quote:Maximum power: 179 kW (240 bhp) at 6250 RPM (DIN).
Maximum torque: 294 Nm (216 lb ft) at 3750 RPM (DIN).
Kerb weight: 1229kg
Unladen weight: 1230kg
Nah, +10 p/d red ik niet, maar maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Hugster het volgende:
En Opa, ik weet niet wat voor omloopsnelheid je in gedachte had? Want per artikel moet je er toch wel 10+ per dag verkopen wil je een order kunnen hebben voor China.
Dat kan vooral goed als jij denk dat een bepaald iets het helemaal gaat worden dit jaar, dat goed promoten, inkopen en dan weg proberen te zetten.
Idd prachtig merk/model in de opquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:07 schreef Richboy het volgende:
Lotus
Een van de weinige dingen waar ik de mijne voor in zou ruilen
wat zoek je eigenlijk??quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nah, +10 p/d red ik niet, maar maakt ook niet uit.
Kijk zelf wel even of ik wat kan ritselen
Voor een project waar "wij" momenteel mee bezig zijn worden er bepaalde onderdelen ook deels in China geproduceert, dit zijn telkens relatief kleine bestellingen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Hugster het volgende:
En Opa, ik weet niet wat voor omloopsnelheid je in gedachte had? Want per artikel moet je er toch wel 10+ per dag verkopen wil je een order kunnen hebben voor China.
Dat kan vooral goed als jij denk dat een bepaald iets het helemaal gaat worden dit jaar, dat goed promoten, inkopen en dan weg proberen te zetten.
Komt het met de boot?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Voor een project waar "wij" momenteel mee bezig zijn worden er bepaalde onderdelen ook deels in China geproduceert, dit zijn telkens relatief kleine bestellingen...
en dat gaat tot nu toe zonder problemen
Een kennis van me werkt soms in een miniatuurautofabriek van een vriend van hem. (Volgen jullie de Peu-style zinsconstructie nog?) Deze dacht dat hij een doos vol autotransporters had gekocht in CHina, in miniatuur.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Voor een project waar "wij" momenteel mee bezig zijn worden er bepaalde onderdelen ook deels in China geproduceert, dit zijn telkens relatief kleine bestellingen...
en dat gaat tot nu toe zonder problemen
Voor dit project hebben we druk, temp en nog een aantal andere sensoren nodig plus "speciale bekabeling" voor ons systeem. (heeft overigens niets met auto's te maken)quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Komt het met de boot?
En ben je een custom netwerkartikel aan het fabrieken meneer Toyota?
praten kan altijd maar ik geef je nu al 1% kansquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:21 schreef Hugster het volgende:
TF, wij kunnen misschien binnenkort eens goed praten, want als Hema een afnemer van ons kan worden zou ik dat zeer tof vinden
deze maybe??quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, ik lees nu in een Pools boekje over het Italiaanse merk BBonetti, volgens dit boekje komt dat mekr uit de plaats Wlochy. Nu doet die plaatsnaam me nogal PPools aan, vooral ook omdat er zo'n typisch Pools streepje door de l staat. Weet jij wat de officiële Italiaanse naam van deze plaats is?
als het voor de prijs van een doos was zie ik geen probleemquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een kennis van me werkt soms in een miniatuurautofabriek van een vriend van hem. (Volgen jullie de Peu-style zinsconstructie nog?) Deze dacht dat hij een doos vol autotransporters had gekocht in CHina, in miniatuur.
Helaas voor hem bleek deze doos een 40 voets container te zijn![]()
supra likequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
gaaf hoor zo'n lotus.
echt jaren 80 model en toch best weer tijdloos. niet té jaren 80 zodat het nou niet meer kan ofzo.
erg mooi.
Kwaliteit is over het algemeen wel ok bij de hema, zeker als je het met blokker producten vergelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
praten kan altijd maar ik geef je nu al 1% kans![]()
we gebruiken namelijk geen tussenhandel, alles gaat direct via de producent en alles wordt voor ons en ons alleen gemaakt naar eigen design/specificaties/kwaliteit....
Jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze maybe??
http://www.bonetti4x4.it/
En Karsten Blokker dan, wat doet die? Want daar verschepen we de hema beschuit en toast altijd naar toequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
we gebruiken namelijk geen tussenhandel, alles gaat direct via de producent en alles wordt voor ons en ons alleen gemaakt naar eigen design/specificaties/kwaliteit....
Dus nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
als het voor de prijs van een doos was zie ik geen probleem
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus nietHij is nu failliet, mede door dit geintje
dat is food, doe ik helemaal niets meequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Kartsen Blokker dan, wat doet die? Want daar verschepen we de hema beschuit en toast altijd naar toe
simpele google was datquote:
hm, nu je het zegt, idd. . is iets van de laatste maanden zeker?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is food, doe ik helemaal niets mee![]()
voor zover ik erover weet gaat alle foodzooi nu via lekkerland en is karsten helemaal weggestoten....
dan is hij wel erg onvoorzichtig geweest lijk mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus nietHij is nu failliet, mede door dit geintje
ze moeten wel, heel de hema werkt volgens jitquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, nu je het zegt, idd. . is iets van de laatste maanden zeker?
Hema krijgt bij VdM iig wel een speciale behandeling. Ook de enige producten zo ongeveer die volgens JIT worden gemaakt daar.
Wie weet. Mijn partner heeft vorig jaar het volledige assortiment van Praxis/Gamma/Bricolage e.d. bij elkaar gesprokkeld en onderhandeld op locatie daar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goede ideeen sta ik altijd voor open en vallen zeker altijd wel te besprekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie weet. Mijn partner heeft vorig jaar het volledige assortiment van Praxis/Gamma/Bricolage e.d. bij elkaar gesprokkeld en onderhandeld op locatie daar.
Daarvan moesten ook dingen ontworpen en gemaakt worden, dus wellicht kunnen we wat bieden.
Ik kom daar later nog wel eens op terug.
gelijk een dikke lamboquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Gespot Deel 1
De allereerste spot in het gespot topic was een tractor
Lever je nu al aan deze bedrijven?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie weet. Mijn partner heeft vorig jaar het volledige assortiment van Praxis/Gamma/Bricolage e.d. bij elkaar gesprokkeld en onderhandeld op locatie daar.
Daarvan moesten ook dingen ontworpen en gemaakt worden, dus wellicht kunnen we wat bieden.
Ik kom daar later nog wel eens op terug.
Nee, dat was in opdracht van dat concern. Is 1 bedrijf voor als je het nog niet wist, we worden weer genept waar we bijstaan hier in de Beneluxquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Lever je nu al aan deze bedrijven?
Intergamma. Karwei is daar ook een onderdeel van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, dat was in opdracht van dat concern. Is 1 bedrijf voor als je het nog niet wist, we worden weer genept waar we bijstaan hier in de Benelux
Maar we hebben dus alle contacten, en nog een vennoot daar in China zelf die we 24/7 kunnen raadplegen. Kennis van locals is echt een must om goed te kunnen opereren.
wat voor baan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vermakelijk filmpje ja
Ik heb de baan!
Lasaulec, here I come
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vermakelijk filmpje ja
Ik heb de baan!
Lasaulec, here I come
Ik zit bij een projectgroep die een catalogus met alle producten van Lasaulec gaat samenstellen. Ik mag helpen bij het fotograferen, en texten controleren.quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit bij een projectgroep die een catalogus met alle producten van Lasaulec gaat samenstellen. Ik mag helpen bij het fotograferen, en texten controleren.
gaaf man. van hartequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit bij een projectgroep die een catalogus met alle producten van Lasaulec gaat samenstellen. Ik mag helpen bij het fotograferen, en texten controleren.
ongetwijfeld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
allemaal doordat ik mn geluksonderbroek aan heb
drie wekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:12 schreef Devilnl het volgende:
cool man
dat is nog snel gegaan dan.. niet lang werkloos geweest dit keer (toch?)
Goeie move man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
allemaal doordat ik mn geluksonderbroek aan heb
het is gewoon bruut, zoveel powah..quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:14 schreef Hugster het volgende:
Dit filmpje laat duidelijk zien waar mijn aversie tegen 1000+ pk auto's vandaan komt
http://www.youtube.com/watch?v=HsOWPR-hE1c
Ja hey, kon ie maar rechtdoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is gewoon bruut, zoveel powah..
maar ik heb liever ook een auto met 400 pk waarmee je echt in de bochten kan spelen ivm 1000 pk waarmee je alleen maar in je broek schijt terwijl je rustig rechtdoor probeert te gaan.
jeah maar die jun had rond de 650pk toch ongeveer?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier de auto uit mijn icoontje, zit best gang in ook wel
Ik vind hem al een beeeetje aan de gortige kant hoor met alleen RWD op dat dingquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah maar die jun had rond de 650pk toch ongeveer?
dat is én streetable én je rost alles en iedereen aan snot met zo'n ding
Sorry, ik was in slaap gedommeld. Wat zei je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:43 schreef Hugster het volgende:
Het valt haast niet op dat ik fan ben of wel?
Fan van een engelse jap?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:43 schreef Hugster het volgende:
Het valt haast niet op dat ik fan ben of wel?
Die eerste!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.break.com/index/icy_roads_in_portland.html
![]()
Van correct uitgevoerde tuning met de juiste filosofiequote:
wat jij wiltquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van correct uitgevoerde tuning met de juiste filosofie
Toevallig heeft Mine's dat alleraardigst voor elkaar
Zo hebben we allemaal wat ehquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat jij wilt
Ik vind die AE86's met NA 4A-GE blacktops @ 200 pk toch wel het mooist
Ja de sukkelquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die eerste!![]()
![]()
![]()
Gewoon stug doorgaan met gas geven!![]()
ja ik heb de filmpjes gezien. uiteraard.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind hem al een beeeetje aan de gortige kant hoor met alleen RWD op dat ding
Heb je wel eens andere filmpjes gezien van dat ding? Redelijk explosief.
Ik vind het ook nog steeds knap hoe hij het zo goed op de weg krijgt, want die acceleratie is echt ziek
http://www.youtube.com/watch?v=vspBLYsAS0c&mode=related&search=
Dit vind ik het schoolvoorbeeld van bruikbare power650pk ook.
welke blacktop had standaard 200 pk dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat jij wilt
Ik vind die AE86's met NA 4A-GE blacktops @ 200 pk toch wel het mooist
Geen toch? beetje tunen nog.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
welke blacktop had standaard 200 pk dan?
ik ken ze alleen van 180
Ik zal nog eens even spieken, zag alleen snel wat japanse scans.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja ik heb de filmpjes gezien. uiteraard.
dit ding is behóórlijk streetable naast zijn capaciteiten.
Je had de nieuwe afbeeldingen gezien van deze supra naast een veyron? met een mooi verhaal dat deze auto er gewoo niet voor onder doet?
geen 1, maar we hadden het over tuned carsquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
welke blacktop had standaard 200 pk dan?
ik ken ze alleen van 180
roflquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal nog eens even spieken, zag alleen snel wat japanse scans.
jeah diequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal nog eens even spieken, zag alleen snel wat japanse scans.
ja die formula atlantic pfffffquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen 1, maar we hadden het over tuned cars
en dan vind ik dat leuk.
hoeveel pk had dat TRD 4A blok ook alweer? 240 ofzo?
Dat is ook leuk in een AE86..
ja mooi man....quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja die formula atlantic pfffff
240@8500rpm
tortelliniquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef BoJo het volgende:
keus uit:
-omeletje maken
-unox soepje
-tortellini's
-pasta met burgers
-sultana's![]()
Ik heb vanavond Dr. Oetker geeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef BoJo het volgende:
keus uit:
-omeletje maken
-unox soepje
-tortellini's
-pasta met burgers
-sultana's![]()
het word de omelet omdat ik voor de pasta,tortellini's en soep eerst een pannetje had moeten afwassenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef BoJo het volgende:
keus uit:
-omeletje maken
-unox soepje
-tortellini's
-pasta met burgers
-sultana's![]()
feliquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vermakelijk filmpje ja
Ik heb de baan!
Lasaulec, here I come
ik ben niet zo'n keukenprinsesjequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen uien, champgnons, paprika, oregano en salami?
moet je er wel aan denken als je bij de appie bentquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast, dat tyf je er gewoon bij
Truequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je er wel aan denken als je bij de appie bent![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje online?
ben je weer in de buurt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
paar weken. krijg maandag de deadline wel te horen
dit weekend autoradio halen?
Puik planquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik die kant op rijdt welzondag?
Ik heb American Togue van Hot Version en daarin zit een AE86 met een getuned S2000 blok inclusief digidash van de S2000quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja mooi man....
elke 500 km je blok reviseren
Gastquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zshare.net/aud(...)eekend_mutz-mp3.html
Mutz
Oh ook goed. de 27e? 28 zit ik in Eindhovenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:52 schreef lipje het volgende:
[..]
Puik plan![]()
anders kom ik volgende week jouw kant op.
je weet vast wat ik hier van vindquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb American Togue van Hot Version en daarin zit een AE86 met een getuned S2000 blok inclusief digidash van de S2000
Ze waren er zeeeer over te spreken en vonden het een "great match" met de Hachiroku
Yepquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ook goed. de 27e? 28 zit ik in Eindhoven
Of in MC Style:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of in MC Style:erg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
scheelt je weer 20 euro benzinequote:
Hihiquote:
huur Alex in als schoonmakerquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:07 schreef BoJo het volgende:
* BoJo kijkt naar de afwas
misschien niet het meest slimme idee van vandaag![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zshare.net/aud(...)eekend_mutz-mp3.html
Mutz
ik vind dat hele fok radio en alles eromheen onzinquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hihi![]()
http://www.zshare.net/aud(...)k_sunchaser-mp3.html
Dit is NOG kanslozerSunchaser belt gewoon voor zichzelf, en zegt "MET SUNCHASER VAN FOK!" o/-
Hij belt naar 3FM halve zoolquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind dat hele fok radio en alles eromheen onzin
echt van die sjaakies die geen leven hebben ofzo
wel meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
scheelt je weer 20 euro benzine
regel wel een aantal meters speakerkabel voor in je Visa
Heel die ingelikte bende is om te kotsenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hihi![]()
http://www.zshare.net/aud(...)k_sunchaser-mp3.html
Dit is NOG kanslozerSunchaser belt gewoon voor zichzelf, en zegt "MET SUNCHASER VAN FOK!" o/-
Ja dat waneer het goed gedaan is ook jij het best vet vind.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je weet vast wat ik hier van vind
johquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij belt naar 3FM halve zool
een van mijn slechtere paint creaties toen mutz nog mod was hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef Hugster het volgende:
Kaaaaaaanker die picca van MutZ
jeah kon toen niet want ze was mod ;'(quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, had gelijk ook ff het hoofd weggesoept
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vermakelijk filmpje ja
Ik heb de baan!
Lasaulec, here I come
gewoon in de winkel (Halfords, Gamma, etc)quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
en waar regel ik mezlef speakerkabel dan?
haar opvolger als PTA mod was wel OKquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah kon toen niet want ze was mod ;'(
Of in bijna elke doe-het-zelf zaak.. Dikker is trouwens beterquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon in de winkel (Halfords, Gamma, etc)
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haar opvolger als PTA mod was wel OK
Is dat een PTA mod geweest?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon in de winkel (Halfords, Gamma, etc)
Je denkt dat dus dat ik het tof vind als mister peugeotquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat waneer het goed gedaan is ook jij het best vet vind.
Yeahquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stfu n00b.quote:
R&P?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Man ik weet amper waar jij mod van bent![]()
Alex en TF is het enige waar ik zeker van ben![]()
wees gerust hij is alleen maar blauw voor de vorm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
mij ook eens bijna overkomen op een slecht verlichte dijkje, in de regen en erge haastquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef lipje het volgende:Man rijdt kanaal in omdat pont er niet ligt
Ze hebben TF en mij ten minste mod gemaakt van een forum waar we ook al postten voor we er mod van werden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wees gerust hij is alleen maar blauw voor de vorm.
True. Maar ik werd gevraagd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze hebben TF en mij ten minste mod gemaakt van een forum waar we ook al postten voor we er mod van werden.
Jezus, zelfs al langer dan ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
En ik heb al langer een account![]()
Wel de helft aan posts maar toch![]()
zo ging het met elke mod behalve mutzquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze hebben TF en mij ten minste mod gemaakt van een forum waar we ook al postten voor we er mod van werden.
hoor je dat vaak herman?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus, zelfs langer dan ik
Er worden leuke plannen gemaakt, waar ik nog niks over kan zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vond SES altijd al een leuk lurk-forum
Wat is precies je beleidswijziging eik Sjoe? Of idee of iets wat ik las in de MED?
Ik heb nog steeds pijn bij het zittenquote:
Hoe heeft kreator ooit mod kunnen worden idd, behalve het opzetten van PTA heeft hij niet veel goed achter gelaten? Maar ja, toen was ik er nog niet....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo ging het met elke mod behalve mutz
ja en niet met kreator natuurlijk. die lul begon pta op te zetten.
Bij penis-meet-contests zeggen ze het vaak tegen me ja. Vandaar dat ik ook geen auto heb, ik hoef niets te compenseren.quote:
Ah, oke.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er worden leuke plannen gemaakt, waar ik nog niks over kan zeggen.
Mutz opeens als PTA mod begreep niemandquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe heeft kreator ooit mod kunnen worden idd, behalve het opzetten van PTA heeft hij niet veel goed achter gelaten? Maar ja, toen was ik er nog niet....
En MutZ werd toch mod terwijl ze nog maar 3 weken lid was of zo? hoe kon dat dan!Of heeft ze nog een oudere account of zo?
Ja mooi was dat ehquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik mis het tijdperk dat wij samen 6 190-kloontjes hadden
En de M5 powered M3 natuurlijk daarvoorquote:
Met dank aan Dribbel_ voor de tipquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja mooi was dat eh![]()
Toen je nog op verstel onbeperkt inbelaccounts kon afsluiten
Nu heb ik nog maar 1 roflkloontjequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met dank aan Dribbel_ voor de tip
Seksualiteit.quote:
jehquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu heb ik nog maar 1 roflkloontje
Die velgen ook onder die unit van Broesquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
Qwibus met z'n hyundai pony en de z'n vw/opelbash topics tegen Broes
die was nog het leukstquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En de M5 powered M3 natuurlijk daarvoor
ow ja die pony tune topicsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
Qwibus met z'n hyundai pony en de z'n vw/opelbash topics tegen Broes
ja dus?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
En die kerel met z'n Multipla![]()
Oh die heeft ie nog steeds![]()
Je vergeet Litso.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik hield de kut opmerkingen over SES-mods nog wel voor me
MutZ, ijsmeis, Sjoewe, renesite
Hij mist wat, maakt niet uitquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja maar dat is geen hilarisch iets zoals dat pony tune gedoe..
lijkt erop jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij mist wat, maakt niet uit
0quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
EN
DAN
ZIT
IK
NIET
ALLEEN
OP
HERSENCELLEN
TE
DOELEN
![]()
![]()
heb je mn notes al gezien?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kankah kankeh kankahkneus. Krêg Kankah.
Waijfie is Utregsquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Waijfie dit. Waijfie dat.
Hardstijllll, boemkaboemkaboemkaboem. Gaan we stappûhhhh?!
Ik dacht echt dat het ook_gek-kloontjes waren. Gatverdegatver.
"Dâh ga ik eg ni betalêh, ben juh nouah helemoal besodemitûh"quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Waijfie dit. Waijfie dat.
Hardstijllll, boemkaboemkaboemkaboem. Gaan we stappûhhhh?!
Ik dacht echt dat het ook_gek-kloontjes waren. Gatverdegatver.
Dus jij zo van, "Ik lus heul geen bier woar"quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
Word ik gebeld door de gasten van m'n hockeyteam, "Je moet komen op ons zuipweekend"
Geen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Over notes gesproken!
Zit ik laatst te kutten in FB, vergeet ik dat hier mods zitten!![]()
Hoeveel heb ik er?![]()
Meer zo van ik kan het me even niet veroorloven om in een weekend 200 euro uit te gevenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus jij zo van, "Ik lus heul geen bier woar"
Zuipweekends..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
Word ik gebeld door de gasten van m'n hockeyteam, "Je moet komen op ons zuipweekend"
Ik ben student, mijn hele leven is één groot zuipweekendquote:
Pff, pauperquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meer zo van ik kan het me even niet veroorloven om in een weekend 200 euro uit te geven
Ojajoh?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben student, mijn hele leven is één groot zuipweekend
Net na de vakantie, hard aan het sparen voor een Macbookquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pff, pauperZeker net na een vakantie
.
Wie het eerst komt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe werkt dat OP maken hier, nog een bepaalde volgorde van
posters of is het gewoon "wie het eerst is, die het eerst maalt" ?
* Opa_vertelt heeft net een toffe OP gemaakt![]()
bring it onquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt heeft net een toffe OP gemaakt
"wie het eerst is, die het eerst maalt"quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt heeft net een toffe OP gemaakt
ja wel relaxed nu. was bagger weer vandaag om in te werken. en morgen wordt het niet veel beter hoor ik. voordeel van dit weer: lekker slippen is geen probleem, zwarte strepen zie je toch niet. en anders regenen ze gelijk weer wegquote:
zit je ook nog op school eigenlijk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
ja wel relaxed nu. was bagger weer vandaag om in te werken. en morgen wordt het niet veel beter hoor ik. voordeel van dit weer: lekker slippen is geen probleem, zwarte strepen zie je toch niet. en anders regenen ze gelijk weer weg. lekker fordjes afraggen
![]()
Hoeveel van die wagens zet je eigenlijk op een gemiddelde dag weg?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
ja wel relaxed nu. was bagger weer vandaag om in te werken. en morgen wordt het niet veel beter hoor ik. voordeel van dit weer: lekker slippen is geen probleem, zwarte strepen zie je toch niet. en anders regenen ze gelijk weer weg. lekker fordjes afraggen
![]()
neej. afgestudeerd. ben ondertussen nog aan het soliciteren, maar daar zit niet zoveel schot in helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zit je ook nog op school eigenlijk?
wat heb je gestudeerd dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef M5 het volgende:
[..]
neej. afgestudeerd. ben ondertussen nog aan het soliciteren, maar daar zit niet zoveel schot in helaas.![]()
wisselend wat je aan het doen bent (laden/lossen/verplaatsen) maar tussen de 50 en 70 is gebruikelijk. officieel 'moeten' er ca. 8 per uur.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoeveel van die wagens zet je eigenlijk op een gemiddelde dag weg?
Luchtvaarttechnologie, HTS.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat heb je gestudeerd dan?
ben je nu full-time auto's aan het wegrijden dan?
en dat zit er dus niet erg in?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Luchtvaarttechnologie, HTS.
Ja tot ik 'n andere baan heb.
men je bent al bijna 2 jaar van school afquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Luchtvaarttechnologie, HTS.
Ja tot ik 'n andere baan heb.
70 auto's per dag parkeren?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef M5 het volgende:
[..]
wisselend wat je aan het doen bent (laden/lossen/verplaatsen) maar tussen de 50 en 70 is gebruikelijk. officieel 'moeten' er ca. 8 per uur.
zo erg?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
70 auto's per dag parkeren?![]()
Damn, ik zou (met mijn parkeerkunsten) al gek worden bij de 3e!![]()
repostquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb hier ooit nog eens een plaatje gepost als voorbeeld![]()
![]()
![]()
vertel mij wat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef lipje het volgende:
[..]
men je bent al bijna 2 jaar van school af
Nee. binnenort maar eens gaan reageren op andere vacatures die wat minder met m'n opleiding te maken hebben (Werktuigbouw e.d.) Niet dat ik dat wil.. maar ik moet wat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en dat zit er dus niet erg in?
mwoh. went vanzelf. en voor het hele precieze parkeren geeft er iemand aanwijzingen die je op moet volgen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
70 auto's per dag parkeren?![]()
Damn, ik zou (met mijn parkeerkunsten) al gek worden bij de 3e!![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar weet bij god niet meer in welke SC dat was![]()
Beter voor je c.v. denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef M5 het volgende:
Nee. binnenort maar eens gaan reageren op andere vacatures die wat minder met m'n opleiding te maken hebben (Werktuigbouw e.d.) Niet dat ik dat wil.. maar ik moet wat.
Ik ga zoeken, was wel een fotosoep natuurlijk. Maar ging om het ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je dat plaatje niet op een webserver staan dan? of offline op je pc?
jep. d'r zit hier nog een marinescheepswerf in de buurt waar ze regelmatig wat werktuigbouwkundigen vragen... dus dan maar bootjes bouwenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Beter voor je c.v. denk ik.
Samen met hermanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef M5 het volgende:
[..]
jep. d'r zit hier nog een marinescheepswerf in de buurt waar ze regelmatig wat werktuigbouwkundigen vragen... dus dan maar bootjes bouwen
Zou je niet in het buitenland willen werken dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef M5 het volgende:
[..]
jep. d'r zit hier nog een marinescheepswerf in de buurt waar ze regelmatig wat werktuigbouwkundigen vragen... dus dan maar bootjes bouwen
Schelde?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat is een code en volgnummer nou dan weer?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
"wie het eerst is, die het eerst maalt"
zolang de SC code maar gebruikt wordt, en het volgnummer klopt
ik twijfel nog. aan de ene kant wil ik heel graag weg uit dit klote ***&*(@^5k$%@$#%k land, aan de andere kant weet ik dat ik vrienden en familie zal missen.. dus ja... misschien komt het er wel van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou je niet in het buitenland willen werken dan?
Rustig aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga zoeken, was wel een fotosoep natuurlijk. Maar ging om het idee
Op de één of andere manier heb ik het idee dat mensen met 'papieren'quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef M5 het volgende:
[..]
ik twijfel nog. aan de ene kant wil ik heel graag weg uit dit klote ***&*(@^5k$%@$#%k land, aan de andere kant weet ik dat ik vrienden en familie zal missen.. dus ja... misschien komt het er wel van.
voor de code van de OP, in elke op staat: De code voor de op is hier te vinden Het is gewoon een standaard post die je knipt en plakt en dan zelf je OP er in zet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat is een code en volgnummer nou dan weer?
Ik vind persoonlijk dat sommige papieren in NL ook niet zoveel voorstellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb ik het idee dat mensen met 'papieren'
in het buitenland een stuk meer gewaardeerd worden als in Nederland.
(ik kan het natuurlijk mis hebben)
Geen idee. ik weet wel dat een aantal bedrijven in NL rond uit hufterig met solicitaties om gaan. (geen reacties, wel reactie beloven maar niet na komen, uit nodigen voor gesprek en dan nooit meer wat laten horen... etc.)quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb ik het idee dat mensen met 'papieren'
in het buitenland een stuk meer gewaardeerd worden als in Nederland.
(ik kan het natuurlijk mis hebben)
Ja dáá'g, da's allemaal te moeilijk hoor..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
voor de code van de OP, in elke op staat: De code voor de op is hier te vinden Het is gewoon een standaard post die je knipt en plakt en dan zelf je OP er in zet.
Volgnummer, dit is SC# 1229, de volgende wordt dus 1330.
dacht dat je dat nog wel zou snappen.
ik heb liever SC# 1230quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
voor de code van de OP, in elke op staat: De code voor de op is hier te vinden Het is gewoon een standaard post die je knipt en plakt en dan zelf je OP er in zet.
Volgnummer, dit is SC# 1229, de volgende wordt dus 1330.
dacht dat je dat nog wel zou snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |