quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, ik heb de Wiki onderhand vaak genoeg geedit dus wie tieft Bazziek er even uit??
Negers dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of erger nog:
"heb je wel eens contact met moslims?"
"Ja, Youssef en Hicham![]()
![]()
![]()
"
Hetzelfde als in de PTA SC, maar dan met minder wielen en meer snelhiedquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en hoe gaat het met de brommervrinden?![]()
je meent hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hetzelfde als in de PTA SC, maar dan met minder wielen en meer snelhied
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Great mother of God![]()
@all
teveel om te quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Op wie lijkt dat ventjequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef Snelwagen het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5672764375488016586&hl=nl
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:28 schreef koffiekoekje het volgende:![]()
Disclaimer: "Nee Alexxxx, ik gan nog niet slapen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehehequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef Rib-i het volgende:
Op wie lijkt dat ventje [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:47 schreef worldpimber het volgende:
TLR boy komt de motor zo brengen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:54 schreef ikookhier het volgende:Ikookhier .. hou het toch bij lurken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, wat moet ik daar toch van denken........
dan ga ik maar sporten
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikookhier .. hou het toch bij lurken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pax & Pry Free download
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:47 schreef worldpimber het volgende:
TLR boy komt de motor zo brengenx 30
omgquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tja... je had het over geile motoren en je post 2 rode en 1 zwartequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:34 schreef klaus_beyer het volgende:
Dit is echt een slowchat...I am out
Ja, idd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik in mn jonge jarenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, idd.
Wie is dat ventje toch.......![]()
Hey! Je hebt het woordje motoren in je zin! Goed op wegquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tja... je had het over geile motoren en je post 2 rode en 1 zwarte
Om de zoveel tijd komt ie eens kijken hier.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:34 schreef klaus_beyer het volgende:
Dit is echt een slowchat...I am out
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:05 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Hey! Je hebt het woordje motoren in je zin! Goed op weg![]()
..Wat is er mis met de kleuren? Ik vraag hier advies of commentaar op deze categorie motoren. Blijkbaar heb jij niet hetzelfde gevoel. Auto's zijn er genoeg in dezelfde klasse. Valt toch tegen bij de motoren.
Jaja motoren liggen goed op de wegquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:05 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
die van mij het hele jaar door.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jaja motoren liggen goed op de weg![]()
Hej, je ziet toch dat ie over motoren wil praten??!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd komt ie eens kijken hier.
Tot de volgende keer
[..]
- hallo
Zat net ff in je history te spieken
Roosje - kom je uit nijmegen of zo?
Duidelijk een gebrek aan respect voor El Torro Ribquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:05 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
..Wat is er mis met de kleuren? Ik vraag hier advies of commentaar op deze categorie motoren. Blijkbaar heb jij niet hetzelfde gevoel. Auto's zijn er genoeg in dezelfde klasse. Valt toch tegen bij de motoren.
Ik rijd motor en kom uit nijmegen. Hebben we nu een belangrijke overeenkomst!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd komt ie eens kijken hier.
Tot de volgende keer
[..]- hallo
Zat net ff in je history te spieken
Roosje - kom je uit nijmegen of zo?
Je had je vraag ook anders in kunnen kopen en ik heb je zelfs nog een antwoord gegeven, doe er je voordeel meequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:19 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Ik rijd motor en kom uit nijmegen. Hebben we nu een belangrijke overeenkomst!
Slowchat niets mis mee. Een paar jaar geleden hier ook van genoten, maar toen is het verboden uiteindelijk.
Alleen twijfelde ik of ik een nieuw topic moest openen voor mijn vraag. En kom ik er achter dat ik dat toch beter had kunnen doen..Ik wist het!
Lijkt me dat je niet moet zeiken hee, of die TLR boy idd een broodjes rosverkopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef worldpimber het volgende:
Oh verder... ik kan natuurlijk niet te snel oordelen, maar puike gozert die TLR-Boy
Alleen ik had het met hem er ook over dat ik niet echt iets merkte van wat ik verwachte van een +5 achtertandwiel en toen hebben we ff gecheguleerd welk tandwiel erop zat en dat blijkt dus een +4 tandwiel te zijn. Tandwiel heb ik dus alleen gebruikt om naar huis mee te rijden![]()
(dit tandwiel is dus door optitune erop gezet die avond voor ik hem door TLR boy liet ophalen)
Maar wat nu, ik kan z'n hersens inslaan en een +5 tandwiel eisen. Nadeel is echter dat het een groen tadnwiel isen de wachttijd al voor de bestelling iets van 349 jaar zou zijn voor dit specifieke tandwiel. Dus ik kan wel dit tandwiel door z'n kop rossen... maar dan heb ik dus eventueel een lelijk grijs brik tandwiel van +5 en wachttijd van hier tot gunter.
Hmzz, wat moet ik toch moeilijke keuzes maken in dit leven
Kenkermegool kun je beter niet zeggen. Zul je zien dat je moeder of je opa morgen weg is. Krijg je spijt van, van die woorden. Voor de rest kan ik alles hebben. Tyfushond ofzo. Dat is wel lekker om te zeggen. Verder komt er alleen poep uit jouw mond. Misschien als het niet duidelijk is voor je wat de bedoeling is van een post, moet je het even vragen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Duidelijk een gebrek aan respect voor El Torro Rib![]()
En je vraagt geen advies kenkermegool, je plaats een kansarme post met een vraag waar geen advies op gegeven kan worden. En je vraagt met zulke opmerkingen idd om commentaar.
Done![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |