quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Rib-i het volgende:
Maar meneer, dat kost 1 euro!
Oh sorrie, ik zie maar voor 50 %
*kijkt naar lijstje 'wat nog te doen'*quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
net weer zeikes nat geregend
![]()
maar wel ff wat belangrijke shit kunnen regelen
en m'n stage is goedgekeurd, dus ik mag nu officieel weg
Echt last minute zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
dan had ik een probleem gehadquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Echt last minute zeg.
En als ze het nu eens niet goed hadden gevonden???
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
Kan ook zijn dat hij zijn kamer moet opruimen en dat ie daarvoor een sneeuwruimer heeft gekregen ter ondersteuning omdat ie er anders niet doorheen zou komen.......
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze kunnen iets meer voeding gebruiken
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten pratenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij blijft wel verdacht lang weg he!!
koffie met slagroom![]()
![]()
ah, dus je hebt vooral geluisterdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten praten
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dus je hebt vooral geluisterd
En waar doel je nu opquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten praten
Proficiat dan voor de 2e keerquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Goed man, we zijn doorquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Godverdomme, de stroom, water en internettaps naar de buren weg moeten werken![]()
Maar zonder gekkigheid, ze had geen bezwaar tegen mijn aanstelling dus dat is ook weer geregeld. Ben nu 100% sicher door.
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar zonder gekkigheid, ze had geen bezwaar tegen mijn aanstelling dus dat is ook weer geregeld. Ben nu 100% sicher door.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dus je hebt vooral geluisterd
Welke social lifequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, we zijn door
Your social life is coming to an end![]()
'Ze' is een forse dame die bij de politie werkt en met latex handschoentjes BazzieK's lichaamsholten ging controleren op verboden middelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?
Ik dacht dat jij dat als ervaren ATer wel zou wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?
quote:[..]
Welke social life
Vette kaksonsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
Yaaaay.. twee caxons van bij elkaar 134Db binnen![]()
Nu nog wachten op de kuipdelen en de voorvork nog ff richten.
[afbeelding]
Jaaa, TOETERSquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Omschrijf toeters...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef bvvt het volgende:
Jaaa, TOETERS
Hij mocht zelf zijn holtes controlerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
'Ze' is een forse dame die bij de politie werkt en met latex handschoentjes BazzieK's lichaamsholten ging controleren op verboden middelen![]()
Ha, die rechter heb ik vroeger ook gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je tijdschriften pimpquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zijn caxons.![]()
En stel je even voor.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Het gesprek vanmiddag ging toppie.![]()
[afbeelding]
Thanks for asking.![]()
Hoe ging je gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop met school en introduceer de fortune cookie in Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:10 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Je tijdschriften pimp![]()
[afbeelding]
Niet veel tijd om alles bij te houden.. college en werk is niet te combineren.
quote:
quote:
quote:Niet veel tijd om alles bij te houden.. college en werk is niet te combineren.
[afbeelding]
Thanks for asking.![]()
morgen nog ff duimen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:10 schreef Crashcat het volgende:
Je tijdschriften pimp![]()
Niet veel tijd om alles bij te houden.. college en werk is niet te combineren.
Thanks for asking.![]()
![]()
We hebben gelachen, serieus gediscuseerd, casussen besproken.
Vakbroeders onder elkaar.![]()
Dat is een goed antwoord.Zei hij op mijn antwoord na een moeilijk vraag.
Ik heb nog een paar steekhoudende vragen gesteld, en toen de vrouw van de directeur erbij kwam en geen vraag wist, heb ik maar een voorzet gegeven. Goede vraag zei haar man.... en dat vond ze zelf ook.![]()
Het salaris was hij even stil van, maar zei daarna er niet van op te kijken.![]()
Alleen morgen houden ze nog de hele dag gesprekken met diverse kandidaten.......![]()
Dat jij je dat nog kunt herinnerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:09 schreef bvvt het volgende:
Ha, die rechter heb ik vroeger ook gehad
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik [afbeelding] kan niet stuk natuurlijk, maar hopelijk zijn de overige kandidaten grotere kneuzen.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mja, kwist dat je een leefomgevingsgesprek ging houden. Mejeh... WTF is dat dan weerquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat als ervaren ATer wel zou weten![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks for asking.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Post van 17.18.. payback time voor die smiley.quote:
Broederliefde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef hicham het volgende:
Sorry, ik kan even niet aan het postniveau van Pepijn tippen[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik [afbeelding] kan niet stuk natuurlijk, maar hopelijk zijn de overige kandidaten grotere kneuzen.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan komen ze bij je thuis en verkrachten ze je praten ze met je over in welke kringen je je begeeft etc. Heb zelfs de MC uit moeten leggenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, kwist dat je een leefomgevingsgesprek ging houden. Mejeh... WTF is dat dan weer
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef hicham het volgende:
Hahaha, kijk nou wat voor plaatje ik tegen kom op internet
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, ik kan even niet aan het postniveau van Pepijn tippen[afbeelding]
"Heb je veel vrienden"quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan komen ze bij je thuis en verkrachten ze je praten ze met je over in welke kringen je je begeeft etc. Heb zelfs de MC uit moeten leggen
Ja, dat idee heb ik ook, vuige kutplisie is het ook hequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
"Heb je veel vrienden"
"Euh.... de MC?"
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, vuige kutplisie is het ook heOns een beetje als alibi gebruiken, omdat ie niets kon opnoemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Hey, het AT heeft het niet zo druk. Wil je nog iemand met een zak over zijn kop afgevoerd zien worden?"quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Heb je veel vrienden"
"Euh.... de MC?"
Of erger nog:quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, vuige kutplisie is het ook heOns een beetje als alibi gebruiken, omdat ie niets kon opnoemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()