Omgquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Hahaha, hoe triest. [afbeelding]
[..]
[..]
Het zal wel weer een test wezen [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag solliciteren bij het fotografisch bedrijf.![]()
Gisterochtend online min belangstelling getoond, s'middags belde de eigenaar fotograaf op
terwijl ik in onderweg was op de snelweg.Toch maar even het gesprek aangenomen.![]()
3x succesquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Bod op de XJ binnen van 300 euro.![]()
Zou mooi zijn, heb het nog niet uitgerekend, maar zo hou ik nog wat over.![]()
Mailtje naar de bieder gestuurd of hij serieus is, en wellicht even een bezichtiging moet plannen.![]()
Het motorblok van de Aprilia zit in de logistiek van TNT Post.![]()
De dienstdoende postbeambte was nu te lui om KratjuH te wegen.![]()
Ik zei wel overtuigend dat het 29.7 kilo was -al was ze al bezig met stickers plakken-
.. en heb het pakket zelfs nog even voor haar op de juiste plaats gezet.Vrouw.
![]()
Gisterochtend online min belangstelling getoond, s'middags belde de eigenaar fotograaf op
terwijl ik in onderweg was op de snelweg.Toch maar even het gesprek aangenomen.![]()
En nu maar eens sporten.![]()
Hahaaaaaaaaaaa dat jochie!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef Snelwagen het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5672764375488016586&hl=nl
omg
http://www.break.com/index/icy_roads_in_portland.html
Succesquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Bod op de XJ binnen van 300 euro.![]()
Zou mooi zijn, heb het nog niet uitgerekend, maar zo hou ik nog wat over.![]()
Mailtje naar de bieder gestuurd of hij serieus is, en wellicht even een bezichtiging moet plannen.![]()
Het motorblok van de Aprilia zit in de logistiek van TNT Post.![]()
De dienstdoende postbeambte was nu te lui om KratjuH te wegen.![]()
Ik zei wel overtuigend dat het 29.7 kilo was -al was ze al bezig met stickers plakken-
.. en heb het pakket zelfs nog even voor haar op de juiste plaats gezet.Vrouw.
![]()
En nu maar eens sporten.![]()
http://www.break.com/index/girl_tries_the_human_slingshot.html dit jochie is tofferquote:
!!!!!!!!!!! Zo link!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/girl_tries_the_human_slingshot.html dit jochie is toffer
Ik wil ook zon schommel![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/girl_tries_the_human_slingshot.html dit jochie is toffer
Ik wil ook zon schommel![]()
Ik dacht, die klapt zo loeihard op de grondquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!! Zo link!![]()
![]()
![]()
Vertrouwen in elastiek !![]()
t gaat toch allemaal om die quadquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik dacht, die klapt zo loeihard op de grondViel tegen
Als het zou knappen is de kans groot dat er maar 1 knapt, met als gevolg dat er een confrontatie zou ontstaan met de paalquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik dacht dat elastiek knapt en ze word snoeihard de lucht door gevlamt! !!!!
Ik durfde het bijna niet af te kijken![]()
MEER FILMPJES!![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als het zou knappen is de kans groot dat er maar 1 knapt, met als gevolg dat er een confrontatie zou ontstaan met de paal
Is gelukkig ook nog niet gepost ofzoquote:
Nog niet gezien hier iigquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is gelukkig ook nog niet gepost ofzo
quote:Om 7 uur opstaan om een fucking pasfoto bij de plisie te laten maken en na 1 minuut weer buiten te staanToen maar even bij opa en oma op bezoek geweest
Nu even nerden en straks een onderzoek over mijn leefomgeving
Hoop dat ze mijn kamer niet hoeft te zien want het is een teringzooi
Die jongen, 500.000 maal gezienquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef Snelwagen het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5672764375488016586&hl=nl
omg
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:18 schreef worldpimber het volgende:Komen ze er straks achter dat je kamer niet meer dan een rukbunker is en stinkt naar de hele dag WoW spelen met gesloten ramen en deuren
Maar gelukkig wordt je aangenomen omdat ze zien dat je geen vrienden maakt met FokMC
Die eerstequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef Snelwagen het volgende:
Ik vermoed dat het een vrouw is die bezig is met in parkeren en haar surroundings totaal vergeten isquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Die eersteGeeft steeds gas waardoor het alleen maar erger wordt
![]()
Daarbij heeft ze waarschijnlijk het gevoel dat het parkeren opvallend beter gaat dan de vorige kerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een vrouw is die bezig is met in parkeren en haar surroundings totaal vergeten is
Haha, ok het is niet de hicham van hier... maar ik weet wel zeker dat het een kenkernaaier is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef BazzieK het volgende:
En hicham maar blijven lullen dat ie werkeloos is![]()
[afbeelding]
Matige cover upquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, ok het is niet de hicham van hier... maar ik weet wel zeker dat het een kenkernaaier is.
Ehehee landverraaier![]()
Nazi's![]()
zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
JA! uhhhhh! we blijven niet uitzwaaien![]()
Tsja, hij makat zlef niks mee, dus verteld de verhalen van een ander maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef bvvt het volgende:
Je hebt dus een goedgesprek gehad merk ik.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:48 schreef -XX- het volgende:
[..]Ze vinden je lui.
Je moet afwassen en de was doen.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ook als iemand gewoon weggaat of iets anders gaat doen![]()
Hmmzz, afgelopen 2 dagen flink geslapen. Nu zie ik dat ik voor het eerst sinds tijden weer gewoon witte oogbollen heb![]()
Normaal lopen er allemaal van die adertjes door en zie ik nogal wazig
Nu is het best helder allemaal, behalve dan het feit dat ik sinds 2 maanden met rechts nog maar 50% zie
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Rib-i het volgende:
Maar meneer, dat kost 1 euro!
Oh sorrie, ik zie maar voor 50 %
*kijkt naar lijstje 'wat nog te doen'*quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
net weer zeikes nat geregend
![]()
maar wel ff wat belangrijke shit kunnen regelen
en m'n stage is goedgekeurd, dus ik mag nu officieel weg
Echt last minute zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
dan had ik een probleem gehadquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Echt last minute zeg.
En als ze het nu eens niet goed hadden gevonden???
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
Kan ook zijn dat hij zijn kamer moet opruimen en dat ie daarvoor een sneeuwruimer heeft gekregen ter ondersteuning omdat ie er anders niet doorheen zou komen.......
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze kunnen iets meer voeding gebruiken
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten pratenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij blijft wel verdacht lang weg he!!
koffie met slagroom![]()
![]()
ah, dus je hebt vooral geluisterdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten praten
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dus je hebt vooral geluisterd
En waar doel je nu opquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten praten
Proficiat dan voor de 2e keerquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Goed man, we zijn doorquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Godverdomme, de stroom, water en internettaps naar de buren weg moeten werken![]()
Maar zonder gekkigheid, ze had geen bezwaar tegen mijn aanstelling dus dat is ook weer geregeld. Ben nu 100% sicher door.
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar zonder gekkigheid, ze had geen bezwaar tegen mijn aanstelling dus dat is ook weer geregeld. Ben nu 100% sicher door.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dus je hebt vooral geluisterd
Welke social lifequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, we zijn door
Your social life is coming to an end![]()
'Ze' is een forse dame die bij de politie werkt en met latex handschoentjes BazzieK's lichaamsholten ging controleren op verboden middelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?
Ik dacht dat jij dat als ervaren ATer wel zou wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?
quote:[..]
Welke social life
Vette kaksonsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
Yaaaay.. twee caxons van bij elkaar 134Db binnen![]()
Nu nog wachten op de kuipdelen en de voorvork nog ff richten.
[afbeelding]
Jaaa, TOETERSquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Omschrijf toeters...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef bvvt het volgende:
Jaaa, TOETERS
Hij mocht zelf zijn holtes controlerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
'Ze' is een forse dame die bij de politie werkt en met latex handschoentjes BazzieK's lichaamsholten ging controleren op verboden middelen![]()
Ha, die rechter heb ik vroeger ook gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je tijdschriften pimpquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zijn caxons.![]()
En stel je even voor.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Het gesprek vanmiddag ging toppie.![]()
[afbeelding]
Thanks for asking.![]()
Hoe ging je gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop met school en introduceer de fortune cookie in Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:10 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Je tijdschriften pimp![]()
[afbeelding]
Niet veel tijd om alles bij te houden.. college en werk is niet te combineren.
quote:
quote:
quote:Niet veel tijd om alles bij te houden.. college en werk is niet te combineren.
[afbeelding]
Thanks for asking.![]()
morgen nog ff duimen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:10 schreef Crashcat het volgende:
Je tijdschriften pimp![]()
Niet veel tijd om alles bij te houden.. college en werk is niet te combineren.
Thanks for asking.![]()
![]()
We hebben gelachen, serieus gediscuseerd, casussen besproken.
Vakbroeders onder elkaar.![]()
Dat is een goed antwoord.Zei hij op mijn antwoord na een moeilijk vraag.
Ik heb nog een paar steekhoudende vragen gesteld, en toen de vrouw van de directeur erbij kwam en geen vraag wist, heb ik maar een voorzet gegeven. Goede vraag zei haar man.... en dat vond ze zelf ook.![]()
Het salaris was hij even stil van, maar zei daarna er niet van op te kijken.![]()
Alleen morgen houden ze nog de hele dag gesprekken met diverse kandidaten.......![]()
Dat jij je dat nog kunt herinnerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:09 schreef bvvt het volgende:
Ha, die rechter heb ik vroeger ook gehad
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik [afbeelding] kan niet stuk natuurlijk, maar hopelijk zijn de overige kandidaten grotere kneuzen.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mja, kwist dat je een leefomgevingsgesprek ging houden. Mejeh... WTF is dat dan weerquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat als ervaren ATer wel zou weten![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks for asking.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Post van 17.18.. payback time voor die smiley.quote:
Broederliefde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef hicham het volgende:
Sorry, ik kan even niet aan het postniveau van Pepijn tippen[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik [afbeelding] kan niet stuk natuurlijk, maar hopelijk zijn de overige kandidaten grotere kneuzen.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan komen ze bij je thuis en verkrachten ze je praten ze met je over in welke kringen je je begeeft etc. Heb zelfs de MC uit moeten leggenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, kwist dat je een leefomgevingsgesprek ging houden. Mejeh... WTF is dat dan weer
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef hicham het volgende:
Hahaha, kijk nou wat voor plaatje ik tegen kom op internet
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, ik kan even niet aan het postniveau van Pepijn tippen[afbeelding]
"Heb je veel vrienden"quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan komen ze bij je thuis en verkrachten ze je praten ze met je over in welke kringen je je begeeft etc. Heb zelfs de MC uit moeten leggen
Ja, dat idee heb ik ook, vuige kutplisie is het ook hequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
"Heb je veel vrienden"
"Euh.... de MC?"
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, vuige kutplisie is het ook heOns een beetje als alibi gebruiken, omdat ie niets kon opnoemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Hey, het AT heeft het niet zo druk. Wil je nog iemand met een zak over zijn kop afgevoerd zien worden?"quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Heb je veel vrienden"
"Euh.... de MC?"
Of erger nog:quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, vuige kutplisie is het ook heOns een beetje als alibi gebruiken, omdat ie niets kon opnoemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()