ik snap die draaiorgels ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef Andoire het volgende:
Wel aan muzikanten, niet aan die draaiorgelgasten (die schudden vet aso met dat bakkie van geef me NU geld).
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef Panick het volgende:
Waarom fietsen weg..
Oprotten met die koekblikken op wielen, Amsterdam fietsstad.
Ik heb ook in Noord gewoondquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Inderdaad, en waarom is dat een goede zaak? De enige mensen die er last van hebben zijn mensen die redelijk arm zijn en daarom maar niet stempelen.
En; Waarom is het veerpontje gratis? Die suckers uit noord kunnen toch ook gewoon betalen voor hun openbaar vervoer? Nu moet de rest van de GVB-reizigers extra betalen om die paar burgertrutten in noord een gratis pontjre te geven. Ksnap da nie gè, kan nenen da aan mij uitlechen?
Mensen die menen beter te zijn dan een ander en dus niet gewoon betalen voor een dienst zijn het grootste deel van het probleem, lijkt me. Als je het te duur vindt, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Het GVB is gewoon kut. Met de conducteurs heb ik zelf helaas nniet de mogelijkheid om zwart te rijden, maar voor dat slechte niveau is het wel gewoon veels te duur. Als ik niet hoef te stempelen dan doe ik dat ook niet. Maar dat heeft alles te maken met het slechte OV in Amsterdam..
Hee ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef Andoire het volgende:
Wel aan muzikanten, niet aan die draaiorgelgasten (die schudden vet aso met dat bakkie van geef me NU geld). Ook niet aan die freaky levende standbeelden op de Dam, aangezien ik daar serieus bang voor ben
Dat is het hele punt toch niet? Niemand voelt zich beter dan een ander als men de reden opgeeft dat het gewoon een klote dienst aan het worden is. Ik krijg mijn abbo vergoed dus heb ik zowiezo geen zorgen, maar kan het wel begrijpen als mensen het gewoon ziek zijn.. Het is en blijft een teringzooi, punt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mensen die menen beter te zijn dan een ander en dus niet gewoon betalen voor een dienst zijn het grootste deel van het probleem, lijkt me. Als je het te duur vindt, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken.
Ja ik probeer ze ook altijd te ontwijken. Maar soms moet je er gewoon langs, want dan staat de rest van het plein vol met toeristen die uitgebreid smerige duiven gaan voeren en zo. En dan gaan ze indd even bewegen of geluid makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hee ik ookLoop er altijd met een grote boog omheen. Want als je erlangs loopt gaan ze altijd even haha bewegen
![]()
beetje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef Andoire het volgende:
Iemand nog echte last gehad van de storm?
Daar gaat het wèl om. Jij denkt kennelijk dat je het recht hebt om gratis van een voorziening gebruik te maken waar ik gewoon voor betaal. Als ik in de boekhandel een boek zie liggen dat ik slecht vind, koop ik het niet. Jij steekt het gewoon in je zak. Dat vind ik schandelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is het hele punt toch niet? Niemand voelt zich beter dan een ander als men de reden opgeeft dat het gewoon een klote dienst aan het worden is. Ik krijg mijn abbo vergoed dus heb ik zowiezo geen zorgen, maar kan het wel begrijpen als mensen het gewoon ziek zijn.. Het is en blijft een teringzooi, punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |