En Karsten Blokker dan, wat doet die? Want daar verschepen we de hema beschuit en toast altijd naar toequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
praten kan altijd maar ik geef je nu al 1% kans![]()
we gebruiken namelijk geen tussenhandel, alles gaat direct via de producent en alles wordt voor ons en ons alleen gemaakt naar eigen design/specificaties/kwaliteit....
Dus nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
als het voor de prijs van een doos was zie ik geen probleem
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus nietHij is nu failliet, mede door dit geintje
dat is food, doe ik helemaal niets meequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Kartsen Blokker dan, wat doet die? Want daar verschepen we de hema beschuit en toast altijd naar toe
simpele google was datquote:
hm, nu je het zegt, idd. . is iets van de laatste maanden zeker?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is food, doe ik helemaal niets mee![]()
voor zover ik erover weet gaat alle foodzooi nu via lekkerland en is karsten helemaal weggestoten....
dan is hij wel erg onvoorzichtig geweest lijk mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus nietHij is nu failliet, mede door dit geintje
ze moeten wel, heel de hema werkt volgens jitquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, nu je het zegt, idd. . is iets van de laatste maanden zeker?
Hema krijgt bij VdM iig wel een speciale behandeling. Ook de enige producten zo ongeveer die volgens JIT worden gemaakt daar.
Wie weet. Mijn partner heeft vorig jaar het volledige assortiment van Praxis/Gamma/Bricolage e.d. bij elkaar gesprokkeld en onderhandeld op locatie daar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
praten kan altijd maar ik geef je nu al 1% kans![]()
we gebruiken namelijk geen tussenhandel, alles gaat direct via de producent en alles wordt voor ons en ons alleen gemaakt naar eigen design/specificaties/kwaliteit....
goede ideeen sta ik altijd voor open en vallen zeker altijd wel te besprekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie weet. Mijn partner heeft vorig jaar het volledige assortiment van Praxis/Gamma/Bricolage e.d. bij elkaar gesprokkeld en onderhandeld op locatie daar.
Daarvan moesten ook dingen ontworpen en gemaakt worden, dus wellicht kunnen we wat bieden.
Ik kom daar later nog wel eens op terug.
gelijk een dikke lamboquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Gespot Deel 1
De allereerste spot in het gespot topic was een tractor
Lever je nu al aan deze bedrijven?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie weet. Mijn partner heeft vorig jaar het volledige assortiment van Praxis/Gamma/Bricolage e.d. bij elkaar gesprokkeld en onderhandeld op locatie daar.
Daarvan moesten ook dingen ontworpen en gemaakt worden, dus wellicht kunnen we wat bieden.
Ik kom daar later nog wel eens op terug.
Nee, dat was in opdracht van dat concern. Is 1 bedrijf voor als je het nog niet wist, we worden weer genept waar we bijstaan hier in de Beneluxquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Lever je nu al aan deze bedrijven?
Intergamma. Karwei is daar ook een onderdeel van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, dat was in opdracht van dat concern. Is 1 bedrijf voor als je het nog niet wist, we worden weer genept waar we bijstaan hier in de Benelux
Maar we hebben dus alle contacten, en nog een vennoot daar in China zelf die we 24/7 kunnen raadplegen. Kennis van locals is echt een must om goed te kunnen opereren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |