quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
die van mij het hele jaar door.
door weer en wind en zon en schijn
Neh die TLR boy heeft alles ok gedaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:24 schreef Makster het volgende:
Lijkt me dat je niet moet zeiken hee, of die TLR boy idd een broodjes rosverkopen![]()
Moto Morini Corsaro 1200?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Kenkermegool kun je beter niet zeggen. Zul je zien dat je moeder of je opa morgen weg is. Krijg je spijt van, van die woorden. Voor de rest kan ik alles hebben. Tyfushond ofzo. Dat is wel lekker om te zeggen. Verder komt er alleen poep uit jouw mond. Misschien als het niet duidelijk is voor je wat de bedoeling is van een post, moet je het even vragen.
Om dus duidelijk te zijn, ik wil dus lekker geld over de balk smijten aan een geile motor. Alleen vind de keuzes niet zo groot. Of een Italiaan of een gepimptje jappaner. Italiaan is wel leuk, maar niet mijn ding. Wordt dus gepimpte japanner waarschijnlijk. Suzuki heeft toch ook een gepimpte?
Hicham is geen nederlandse afkomst lijkt me? Maar dat wil niets zeggen *me is ook niet van Duits of Europees afkomstquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Moto Morini Corsaro 1200?
Verdersjeehhh, sommige mensen vinden kenkermegool lekkerder klinken dan tyfushond
Mjeh, ligt ook een beetje aan je afkomst
Voor die morini zou ik geen honderd euro willen neerleggen. Ik zoek dus sport.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Verdersjeehhh, sommige mensen vinden kenkermegool lekkerder klinken dan tyfushond
Sjeh, tandwiel oprijden en alvast een 45 bestellen. Eind dit jaar zal je het wel binnen hebben kan je het monteren bij tandwiel ketting onderhoudquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh die TLR boy heeft alles ok gedaan
Ik zit alleen met Optitune die per ongeluk dan wel geheel een beetje perongelukexpress mij een 44 tands tandwiel in plaats van een 45 tands tandwiel heeft gegeven. In principe dus gewoon het verkeerde tandwiel na een maand oid eindelijk geleverd.
Wat is reëel om te vragen. Misschien gewoon een deel van het geld terug zodat ik daarmee een +7 tandwiel ofzo kan kopen?
Zat's zhe problem m8
Sj4h, ik denk, RiBbibe heeft gereageerd. Eindelijk een helder lichtquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sjeh, tandwiel oprijden en alvast een 45 bestellen. Eind dit jaar zal je het wel binnen hebben kan je het monteren bij tandwiel ketting onderhoudAls je motor nog rijd
Benelliquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Kenkermegool kun je beter niet zeggen. Zul je zien dat je moeder of je opa morgen weg is. Krijg je spijt van, van die woorden. Voor de rest kan ik alles hebben. Tyfushond ofzo. Dat is wel lekker om te zeggen. Verder komt er alleen poep uit jouw mond. Misschien als het niet duidelijk is voor je wat de bedoeling is van een post, moet je het even vragen.
Om dus duidelijk te zijn, ik wil dus lekker geld over de balk smijten aan een geile motor. Alleen vind de keuzes niet zo groot. Of een Italiaan of een gepimptje jappaner. Italiaan is wel leuk, maar niet mijn ding. Wordt dus gepimpte japanner waarschijnlijk. Suzuki heeft toch ook een gepimpte?
Zal in ieder geval ff melding maken van het misverstand en vragen naar een passende oplossing, komen ze vanzelf wel met wat ze voor je willen doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh die TLR boy heeft alles ok gedaan
Ik zit alleen met Optitune die per ongeluk dan wel geheel een beetje perongelukexpress mij een 44 tands tandwiel in plaats van een 45 tands tandwiel heeft gegeven. In principe dus gewoon het verkeerde tandwiel na een maand oid eindelijk geleverd.
Wat is reëel om te vragen. Misschien gewoon een deel van het geld terug zodat ik daarmee een +7 tandwiel ofzo kan kopen?
Zat's zhe problem m8
eenschquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkopen dan, groen 44 tandwiel op marktplaats, ik regel voor jou een standaard tandwiel. Kan je tenminste rijdenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sj4h, ik denk, RiBbibe heeft gereageerd. Eindelijk een helder licht![]()
Maar nee, HATHASLEFLATS![]()
![]()
![]()
#%:$
![]()
Ik zie wel ...(ik heb trouwens met dit tandwiel 30.000 km gedaan vanaf aankoop, ok, de dag dat ik bij optitune binnenrolde waren wel alle tandjes van het voortandwiel afgebroken wat het geklapper verklaarde.... maar ik dezeoprijden duurt dus nog langer
)
NOOEFOGOHHHhh
Ik volg Maksters wijze raad wel op en kijk wat die gozerts gaan zeggen. Wat moet ik nou met een gewoon tandwiel, woon verdorie niet in het altijd pittoresk en langzame Den Boschquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verkopen dan, groen 44 tandwiel op marktplaats, ik regel voor jou een standaard tandwiel. Kan je tenminste rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef BazzieK het volgende:
Kenker zeg, komt hier iemand binnen zetten met een grote bek en begint meteen over dure motoren te lullen die ie wil kopenKoop nou eens een standaard "goedkope" motor en leer daar eens lekker mee rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef BazzieK het volgende:
Kenker tyfus zeg, komt hier iemand binnen zetten met een grote bek en begint meteen over dure motoren te lullen die ie wil kopenKoop nou eens een standaard "goedkope" motor en leer daar eens lekker mee rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Kenker zeg, komt hier iemand binnen zetten met een grote bek en begint meteen over dure motoren te lullen die ie wil kopenKoop nou eens een standaard "goedkope" motor en leer daar eens lekker mee rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk jongeh, dat soort dingen moet jij nog leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daarom ... doe ik alleen stoer tegen mensen die ik wel ken.![]()
Misschien rijdt ie al tig jaar motor![]()
![]()
toevallig ik ook uit nijmegenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:19 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Ik rijd motor en kom uit nijmegen. Hebben we nu een belangrijke overeenkomst!
Slowchat niets mis mee. Een paar jaar geleden hier ook van genoten, maar toen is het verboden uiteindelijk.
Alleen twijfelde ik of ik een nieuw topic moest openen voor mijn vraag. En kom ik er achter dat ik dat toch beter had kunnen doen..Ik wist het!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Zaterdag kan ik niet, zondagmiddag mischienquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik volg Maksters wijze raad wel op en kijk wat die gozerts gaan zeggen. Wat moet ik nou met een gewoon tandwiel, woon verdorie niet in het altijd pittoresk en langzame Den BoschAniweg
Dit weekend nog tijd voor pyjama feestjes?
![]()
![]()
Dan nogquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk jongeh, dat soort dingen moet jij nog leren.![]()
En daarom ... doe ik alleen stoer tegen mensen die ik wel ken.![]()
Misschien rijdt ie al tig jaar motor![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zaterdag kan ik ook niet eins zweiquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik niet, zondagmiddag mischien
Zondag eventueel wel dus we zullen de weersverwachtingen en mijn mentale gesteldheid afwachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:01 schreef klaus_beyer het volgende:
Ik ben half Palestijns en half Nederlands. Dus halfbloedje arabier. Voor de rest ben ik bloedjegeil, 23 jaar, man, nog ff student, bloedserieus en terrorist in opleiding.
imageshag? ik zal eens kijken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi sletje. Jij komt anders ook lekker binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit al een tijdje op fok dus binnenvallen doe ik wel vaker!
Betreft motorrijden, laten we een keer samen rijden en zien wie er nog moet leren. Betreft dure motor, hoeft niet duur te zijn, alleen wel snel, geil en nieuw...oh...dus wel duur.Die Glatze Arschlog![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik ook niet eins zwei
Zondag eventueel wel dus we zullen de weersverwachtingen en mijn mentale gesteldheid afwachten
[..]![]()
![]()
Die Glatze Arschlog![]()
Kenker die gast is 23 en dan doet ie tof over het woord kenker dat geintrepeteerd moet worden als tyfusquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zondag eventueel wel dus we zullen de weersverwachtingen en mijn mentale gesteldheid afwachten
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig weetje, je wets snaak bedoel olm
ik in de buurt, net ten zuiden van de rivier. Tot snel, is al bijna lente.quote:Die Glatze Arschlog![]()
whahahahquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Hoi sletje. Jij komt anders ook lekker binnenZit al een tijdje op fok dus binnenvallen doe ik wel vaker!
Betreft motorrijden, laten we een keer samen rijden en zien wie er nog moet leren. Betreft dure motor, hoeft niet duur te zijn, alleen wel snel, geil en nieuw...oh...dus wel duur., dat zal je leren bazzie. eerst ff de posthistorie van iemand controleren voor je een opmerking maakt.
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
23 was ik in 2005...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Kenker die gast is 23 en dan doet ie tof over het woord kenker dat geintrepeteerd moet worden als tyfus![]()
![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig weetje, je wets snaak bedoel olm![]()
En ik blijf erbij, kenker is kut. Tyfus ken ik niemand van die in het ziekenhuis ligt..
Die Glatze Arschlog![]()
Ach - ik rij het hele jaar door. dus als je een gele sv650s voorbij ziet komen dan ben ik dat waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
ik in de buurt, net ten zuiden van de rivier. Tot snel, is al bijna lente.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
![]()
. Maar nu is het * bvvt bedtijd
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
23 was ik in 2005...En ik blijf erbij, kenker is kut . Tyfus ken ik niemand van die in het ziekenhuis ligt..
![]()
Nee dus is het minder erg. Onze voorvaderen zijn naar de tering gegaan door die tufs, das ook relatief kut hoor
Is goed man, laat maar wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zondag eventueel wel dus we zullen de weersverwachtingen en mijn mentale gesteldheid afwachten![]()
![]()
Wat lult uquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
whahahah, dat zal je leren bazzie. eerst ff de posthistorie van iemand controleren voor je een opmerking maakt.
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat ik beter kan rijden ik zeg alleen dat je niet meteen zo'n grote bek moet hebben ongeacht hoe lang je op fok zitquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Hoi sletje. Jij komt anders ook lekker binnenZit al een tijdje op fok dus binnenvallen doe ik wel vaker!
Betreft motorrijden, laten we een keer samen rijden en zien wie er nog moet leren. Betreft dure motor, hoeft niet duur te zijn, alleen wel snel, geil en nieuw...oh...dus wel duur.![]()
![]()
Johh, die kankerdiscussie kan optiefen naar dit topic >> klikNeeh, waar je geboren en getogen bent in Nederland bedoelde ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Hicham is geen nederlandse afkomst lijkt me? Maar dat wil niets zeggen *me is ook niet van Duits of Europees afkomst![]()
Iemand uit Den Haag scheld op een andere manier als die softe mensen uit Brabant. Met hun zachte g'tjes ... get a life
Disclaimer: Rib-i en consorten vallen uiteraard onder een apart hoofdstukThe Untouchables
Idd, toevallig zeg... netzoals die 150.000 andere inwoners van Nijmegen die er ook toevallig wonenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:22 schreef hicham het volgende:
Johh, die kankerdiscussie kan optiefen naar dit topic >> klik
[..]
Neeh, waar je geboren en getogen bent in Nederland bedoelde ikIemand uit Den Haag scheld op een andere manier als die softe mensen uit Brabant. Met hun zachte g'tjes ... get a life
Disclaimer: Rib-i en consorten vallen uiteraard onder een apart hoofdstukThe Untouchables
![]()
[..]
Idd, toevallig zeg... netzoals die 150.000 andere inwoners van Nijmegen die er ook toevallig wonen![]()
![]()
Het verschil tussen een +4 en +5 tandwiel zal je ook niet merken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef worldpimber het volgende:
Hmzz, wat moet ik toch moeilijke keuzes maken in dit leven![]()
Maar je hebt het later al over een +7 tandwiel.. dus je hebt ' em zelf ook door denk ik.![]()
Ik snap ook niet dat motoren niet gewoon met een derailleur uitgerust zijn.
Nog nooit op gereden zeker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef klaus_beyer het volgende:
Voor die morini zou ik geen honderd euro willen neerleggen. Ik zoek dus sport.MV's rijden sturen echt niet strakker of hebben meer karakter qua motorblok.
En een Duc al helemaal niet..................................![]()
Wat bedoel je trouwens met slowchatten verboden enkele jaren geleden.![]()
U didn't show up.![]()
![]()
Aan jullie heb ik ook weinig anders dan leuk vermaak en gelul over gevulde koeken, schrale vriendinnen, klierende kinderen en leuke sollicitatie gesprekken hequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Het verschil tussen een +4 en +5 tandwiel zal je ook niet merken.![]()
Ok nu andersom dan, in dat opzicht kun je alles namelijk relativeren
Ik wilde niet -1 +3, dat was te common en niet echt extreem genoeg. Dus daarom ging ik voor +5, zo, dus wat is nu het verschil tussen +3 en +4, juist ja... niet te merkenOftewel, screwd.
![]()
Maar een derailleur had wel een leuke optie geweest![]()
![]()
Hatseflaatststststquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het verschil tussen een +4 en +5 tandwiel zal je ook niet merken.![]()
Maar je hebt het later al over een +7 tandwiel.. dus je hebt ' em zelf ook door denk ik.![]()
Ik snap ook niet dat motoren niet gewoon met een derailleur uitgerust zijn.![]()
[afbeelding]
[..]
Nog nooit op gereden zeker.MV's rijden sturen echt niet strakker of hebben meer karakter qua motorblok.
En een Duc al helemaal niet..................................![]()
Wat bedoel je trouwens met slowchatten verboden enkele jaren geleden.![]()
U didn't show up.![]()
![]()
:D:D:D:D:D:
[/xx]
Je kan het niet volgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Aan jullie heb ik ook weinig anders dan leuk vermaak en gelul over gevulde koeken, schrale vriendinnen, klierende kinderen en leuke sollicitatie gesprekken heOk nu andersom dan, in dat opzicht kun je alles namelijk relativeren
Ik wilde niet -1 +3, dat was te common en niet echt extreem genoeg. Dus daarom ging ik voor +5, zo, dus wat is nu het verschil tussen +3 en +4, juist ja... niet te merkenOftewel, screwd.
![]()
, dan leg ik het toch nog even een niveau lager uit?
![]()
Ik zeg dat je gewoon het verlies moet pakken, want dat ene tandje merk je toch niet.
Gewoon voor een +7 tandwiel gaan dus. Imho is +5 ook een te klein verschil.![]()
Moraal van dit verhaal, mijn aandeel is een nuttige aanvulling.
Maar dat merk je pas zodra je over je frustratie van het +4 tandswiel heen bent.
Op een dag wordt je wakker en waardeer je mij.
Pcies.. hoe ga je dat op Zandvoort doen.quote:Maar een derailleur had wel een leuke optie geweest![]()
Moet je voortaan alles in 6 rijden.![]()
Oh ja..
En je hebt nieuwe olie neem ik aan.........![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef Rib-i het volgende:
2 achterwielen is de enige optie voor Worldpimber
Eén circuit wiel en een stannah wiel![]()
Want die Da Liks mannen hebben wel 100 tanden achter.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Op een dag wordt je wakker en waardeer je mij.![]()
![]()
![]()
ik zie hem!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat pitten
Let op Alexxxxx, hier komt het FOK MC voor het slapen gaan teken![]()
>>>![]()
![]()
![]()
beeeest
Die zijn veel te duur. Dan hou ik zelfs straks als tweeverdiener geen geld meer over.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Haha, jullie snappen er nix van. Ik wens jullie allen een portiekflat in Den Bosch toe![]()
![]()
Bovendien zitten er rare stofjes in de muren waar je homo van wordt.![]()
![]()
![]()
Slapen
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: