ook. Onvolwassen. Puberaal. Maar zoiets versterkt het groepsgevoel he....
En wie worden er nu gebashed? De 'bashers'quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef Leah het volgende:
Goed, gewoon klaar dan maar? Over tot de orde van de dag.
En dát betwijfel ik....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:27 schreef m@x het volgende:
Oh maar het gaat me niet over het wel of niet bashen hoor. Wat dat betreft denk ik dat Troel over een olifantenhuid beschikt. Die zal hier denk ik niet van wakker liggen.
Ja maar we moeten niet gaan denken voor een ander! Daarmee is deze hele situatie namelijk ook begonnen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dát betwijfel ik....
Grote mond, klein hartje.
ligt dat niet aan de situatie pm-girl?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:00 schreef PM-girl het volgende:
Even een vraag, niet meer inhoudelijk want streep, maar technisch over bans.
Bannen kan dus alleen nav een forum post en niet zomaar nav een PM of mail via Fok. Ook niet als er aan een MOD of FA gePM'd wordt?
Het is niet helemaal hetzelfde, maar een middelvinger opsteken tegen mijn buurman mag niet, maar er zal niets mee gebeuren qua sancties. Maar is mijn buurman toevallig politieman en steek ik naar hem de middelvinger op, dan kan daar een bekeuring op volgen (of dat terecht is, is een tweede en een andere discussie).
Dit dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef bixister het volgende:
[..]
het ging er toch niet om dat ze dat als mening verkondigt, maar dat troel dit vaak als excuus aanvoert, hetgeen easy going juist niet terecht vindt dus je kunt er ook uit concluderen dat zij PDD-NOSsers heel hoog inschat.
Als in het echte leven iemand de godsmoeite neemt om een brief door mijn brievenbus te pleuren met daarop express zeer kwetsende teksten wordt dat negeren ook moeilijk. Je vergelijking gaat derhalve scheef.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:15 schreef bixister het volgende:
IRL heb je toch ook mensen die je niet zo liggen? die kun je ook niet altijd vermijden, of 'bannen'. daar moet je meestal toch op een of andere manier mee omgaan, dat hoort bij het leven! mensen zijn geen wegwerpartikelen. met af en toe een flink oplopende ruzie is niks mis, maar dat massale uitkotsen van iemand die sociaal gewoon overduidelijk niet zo sterk is, daar word ik echt niet goed van. het zijn altijd de gemakkelijke slachtoffers. en natuurlijk is bepaald gedrag irritant en mag je dat laten weten ook, hopelijk steekt de betreffende persoon er wat van op. maar als je je verlaagt tot dit soort hatelijk gedoe ben je volgens mij geen haar beter.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en daarnaast vind ik het weer kinderachtig dat de 'negeerders' zich verheven voelen boven de 'niet negeerders' en zich in termen als onvolwassen en puberaal uit moeten laten.
Het zal het superieuriteitsgevoel wel versterken.
Want? Ik probeer hier niet de moreel betere spelen zoals een aantal in dit topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
je bent wel lachwekkend, dat moet ik je nageven
Als iedereen dat doet, dan wordt het zo stil en saai hier..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Waren zij echt moreel verheven geweest boven het bashende gepeupel hadden ze zich volledig onthouden van commentaar....
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
Wie zegt dat zij verheven zijn?
Ik denk niet dat ook maar iemand zich meer verheven voelt. Wellicht is dat slechts jouw interpretatie.
Dit is een moreel waarde oordeel hoor. Waarbij wordt aangegeven dat de mensen welke zich uitspreken tegen het gedrag van Troel onvolwassen en puberaal zijn. Vervolgens wordt er gesuggereerd dat het hersenloos groepsgedrag zou zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef Moonah het volgende:
Ik ook. Onvolwassen. Puberaal. Maar zoiets versterkt het groepsgevoel he....
Ik doe niet zo aan labeltjes. Probeer het ook eens, dat werkt verhelderend.quote:We hebben dus: de bashers, de negeerders en de enough-gebasht-ers ...
owja en troel zelf.
Als jij hem grappig wilt interpreteren is dat je goed recht.quote:En je bent/was lachwekkend om je voorgaande post ....Maar Swets; ik hoef jóú dat toch niet uit te leggen?
ik heb het niet over de ruzie tussen BE en Troel, die vind ik hun zaak en terecht dat BE zich kwaad maakt als ze kwetsende PM's ontvangt. ik heb het meer over de manier waarop de ergernis over Troels gedrag hier verder geuit wordt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Als in het echte leven iemand de godsmoeite neemt om een brief door mijn brievenbus te pleuren met daarop express zeer kwetsende teksten wordt dat negeren ook moeilijk. Je vergelijking gaat derhalve scheef.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb het niet over de ruzie tussen BE en Troel, die vind ik hun zaak en terecht dat BE zich kwaad maakt als ze kwetsende PM's ontvangt. ik heb het meer over de manier waarop de ergernis over Troels gedrag hier verder geuit wordt.
Deze behandel ik even tegelijk hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:03 schreef Spekkiemonster het volgende:
beste swets, het gaat niet over het aanspreken of iemand op zijn plaats zetten, maar over het door blijven gaan en iemand afbranden tot op het bot ..... haal jij ook even die plank weg?
quote:Overigens wil ik je er even op attenderen dat mijn conclusie van de labeltjes afkomstig waren uit jouw eigen post.... Je kan mooi en goed lullen swets, maar je moet wel bij jezelf blijven. Zelf begon je het eerst over de "negeerders"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |