quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Rib-i het volgende:
Maar meneer, dat kost 1 euro!
Oh sorrie, ik zie maar voor 50 %
*kijkt naar lijstje 'wat nog te doen'*quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
net weer zeikes nat geregend
![]()
maar wel ff wat belangrijke shit kunnen regelen
en m'n stage is goedgekeurd, dus ik mag nu officieel weg
Echt last minute zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
dan had ik een probleem gehadquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Echt last minute zeg.
En als ze het nu eens niet goed hadden gevonden???
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
Kan ook zijn dat hij zijn kamer moet opruimen en dat ie daarvoor een sneeuwruimer heeft gekregen ter ondersteuning omdat ie er anders niet doorheen zou komen.......
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze kunnen iets meer voeding gebruiken
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten pratenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij blijft wel verdacht lang weg he!!
koffie met slagroom![]()
![]()
ah, dus je hebt vooral geluisterdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten praten
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dus je hebt vooral geluisterd
En waar doel je nu opquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen met beide hersenhelften functioneel kunnen langer dan 5 minuten praten
Proficiat dan voor de 2e keerquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Goed man, we zijn doorquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Godverdomme, de stroom, water en internettaps naar de buren weg moeten werken![]()
Maar zonder gekkigheid, ze had geen bezwaar tegen mijn aanstelling dus dat is ook weer geregeld. Ben nu 100% sicher door.
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar zonder gekkigheid, ze had geen bezwaar tegen mijn aanstelling dus dat is ook weer geregeld. Ben nu 100% sicher door.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dus je hebt vooral geluisterd
Welke social lifequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, we zijn door
Your social life is coming to an end![]()
'Ze' is een forse dame die bij de politie werkt en met latex handschoentjes BazzieK's lichaamsholten ging controleren op verboden middelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?
Ik dacht dat jij dat als ervaren ATer wel zou wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie is 'ze' en waartegen precies had 'ze' geen aanstelling?
quote:[..]
Welke social life
Vette kaksonsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
Yaaaay.. twee caxons van bij elkaar 134Db binnen![]()
Nu nog wachten op de kuipdelen en de voorvork nog ff richten.
[afbeelding]
Jaaa, TOETERSquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Crashcat het volgende:
Yaaaay.. twee caxons van bij elkaar 134Db binnen![]()
Nu nog wachten op de kuipdelen en de voorvork nog ff richten.
[afbeelding]
Omschrijf toeters...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef bvvt het volgende:
Jaaa, TOETERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |