ik snap die draaiorgels ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef Andoire het volgende:
Wel aan muzikanten, niet aan die draaiorgelgasten (die schudden vet aso met dat bakkie van geef me NU geld).
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef Panick het volgende:
Waarom fietsen weg..
Oprotten met die koekblikken op wielen, Amsterdam fietsstad.
Ik heb ook in Noord gewoondquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Inderdaad, en waarom is dat een goede zaak? De enige mensen die er last van hebben zijn mensen die redelijk arm zijn en daarom maar niet stempelen.
En; Waarom is het veerpontje gratis? Die suckers uit noord kunnen toch ook gewoon betalen voor hun openbaar vervoer? Nu moet de rest van de GVB-reizigers extra betalen om die paar burgertrutten in noord een gratis pontjre te geven. Ksnap da nie gè, kan nenen da aan mij uitlechen?
Mensen die menen beter te zijn dan een ander en dus niet gewoon betalen voor een dienst zijn het grootste deel van het probleem, lijkt me. Als je het te duur vindt, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Het GVB is gewoon kut. Met de conducteurs heb ik zelf helaas nniet de mogelijkheid om zwart te rijden, maar voor dat slechte niveau is het wel gewoon veels te duur. Als ik niet hoef te stempelen dan doe ik dat ook niet. Maar dat heeft alles te maken met het slechte OV in Amsterdam..
Hee ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef Andoire het volgende:
Wel aan muzikanten, niet aan die draaiorgelgasten (die schudden vet aso met dat bakkie van geef me NU geld). Ook niet aan die freaky levende standbeelden op de Dam, aangezien ik daar serieus bang voor ben
Dat is het hele punt toch niet? Niemand voelt zich beter dan een ander als men de reden opgeeft dat het gewoon een klote dienst aan het worden is. Ik krijg mijn abbo vergoed dus heb ik zowiezo geen zorgen, maar kan het wel begrijpen als mensen het gewoon ziek zijn.. Het is en blijft een teringzooi, punt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mensen die menen beter te zijn dan een ander en dus niet gewoon betalen voor een dienst zijn het grootste deel van het probleem, lijkt me. Als je het te duur vindt, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken.
Ja ik probeer ze ook altijd te ontwijken. Maar soms moet je er gewoon langs, want dan staat de rest van het plein vol met toeristen die uitgebreid smerige duiven gaan voeren en zo. En dan gaan ze indd even bewegen of geluid makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hee ik ookLoop er altijd met een grote boog omheen. Want als je erlangs loopt gaan ze altijd even haha bewegen
![]()
beetje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef Andoire het volgende:
Iemand nog echte last gehad van de storm?
Daar gaat het wèl om. Jij denkt kennelijk dat je het recht hebt om gratis van een voorziening gebruik te maken waar ik gewoon voor betaal. Als ik in de boekhandel een boek zie liggen dat ik slecht vind, koop ik het niet. Jij steekt het gewoon in je zak. Dat vind ik schandelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is het hele punt toch niet? Niemand voelt zich beter dan een ander als men de reden opgeeft dat het gewoon een klote dienst aan het worden is. Ik krijg mijn abbo vergoed dus heb ik zowiezo geen zorgen, maar kan het wel begrijpen als mensen het gewoon ziek zijn.. Het is en blijft een teringzooi, punt.
nee maar openbaar vervoer is wel iets wat gewoon goed moet zijn in een stad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar gaat het wèl om. Jij denkt kennelijk dat je het recht hebt om gratis van een voorziening gebruik te maken waar ik gewoon voor betaal. Als ik in de boekhandel een boek zie liggen dat ik slecht vind, koop ik het niet. Jij steekt het gewoon in je zak. Dat vind ik schandelijk.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar gaat het wèl om. Jij denkt kennelijk dat je het recht hebt om gratis van een voorziening gebruik te maken waar ik gewoon voor betaal. Als ik in de boekhandel een boek zie liggen dat ik slecht vind, koop ik het niet. Jij steekt het gewoon in je zak. Dat vind ik schandelijk.
van west naar zuid-oost fiets je anders niet zo snelquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je je alleen binnen A'dam wil verplaatsen is OV niet noodzakelijk. Het valt allemaal best te fietsen. Misschien ben je wat langer onderweg, maar da's goed voor je.
En ik rij natuurlijk ook niet zwart.
Het is geen appels met peren vergelijken: het is diefstal met diefstal vergelijken. Dan wil ik best een moralist zijn, geen punt. In mijn voorbeeld jat je van de boekhandelaar, in het geval van een collectieve voorziening jat je ook nog eens van mij en iedereen die gewoon netjes betaalt voor de dienst die hen geleverd wordt. Wie komt hier nu in aanmerking voor de "quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Appels met peren vergelijken moraalridder
Het OV is klote, maar is voor mij wel noodzakelijk. Als ik deze slechte dienst gratis kan verkrijgen, dan doe ik dat. Het blijft immers noodzakelijk, iets wat een boek niet is
Ik wist niet dat de GVB tegenwoordig ook al bruggen en tunnels zou moeten aanleggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb ook in Noord gewoond![]()
Oja, weet je, een brug of tunnel waar je met je fiets overheen/doorheen mag, zijn over het algemeen ook gewoon gratis enzo
Dus geef je nou het liefst geld uit aan een veerpont, of aan het aanleggen van een brug/fietstunnel?
De GVB heeft ook absoluut geen monopoliepositie in Amsterdam.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mensen die menen beter te zijn dan een ander en dus niet gewoon betalen voor een dienst zijn het grootste deel van het probleem, lijkt me. Als je het te duur vindt, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken.
Geheel irrelevant.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je je alleen binnen A'dam wil verplaatsen is OV niet noodzakelijk. Het valt allemaal best te fietsen. Misschien ben je wat langer onderweg, maar da's goed voor je.
hier had ik iets geschreven en toen haalde jim het weg dus ik ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
..
het gvb.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de GVB tegenwoordig ook al bruggen en tunnels zou moeten aanleggen.
Je post editten na een quote is zoooo 1991quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
..
het zijn geen paupers over het algemeen, dat is het hele punt juist. :p.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
het gvb.
Maar het ging jou toch niet over wie het doet? Alleen maar dat je zielig bent omdat je voor de paupers in Noord moet betalen
alsof mij dat iets uitmaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je post editten na een quote is zoooo 1991![]()
Je betaald belasting over je loon, wat naar het rijk gaat. Het rijk verdeelt dit over de provincies, de provincies aan de gemeentes. Gemeente Amsterdam laat het gvb draaien op dat geldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
het zijn geen paupers over het algemeen, dat is het hele punt juist. :p.
tuurlijk gaat het over wie het doet, ik betaal namelijk op een andere manier aan de overheid dan het gvb.
-ho hang on -quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je betaald belasting over je loon, wat naar het rijk gaat. Het rijk verdeelt dit over de provincies, de provincies aan de gemeentes. Gemeente Amsterdam laat het gvb draaien op dat geld![]()
en op de strippenkaarten natuurlijk
Ik haalde mijn vrouw wel eens op met de fiets toen ze bij Cisco werktequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
van west naar zuid-oost fiets je anders niet zo snel![]()
Stelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is geen appels met peren vergelijken: het is diefstal met diefstal vergelijken. Dan wil ik best een moralist zijn, geen punt. In mijn voorbeeld jat je van de boekhandelaar, in het geval van een collectieve voorziening jat je ook nog eens van mij en iedereen die gewoon netjes betaalt voor de dienst die hen geleverd wordt. Wie komt hier nu in aanmerking voor de "" ?
Das ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:32 schreef Thorical het volgende:
@TimmyAsd Ja, gebruik maken van het openbaar vervoer zonder te betalen is stelen.
En als je een betere service wilt, dan neem je maar een taxi.
Daarnaast vind ik dat ons gvb nog steeds een goede service verleend.
ik wel ja, maar ik defecteer gewoon omdat ik het te duur vind. andere mensen kunnen er echter missch niet iets anders voor opgeven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:48 schreef Gellius het volgende:
Natuurlijk kan jij best een strippenkaart betalen Pope. Je wil er alleen niet iets anders voor opgeven.
omdat fiets niet altijd praktisch is en taxi? i wont even bother to geef een antwoordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das ook weer overdreven
Maar als het zo slecht is waarom ga je dan niet op de fiets? Taxi?
Je bent op de fiets overal in Amsterdam in anderhalf uurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
omdat fiets niet altijd praktisch is en taxi? i wont even bother to geef een antwoord
anderhalf uur, ja ik heb elke dag 3 uur over om ergens te komen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent op de fiets overal in Amsterdam in anderhalf uur![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent op de fiets overal in Amsterdam in anderhalf uur![]()
Verwend strontjongquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
anderhalf uur, ja ik heb elke dag 3 uur over om ergens te komen?.
Das hun zaak, ik ga niet om 6 uur weg om 2 uur onderweg te zijn op de fietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verwend strontjong
Ken genoeg mensen die elke dag door weer en wind 3 uur fietsen voor school![]()
Ik was verbaasd dat het er nog steeds over gingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:11 schreef lienelien het volgende:
Zullen we nou eens ophouden over het gvb en dat fietsen?
JA d een heeft minder leven dan de ander eh..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verwend strontjong
Ken genoeg mensen die elke dag door weer en wind 3 uur fietsen voor school![]()
Je moet wat voor je baan overhebben of niet. En natuurlijk zit het meeste gewoon op loopafstand of een kwartiertje fietsen. Maar nee hoor, het regent dus dan ga ik maar zwartrijden
allebei!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JA d een heeft minder leven dan de ander eh..
goed
idd
ander onderwerp
euhmmm
baka banas vs baras
De wat?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:59 schreef lienelien het volgende:
Maar in de Kalverstraat zit wel de Lush![]()
je bent een jongenquote:
Ik kom er ook.quote:
Jaaaaaaa......die aan het Damrak!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Patatje met van de Febo
Eerst wel, maar inmiddels ga ik er heen omdat ze van die lekkere scrubzeep hebben.quote:
Gebruik je Buffy?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Panick het volgende:
[..]
Eerst wel, maar inmiddels ga ik er heen omdat ze van die lekkere scrubzeep hebben..
VOOR MEZELF JA.
Jaaaaaaaaaa, ik help!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga trouwens het woord ''Friet'' introduceren in Amsterdam 14.gif
Niets mis met patat/patatje! Friet is zo ... raar. We zitten niet in Belgie, halloquote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gebruik je Buffy?![]()
![]()
[..]
Jaaaaaaaaaa, ik help!
Patat![]()
Ik haal die zwarte meestal. Met koolstof ofzo.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gebruik je Buffy?![]()
![]()
[..]
Jaaaaaaaaaa, ik help!
Patat![]()
You Snap The Whip is datquote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik haal die zwarte meestal. Met koolstof ofzo.
Ziet er ook onwijs messy uit in de douche..
.
Ja, die.quote:
Ik heb een rechtstreekse metro-verbinding van mijn huis naar kantoor, en toch ga ik altijd op de fiets. Simpelweg omdat dat, over een heel jaar genomen, gewoon sneller is dan met die constant uitvallende metro.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik rij natuurlijk ook niet zwart.
*rolleyes. ja. de ene spit5s van ma 22 feb 2006 is net iets anders dan de andere spits van ma 22 feb 2006quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Overigens is het publiek in de Kalverstraat vaak net iets anders dan op de Nieuwendijk.
Ook iets andere winkels.
ik zeg altijd: mag kik nen patattes frittes met maionais meaneerquote:Niets mis met patat/patatje! Friet is zo ... raar.
Bubbles, Jantjes verjaardag, clubs?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
Pasjessysteem in negen Amsterdamse clubs
Geldt het dan ook als toegangsbewijs? Dan is het wel een goed systeem
Vond het ook al gek klinkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bubbles, Jantjes verjaardag, clubs?![]()
![]()
![]()
Het hokje op de Nassaukadequote:Op maandag 22 januari 2007 15:08 schreef Bullebak het volgende:
Iemand die nog een lekkere afhaaltoko weet omgeving Marnixplein?
Het Hokje is die op de hoek naast de Republiek toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het hokje op de NassaukadeOf swietie sranang aan de overkant daarvan
Woon je vlakbij Marnixplein ? Anders woon je dichtbij mijquote:Op maandag 22 januari 2007 15:08 schreef Bullebak het volgende:
Iemand die nog een lekkere afhaaltoko weet omgeving Marnixplein?
Alle 9 zijn baggertentenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bubbles, Jantjes verjaardag, clubs?![]()
![]()
![]()
Das een mening, geen feit. Ik vind het namelijk geen bagger. En ik werk in de Ferdinand Bolstraat, en voor een patatje ga ik geen tram nemenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
trouwens ik snap ecxht niet hoe jullie voor de febo gaan als je in de voetboogsteeg ultiem l;ekkere patat hebt
febo patat is gewoon bagger. FEIT
Zullen we er gewoon maar een bom opgooienquote:Op maandag 22 januari 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
Verder stem ik voor directe afschaffing van het damrak (+de voetgangers die ál-tijd op het fietspad lopen) en voor afschaffing van de Kalverstraat (inclusief de toeristen die altijd in de weg lopen)
dat deed ik toen ik nog weleens auto reed ook nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die niet stoppen voor een zebrapad
Nee de suri zit naast de Republiek (quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Het Hokje is die op de hoek naast de Republiek toch?
Of niet? Hij is iig wel heel goed.
Ik zeg niks.... niks...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
en voor een patatje ga ik geen tram nemen
* rameijer agreesquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:43 schreef Grumpey het volgende:
voetboogsteeg patat
Er staat daar altijd een rij van een 10 mensen voor alleen een loket zonder enige vorm van uitstraling.maar wat een lekkere patat!
Houtskool, blauwe bes en kers!!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik haal die zwarte meestal. Met koolstof ofzo.
Ziet er ook onwijs messy uit in de douche..
.
oeh, goeie tipquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Houtskool, blauwe bes en kers!!
Volgende keer (Leidsestraat!!!) moet je maar even zeggen dat je van Fok! bent dan zal ik je wel wat lekkers meegeven (foto staat in fotoboek!)
LUSH!
![]()
man you smart manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das een mening, geen feit. Ik vind het namelijk geen bagger. En ik werk in de Ferdinand Bolstraat, en voor een patatje ga ik geen tram nemen
ik laat ze stoppenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die niet stoppen voor een zebrapad
dat valr ewxht wewl mee, volgens mij is da alleen in de zomerquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:43 schreef Grumpey het volgende:
voetboogsteeg patat
Er staat daar altijd een rij van een 10 mensen voor alleen een loket zonder enige vorm van uitstraling.maar wat een lekkere patat!
hee, zit patatfanaten niet te dissen ja?quote:
mag ik ook?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Houtskool, blauwe bes en kers!!
Volgende keer (Leidsestraat!!!) moet je maar even zeggen dat je van Fok! bent dan zal ik je wel wat lekkers meegeven (foto staat in fotoboek!)
LUSH!
![]()
¤4,75quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
hee, zit patatfanaten niet te dissen ja?
trouwens, ik fiets dus echt van de albert cuyp naar voetboogsteeg voor patat als ik die wil hoor (Y)
en trouwens, die gast van de febo patat: op het einde van de alvert cuyp staat zon paarse kraam.. dat is ook vet lekkere patat
en trouwena: bedankt voor de tip van canal company lienelien.. beginloon 4,75wat een tijdverspilling was dat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
en trouwena: bedankt voor de tip van canal company lienelien.. beginloon 4,75wat een tijdverspilling was dat
Maar jij bent natuurlijk wel gezegend met een onweerstaanbare persoonlijkheid, IR.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pope moet niet zaniken, in het eerste en tweede jaar van m'n studie werkte ik bij de AH en verdiende ik 4,50 of zo. Als je maar goed je best doet krijg je daarna vanzelf wat beters, want ik studeer nog steeds maar ben de 10 euro grens wel gepasseerd (niet bij de AH overigens).
ja - no way in hell ga ik een maand eerst voor 4,75 en dan voor 5,75... neenee. ik wil gewoon nú geld, niet van dat slappe gelul. nouja, probleem is dat ik nu 8 a 9 euro verdien dus ik ben niet zo makkelijk meer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
¤4,75![]()
Hoe oud ben je dan? En voor welke functie solliciteerde je?
Ik heb na mijn eerste functioneringsgesprek trouwens meteen ¤1 opslag gekregen, en dat gesprek was 4 weken nadat ik daar begon met werken![]()
![]()
Nu verdien ik zo'n ¤2,60 meer dan mijn startsalaris. En uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden![]()
Hele?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
nee. maar wel hele grote kou..
Het was hier in huis zo koud vanmiddag toen ik thuis kwam dat ik maar in bed ben gaan liggenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef jimjim1983 het volgende:
de kou hier in mijn huis is ook heel groot
Of een lekker voetenbadje!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het was hier in huis zo koud vanmiddag toen ik thuis kwam dat ik maar in bed ben gaan liggen![]()
Nu is het overigens wel lekker behagelijk hier![]()
Die zouden het niet overleven in deze kou!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
indianen zijn er weinig in adam
en ook weinig aboriginals
jammer is dat
ze zouden hier goed passen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
ja - no way in hell ga ik een maand eerst voor 4,75 en dan voor 5,75... neenee. ik wil gewoon nú geld, niet van dat slappe gelul. nouja, probleem is dat ik nu 8 a 9 euro verdien dus ik ben niet zo makkelijk meer.
Zeer politiek correcte uitspraakquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:15 schreef Gellius het volgende:
Pardon, maar welke kou? Het begint net een héél klein beetje op winter te lijken. Eindelijk.
Enigzins..quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:28 schreef Gellius het volgende:
Je twijfelt aan mijn oprechtheid?
Kaak chronisch ontstoken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:37 schreef Lotjeb het volgende:
Op zich houd ik wel van winterkou.... zij het niet dat mijn kaak chronisch ontstoken is en ik met dit weer niet kan fietsen... en alles met de tram doen kost zooooo veel tijd![]()
Je zal je nog lelijk vergissen in het aantal indianen in Amsterdam. Het zijn er meer dan jij denkt. Niet allemaal 100% indianen maar Surinamers met indiaans bloed zijn er best veelquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
indianen zijn er weinig in adam
en ook weinig aboriginals
jammer is dat
ze zouden hier goed passen
jezus, hoezo ben ik nou een zeikerd?...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeikerd, dan blijf je toch lekker daar werken![]()
Wel een leuk gesprek gehad met Marjolijn?
ja maar die tellen niet... ik bedoelde eigenlijk noord-amerikaanse indianen, maargoedquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef Thorical het volgende:
[..]
Je zal je nog lelijk vergissen in het aantal indianen in Amsterdam. Het zijn er meer dan jij denkt. Niet allemaal 100% indianen maar Surinamers met indiaans bloed zijn er best veel
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:15 schreef Gellius het volgende:
Pardon, maar welke kou? Het begint net een héél klein beetje op winter te lijken. Eindelijk.
Bovenkaak zowel links en rechts, is idd erg jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kaak chronisch ontstoken?
Gewoon helemaal?
Wat erg!
Minnaar/minnares is ook niet altijd de oplossing hoor, die van mij heeft altijd koude voetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Doe even normaal, Gelliepellie. Dit is niet leuk. Ik wil warmte. Warmte op mijn lichaam, opdat ik geen minnaressen nodig heb.
ACTA?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Bovenkaak zowel links en rechts, is idd erg ja![]()
Maar er is hoop, het ACTA gaat me behandeling![]()
Ik gun je dat best hoor, maar IK wil kou op de huid als ik in de ochtend het huis uitstap. En wolkjes adem, en ijs op de sloten, koude tenen en prikkende oorlellen. En klare, heldere lucht als genoegdoening voor die absurd warme nachten van (van) de zomer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Doe even normaal, Gelliepellie. Dit is niet leuk. Ik wil warmte. Warmte op mijn lichaam, opdat ik geen minnaressen nodig heb.
Ik kan nu wel vals bescheiden gaan doen he, maar daar trap je niet in.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk wel gezegend met een onweerstaanbare persoonlijkheid, IR.
Ik wil kou, zodat mijn wederhelft me weer kan opwarmen. Da's toch ideaal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Doe even normaal, Gelliepellie. Dit is niet leuk. Ik wil warmte. Warmte op mijn lichaam, opdat ik geen minnaressen nodig heb.
Perfect, des te kouder als je tentamens hebt en heel zielig alleen thuis moet zijn voor optimale concentratie..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil kou, zodat mijn wederhelft me weer kan opwarmen. Da's toch ideaal.
Ik bedoelde niet fysieke warmte van mijn minnares.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Minnaar/minnares is ook niet altijd de oplossing hoor, die van mij heeft altijd koude voeten![]()
Ik vind al dat zweet juist lekker. Nee, mijn wederhelft heeft geen smoesjes nodig om mij op te warmen. Bij jou kan ik me voorstellen dat dat heel anders in zijn werk gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil kou, zodat mijn wederhelft me weer kan opwarmen. Da's toch ideaal.
Leuk hoor, al dat ijs.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef Gellius het volgende:
Het was lekker vanochtend, maar het mag nog bèst een beetje kouder. Ik wil wel eens een bevroren Amstel zien.
[afbeelding],
[afbeelding]..
Tja, dat is ook een manier!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:25 schreef Gellius het volgende:
Dan stap ik 's ochtends op schaatsen de Amstel op en schaats ik via de Singelgracht naar mijn werk. Kan het fijner?
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:25 schreef Gellius het volgende:
Dan stap ik 's ochtends op schaatsen de Amstel op en schaats ik via de Singelgracht naar mijn werk. Kan het fijner?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef Gellius het volgende:
Het was lekker vanochtend, maar het mag nog bèst een beetje kouder. Ik wil wel eens een bevroren Amstel zien.
[afbeelding],
[afbeelding]..
In 1997 voor het eerst, en het laatst, via de Amstel vanaf Uilenstede naar onze stamkroeg aan de Lijnbaansgracht geschaatst.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding],
[afbeelding]..
Okay, netjes!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:24 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Dat is de tandartsen universiteit
dat ging niet zo soepel inderdaad die terugwegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:47 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt me inderdaad geweldig! En lallend terug ook weer?
Albert Heyn bij de molen/Texaco is tot 8 uur open.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:54 schreef kut_klo0n het volgende:
is er een avondwinkel in zeeburg?
quote:Beste studenten,
De Gemeente Amsterdam heeft in december 2006 een gebruiksvergunning verleend aan de UvA voor het gebruik van het Oudemanhuispoortcomplex. Om de veiligheid in het OMHP-complex te kunnen garanderen, is deze vergunning verstrekt onder een aantal beperkende voorwaarden. Twee van die voorwaarden hebben direct betrekking op het onderwijs en aanverwante activiteiten in de Oudemanhuispoort, te weten:
- de voorwaarde dat er maximaal 2.000 personen tegelijk in het OMHP-complex aanwezig mogen zijn, waarbij de maxima voor de collegezalen D008, D108 (350 per zaal), D009 en D109 (200 per zaal) niet mogen worden overschreden;
- de colleges in de zalen D008, D108, D009 en D109 ten minste een half uur na het einde van het voorafgaande college mogen beginnen.
De decanen van de faculteiten die colleges verzorgen in de D-zalen hebben tot de volgende maatregelen besloten, opdat aan genoemde voorwaarden wordt voldaan. Deze maatregelen gelden alleen voor het komende semester. Voor de semesters daarna zullen meer structurele maatregelen moeten worden genomen.
Concreet betekent dit voor het komende semester:
- tussen de collegeblokken in de zalen D008, D108, D009 en D109 wordt een half uur vrijgemaakt; dit wordt gerealiseerd door strikt vast te houden aan het academisch kwartier en door het onderwijs uiterlijk een kwartier voor het hele uur te beëindigen. Een uitzondering hierop zijn de colleges die om 9.00 uur beginnen en de colleges die om 17.00 uur eindigen. Bij eerstgenoemde hoeft het academisch kwartier niet in acht genomen te worden; de docent maakt hierover in het eerste college afspraken met de studenten. Colleges die om 17.00 uur eindigen, hoeven niet een kwartier eerder beëindigd te worden, aangezien het volgende collegeblok pas om 18.00 uur begint.
- er mogen niet meer studenten in genoemde collegezalen worden toegelaten dan dat er stoelen zijn (D008 en D108: elk 350 en D009 en D109: elk 200)
- de studiezaal en de computerruimte in de D-kelder van de Oudemanhuispoort worden op woensdagmiddag gesloten van 13.00-15.00 uur, omdat op dat moment de bovengrens van 2.000 personen wordt overschreden en deze maatregel het minst belastend is.
Het is noodzakelijk dat wij als facultaire gemeenschap deze regels naleven. Gebeurt dat niet, dan komt de veiligheid in de Oudemanhuispoort in het geding en kan de gebruikersvergunning worden ingetrokken, met alle gevolgen van dien.
Ik vraag u derhalve om uw medewerking en uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Prof. Dr. G.J.M. van Wissen
directeur AIRO-FdR
Ik denk dat je UVA mail beter werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:10 schreef Lotjeb het volgende:
Ik zal zo ook eens in mijn brievenbus kijken!
whehehe. Arm ding. Ik heb in de Speuldestraat gewoondquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Biels het volgende:
Nieuwe amsterderdammer meld zich, vanuit het ghetto in Reigersbos.
omg echt, dit is dus de rede om voor de VU te kiezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef hoM3r het volgende:
Ik studeer op de oudemanhuispoort, en ik krijg nu deze brief:
[..]
Houden wij te krampachtig vast aan dit gebouw omdat de ligging net wat te mooi is om weg te gaan? Ik ben blij dat we blijven hoor, ik woon 1 straat verderop, maar collegezalen zitten nu dus echt overvol vaak, vooral bij eerstejaars vakken.
ja. kies voor een lelijk en efficient gebouw.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg echt, dit is dus de rede om voor de VU te kiezen.
gezellig, kan je films bij mij komen hurenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Biels het volgende:
ik zat er liever ook niet opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:29 schreef TimmyAsd het volgende:
School. Ben blij dat ik daarvan af ben zeg
ach man valt best meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Biels het volgende:
Haha, dan verwacht ik hem ook nog te krijgen, al heb ik er dit jaar eigenlijk geen college meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef hoM3r het volgende:
Ik studeer op de oudemanhuispoort, en ik krijg nu deze brief:
[..]
Houden wij te krampachtig vast aan dit gebouw omdat de ligging net wat te mooi is om weg te gaan? Ik ben blij dat we blijven hoor, ik woon 1 straat verderop, maar collegezalen zitten nu dus echt overvol vaak, vooral bij eerstejaars vakken.
Ja, maar ach, ik heb wel leuke huisgenoten dus ik vermaak me evengoed wel. Wel tips meegekregen over s'avonds laat op straat fietsen en pinnen in de nacht enzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een ghetto is het niet, dodelijk saai is het wel
Boeren horen in de grote stad?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat hoort er imo gewoon bij in de grote stad
Niet huilen dus
waarom zou uberhaupt iemand denken dat je niet mag fietsen, ook al ben je boerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:46 schreef Jasza het volgende:
Gelijk heb je Timmy, schijt aan die boeren die vinden dat Fietsen en Zwartrijden niet mag hehe![]()
Quote uit het fotoboek van mevrouw:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mensen die in Amsterdam gaan wonen en ineens helemaal veranderen![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:42 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Quote uit het fotoboek van mevrouw:
"Vanaf 1 juli officieel inwoner van Amsterdam, ik voel me een heel ander mens nu!"
een of andere gekke opa die me ging duwen misschien?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
waarom zou uberhaupt iemand denken dat je niet mag fietsen, ook al ben je boer![]()
mocht ik van een agent ook al nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een of andere gekke opa die me ging duwen misschien?ik mocht niet op de stoep fietsen van hem
![]()
Voelen is iets heel anders dan doen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:42 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Quote uit het fotoboek van mevrouw:
"Vanaf 1 juli officieel inwoner van Amsterdam, ik voel me een heel ander mens nu!"
Leg uit. Ik doe alles op gevoel namelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Voelen is iets heel anders dan doen...
Introvert etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:56 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Leg uit. Ik doe alles op gevoel namelijk.
iik hoop het. ik vind die meeste politicologen een stel domme mongolen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, dan verwacht ik hem ook nog te krijgen, al heb ik er dit jaar eigenlijk geen college meer.
Ze wilden politicologie al van de OMHP/Binnengasthuis naar het Roeterseiland verplaatsen, en dat is gezien dit soort dingen wel begrijpelijk. Wel heel stom natuurlijk, maar ik ben bijna klaar en dan maakt het me niet meer uit.
ik ben anders behoorlijk trots als ik zeg waar ik woon.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Introvert etc.
ik doe niet alles op gevoel...alhoewel ik wel snel dingen aan voel...
Okay, ik verander een beetje
maar van die overdreven schreeuwlelijken
door de Leidsestraat die heel hard roepen; ja in mijn apartement in de (heel erg koele) straat heb ik daar ook last van blalblaaaaaaaa
Neuh maar die gaan zeiken als je over de stoep of door rood gaatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
waarom zou uberhaupt iemand denken dat je niet mag fietsen, ook al ben je boer![]()
praise you!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
ik ben anders behoorlijk trots als ik zeg waar ik woon.. maar ik schreeuw het niet.
Verstand komt met de jaren, knul.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
iik hoop het. ik vind die meeste politicologen een stel domme mongolen.
Ach, vandaar dat die mensen altijd zo vroeg sterven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, knul.
Was nog aan het twijfelen of ik zou gaanquote:
nee dat maakt me niet uitquote:
Ehm, Classic Noodlanding trekt meestal juist wat ouder publiek toch?quote:
Owja, iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Ehm, Classic Noodlanding trekt meestal juist wat ouder publiek toch?
Of ben ik al zo lang niet meer op woensdag geweest dat ook dat helemaal anders is?
Ik heb daar nog nooit een pasje hoeven laten zien, en ik studeer al 5 jaar niet meer ofzoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Jeetje wat stond er gisteren een rij bij Paradiso zeg
Was rond 0.00 uur. Ben nniet naar binnen gegaan, belachelijk druk gewoon.
Ben de avond geeindigt in dansen bij Jansen(en ik vond het nog leuk ook
)
Alleen gare shit dat ik een studenten pasje moest hebben zeg, pure discriminatie voor mij als niet0student
ik vind t echt kut, alle soorten muziek dwars door elkaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:45 schreef Grumpey het volgende:
maar de muziekkeuze vind ik op zich niks mis mee, beetje populair alternatief, wat tegenwoordig toch best casual is bij 'hippe' tenten.
dat is ook niet hét nieuwe onderwerp, dat is een vraag tussen het oude en nieuwe onderwerp door.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:43 schreef Lotjeb het volgende:
Mmm... vind ik een saai onderwerp, kan ik niet over meepraten![]()
Hebben wij een vergelijkbare avond gehadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Jeetje wat stond er gisteren een rij bij Paradiso zeg
Was rond 0.00 uur. Ben nniet naar binnen gegaan, belachelijk druk gewoon.
Ben de avond geeindigt in dansen bij Jansen(en ik vond het nog leuk ook
)
Alleen gare shit dat ik een studenten pasje moest hebben zeg, pure discriminatie voor mij als niet0student
Dan zal het wel aan mij liggen, bij bijv. Paradiso kunnen vrienden van mij gewoon doorlopen, zelfs met tas, zonder gecontroleerd te worden en ik wordt elke keer weer volledig gestriptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit een pasje hoeven laten zien, en ik studeer al 5 jaar niet meer ofzo.
Ik heb wel een leuke avond gehad trouwensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:57 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hebben wij een vergelijkbare avond gehad
Welk onderwerp?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
Net een oud leraar uit Tilburg op at5
Naar de 11 natuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:32 schreef anti-virus het volgende:
Hmm, vanavond naar The sugar factory of naar Club 11?
... ik kan niet kiezen
The factory is wel dichterbij..
Dat is hier 20 meter vandaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 07:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Welk onderwerp?
Leeft iedereen hier die in Bos en Lommer woont nog?
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=24318
11quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:32 schreef anti-virus het volgende:
Hmm, vanavond naar The sugar factory of naar Club 11?
... ik kan niet kiezen
The factory is wel dichterbij..
Ja best wel, maar vrij rustig aan gedaan, de vrijdag in de schutter was voor mij de leukste avond. Waar je trouwens ook goed kan eten voor niet al te veel geld.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke avond gehad trouwens
Jij ook?
kankerzooiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
11
ik ga vanavond naar de Bunker![]()
goede wiet daar ofzo?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
jezus lekkere tieveszooi busbus slotervaart gezellig leuk park rembrandtpark snachts hihiahahahoehoehoeh
het was toch niet afgelastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kankerzooiniet dus
![]()
het is blijkbaar afgelastom onduidelijke redenen
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
ja nu weten we wel dat uit gaan heeeeeeel leuk si!!!
in de Jan Evertsenstraat zit er eentje toch? heb alleen geen idee of die goed isquote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die een goedkope fietsenmaker in west weet?![]()
Dan had jij geluk !. Laatst was mijn fiets ook weggeknipt moest ik er ook nog es voor betalenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef jimjim1983 het volgende:
vanochtend was mn fiets weggeknipt @ centraal station![]()
gelukkig zag ik dat autootje nog waar ze al die fietsen opzetten en mijn fiets stond helemaal op het uiteinde, dus die mocht ik er "voor deze ene keer" afhalentoen kwam er een vage allochtoon met een cameraploeg aan me vragen of ik blij was
ben alleen vergeten te vragen voor wat t was
haha ik hoop voor jou niet voor dat ene programma van at5, dat is ook een vage allochtoon die mensen altijd onwijs in de zeik neemt.:D.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef jimjim1983 het volgende:
gelukkig zag ik dat autootje nog waar ze al die fietsen opzetten en mijn fiets stond helemaal op het uiteinde, dus die mocht ik er "voor deze ene keer" afhalentoen kwam er een vage allochtoon met een cameraploeg aan me vragen of ik blij was
nou dan is ie wel heel erg niet grappigquote:Op maandag 5 februari 2007 20:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
haha ik hoop voor jou niet voor dat ene programma van at5, dat is ook een vage allochtoon die mensen altijd onwijs in de zeik neemt.:D.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
Net zo'n kerel op het Centraal
''Heb je een euro voor mij? Die komen we tekort voor een kaartje''
Ik:''Ik heb geen geld bij me'' (had ik ook niet)
Die kerel:''Ja godverdomme we zijn geen bedelaars hoor''
Beetje gaan bedelen omdat je een euro tekort komt
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
whehehe.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
hij vroeg ook niet ofdat 'ie goed is, maar alleen naar een goedkopequote:Op maandag 5 februari 2007 20:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in de Jan Evertsenstraat zit er eentje toch? heb alleen geen idee of die goed is![]()
Dat autotje+fietsen+de cameraploeg heb ik ook gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef jimjim1983 het volgende:
ach goed....goedkoop.....ik had het in ieder geval voor de helft goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
hij vroeg ook niet ofdat 'ie goed is, maar alleen naar een goedkope
het blijkt voor Vals Plat te zijnquote:Dat autotje+fietsen+de cameraploeg heb ik ook gezienRond 10u30 oid was ik op centraal
nou, als ie geen pinpas heeft ofzo? wat doe je nou vaag?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
Ik maakte slechts een 'grapje'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:16 schreef Gellius het volgende:
Je bent een slecht burger, Pope.
Die op de hoek met de Admiralengracht? Ben daar een keer geweest om mijn achterband te vervangen, was niet duur, die band zit er nu nog steeds onder, en mijn fiets reed ook een stuk soepeler (hij had even wat schoongemaakt en doorgesmeerd)quote:Op maandag 5 februari 2007 20:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in de Jan Evertsenstraat zit er eentje toch? heb alleen geen idee of die goed is![]()
als het één gaatje is lijkt het mij goedkoper hem te (laten) plakken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
hoeveel kost een nieuwe fietsband eigenlijk? Mijn voorband is lek geprikt '![]()
Afhankelijk van de persoon..eigenlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:37 schreef Grumpey het volgende:
als iemand de moeite wil doen te bedelen voor een euro dan zal ie hem wel nodig hebben he... en om nou te zeggen dat ik tekort kom....mhoaw. Zolang het geen alcoholische-drugsverslavende uitstraling heeft krijgt iemand van mij gewoon een euro.
(behalve als ik haast heb)
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:16 schreef Gellius het volgende:
Je bent een slecht burger, Pope.
Wowquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
zelfs sommige junkies geef ik nog wel geldmaar alleen als ze er zielig uitzien en normaal kunnen praten
Ik alleen als ze geld vragen om een slaapplaats te betalen. En als ze vriedelijk zijn! Ben een keer gewoon uitgescholden omdat ik geen geld wiilde gevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
zelfs sommige junkies geef ik nog wel geldmaar alleen als ze er zielig uitzien en normaal kunnen praten
Sla hem doodquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik alleen als ze geld vragen om een slaapplaats te betalen. En als ze vriedelijk zijn! Ben een keer gewoon uitgescholden omdat ik geen geld wiilde gevenToen had ik het er wel even mee gehad
![]()
ik heb een keer zo'n junkie uitgescholdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik alleen als ze geld vragen om een slaapplaats te betalen. En als ze vriedelijk zijn! Ben een keer gewoon uitgescholden omdat ik geen geld wiilde gevenToen had ik het er wel even mee gehad
![]()
Nederlandse junkies niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb een keer zo'n junkie uitgescholden![]()
![]()
gaf ik m 50 cent, zei hij "heb je niet meer?"![]()
als het buitenlandse junks zijn en ze praten nauwelijks of niet nederlands dan geef ik ze sowieso nietvolgens mij zijn dat allemaal mensen die hierheen zijn gekomen en aan de drugs zijn geraakt.
Ben ik het wel mee eens, als ik geld geef dan is het aan een Nederlander. Maar het zijn wel allemaal drugsgebruikersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
ja. niet veel, maar toch ja
drugsgebruikers en junks zijn niet hetzelfde ehquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, als ik geld geef dan is het aan een Nederlander. Maar het zijn wel allemaal drugsgebruikers![]()
Alle zwervers zijn junksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
drugsgebruikers en junks zijn niet hetzelfde eh
ik ben zelf ook een drugsgebruiker
daar ging t niet om.quote:
Ja ok maar ik vertrouw ze geen van allequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar ging t niet om.
en het is ook niet waarer zitten genoeg mensen tussen die psychisch niet in orde zijn en er zijn er zelfs enkelen die redelijk normaal zijn.
eens en eensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ok maar ik vertrouw ze geen van alle![]()
99% heeft het ook aan zichzelf te danken dat ze zwerver zijn.
Wat een onzin.quote:
Nou, prima toch. Dat vind ik een redelijk maandinkomen. Volgens mij is er geen zak van waar, want ik spreek met veel zwervers en volgens mij kunnen zwervers die enkel bedelen niet boven de 50 euro komen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vanochtend was op het RTL nieuws (volgens mij bij de rubriek: 'En dan is het nu tijd voor de Nederlandse ochtendbladen' dat bedelaars in Amsterdam 100 euro per dag kunnen verdienen, iets dat uit kan lopen op 2000 euro per maand, en dit allemaal belastingvrij, natuurlijk.
Ik kan me alleen niet meer herinneren welk ochtendblad dit ook weer was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |