quote:Maximum power: 179 kW (240 bhp) at 6250 RPM (DIN).
Maximum torque: 294 Nm (216 lb ft) at 3750 RPM (DIN).
Kerb weight: 1229kg
Unladen weight: 1230kg
Nah, +10 p/d red ik niet, maar maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Hugster het volgende:
En Opa, ik weet niet wat voor omloopsnelheid je in gedachte had? Want per artikel moet je er toch wel 10+ per dag verkopen wil je een order kunnen hebben voor China.
Dat kan vooral goed als jij denk dat een bepaald iets het helemaal gaat worden dit jaar, dat goed promoten, inkopen en dan weg proberen te zetten.
Idd prachtig merk/model in de opquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:07 schreef Richboy het volgende:
Lotus
Een van de weinige dingen waar ik de mijne voor in zou ruilen
wat zoek je eigenlijk??quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nah, +10 p/d red ik niet, maar maakt ook niet uit.
Kijk zelf wel even of ik wat kan ritselen
Voor een project waar "wij" momenteel mee bezig zijn worden er bepaalde onderdelen ook deels in China geproduceert, dit zijn telkens relatief kleine bestellingen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Hugster het volgende:
En Opa, ik weet niet wat voor omloopsnelheid je in gedachte had? Want per artikel moet je er toch wel 10+ per dag verkopen wil je een order kunnen hebben voor China.
Dat kan vooral goed als jij denk dat een bepaald iets het helemaal gaat worden dit jaar, dat goed promoten, inkopen en dan weg proberen te zetten.
Komt het met de boot?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Voor een project waar "wij" momenteel mee bezig zijn worden er bepaalde onderdelen ook deels in China geproduceert, dit zijn telkens relatief kleine bestellingen...
en dat gaat tot nu toe zonder problemen
Een kennis van me werkt soms in een miniatuurautofabriek van een vriend van hem. (Volgen jullie de Peu-style zinsconstructie nog?) Deze dacht dat hij een doos vol autotransporters had gekocht in CHina, in miniatuur.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Voor een project waar "wij" momenteel mee bezig zijn worden er bepaalde onderdelen ook deels in China geproduceert, dit zijn telkens relatief kleine bestellingen...
en dat gaat tot nu toe zonder problemen
Voor dit project hebben we druk, temp en nog een aantal andere sensoren nodig plus "speciale bekabeling" voor ons systeem. (heeft overigens niets met auto's te maken)quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Komt het met de boot?
En ben je een custom netwerkartikel aan het fabrieken meneer Toyota?
praten kan altijd maar ik geef je nu al 1% kansquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:21 schreef Hugster het volgende:
TF, wij kunnen misschien binnenkort eens goed praten, want als Hema een afnemer van ons kan worden zou ik dat zeer tof vinden
deze maybe??quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, ik lees nu in een Pools boekje over het Italiaanse merk BBonetti, volgens dit boekje komt dat mekr uit de plaats Wlochy. Nu doet die plaatsnaam me nogal PPools aan, vooral ook omdat er zo'n typisch Pools streepje door de l staat. Weet jij wat de officiële Italiaanse naam van deze plaats is?
als het voor de prijs van een doos was zie ik geen probleemquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een kennis van me werkt soms in een miniatuurautofabriek van een vriend van hem. (Volgen jullie de Peu-style zinsconstructie nog?) Deze dacht dat hij een doos vol autotransporters had gekocht in CHina, in miniatuur.
Helaas voor hem bleek deze doos een 40 voets container te zijn![]()
supra likequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
gaaf hoor zo'n lotus.
echt jaren 80 model en toch best weer tijdloos. niet té jaren 80 zodat het nou niet meer kan ofzo.
erg mooi.
Kwaliteit is over het algemeen wel ok bij de hema, zeker als je het met blokker producten vergelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
praten kan altijd maar ik geef je nu al 1% kans![]()
we gebruiken namelijk geen tussenhandel, alles gaat direct via de producent en alles wordt voor ons en ons alleen gemaakt naar eigen design/specificaties/kwaliteit....
Jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze maybe??
http://www.bonetti4x4.it/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |