23 was ik in 2005...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Kenker die gast is 23 en dan doet ie tof over het woord kenker dat geintrepeteerd moet worden als tyfus![]()
![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig weetje, je wets snaak bedoel olm![]()
Ach - ik rij het hele jaar door. dus als je een gele sv650s voorbij ziet komen dan ben ik dat waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
ik in de buurt, net ten zuiden van de rivier. Tot snel, is al bijna lente.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
23 was ik in 2005...En ik blijf erbij, kenker is kut . Tyfus ken ik niemand van die in het ziekenhuis ligt..
Is goed man, laat maar wetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik ook niet eins zwei
Zondag eventueel wel dus we zullen de weersverwachtingen en mijn mentale gesteldheid afwachten
Wat lult uquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
whahahah, dat zal je leren bazzie. eerst ff de posthistorie van iemand controleren voor je een opmerking maakt.
![]()
Ik zeg niet dat ik beter kan rijden ik zeg alleen dat je niet meteen zo'n grote bek moet hebben ongeacht hoe lang je op fok zitquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Hoi sletje. Jij komt anders ook lekker binnenZit al een tijdje op fok dus binnenvallen doe ik wel vaker!
Betreft motorrijden, laten we een keer samen rijden en zien wie er nog moet leren. Betreft dure motor, hoeft niet duur te zijn, alleen wel snel, geil en nieuw...oh...dus wel duur.
Neeh, waar je geboren en getogen bent in Nederland bedoelde ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Hicham is geen nederlandse afkomst lijkt me? Maar dat wil niets zeggen *me is ook niet van Duits of Europees afkomst![]()
Idd, toevallig zeg... netzoals die 150.000 andere inwoners van Nijmegen die er ook toevallig wonenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:22 schreef hicham het volgende:
Johh, die kankerdiscussie kan optiefen naar dit topic >> klik
[..]
Neeh, waar je geboren en getogen bent in Nederland bedoelde ikIemand uit Den Haag scheld op een andere manier als die softe mensen uit Brabant. Met hun zachte g'tjes ... get a life
Disclaimer: Rib-i en consorten vallen uiteraard onder een apart hoofdstukThe Untouchables
![]()
[..]
Idd, toevallig zeg... netzoals die 150.000 andere inwoners van Nijmegen die er ook toevallig wonen![]()
Het verschil tussen een +4 en +5 tandwiel zal je ook niet merken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef worldpimber het volgende:
Hmzz, wat moet ik toch moeilijke keuzes maken in dit leven
Nog nooit op gereden zeker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef klaus_beyer het volgende:
Voor die morini zou ik geen honderd euro willen neerleggen. Ik zoek dus sport.
Aan jullie heb ik ook weinig anders dan leuk vermaak en gelul over gevulde koeken, schrale vriendinnen, klierende kinderen en leuke sollicitatie gesprekken hequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Het verschil tussen een +4 en +5 tandwiel zal je ook niet merken.![]()
Hatseflaatststststquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het verschil tussen een +4 en +5 tandwiel zal je ook niet merken.![]()
Maar je hebt het later al over een +7 tandwiel.. dus je hebt ' em zelf ook door denk ik.![]()
Ik snap ook niet dat motoren niet gewoon met een derailleur uitgerust zijn.![]()
[afbeelding]
[..]
Nog nooit op gereden zeker.MV's rijden sturen echt niet strakker of hebben meer karakter qua motorblok.
En een Duc al helemaal niet..................................![]()
Wat bedoel je trouwens met slowchatten verboden enkele jaren geleden.![]()
U didn't show up.![]()
Je kan het niet volgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Aan jullie heb ik ook weinig anders dan leuk vermaak en gelul over gevulde koeken, schrale vriendinnen, klierende kinderen en leuke sollicitatie gesprekken heOk nu andersom dan, in dat opzicht kun je alles namelijk relativeren
Ik wilde niet -1 +3, dat was te common en niet echt extreem genoeg. Dus daarom ging ik voor +5, zo, dus wat is nu het verschil tussen +3 en +4, juist ja... niet te merkenOftewel, screwd.
![]()
Pcies.. hoe ga je dat op Zandvoort doen.quote:Maar een derailleur had wel een leuke optie geweest
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef Rib-i het volgende:
2 achterwielen is de enige optie voor Worldpimber
Eén circuit wiel en een stannah wiel
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Op een dag wordt je wakker en waardeer je mij.![]()
ik zie hem!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat pitten
Let op Alexxxxx, hier komt het FOK MC voor het slapen gaan teken![]()
>>>![]()
Die zijn veel te duur. Dan hou ik zelfs straks als tweeverdiener geen geld meer over.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Haha, jullie snappen er nix van. Ik wens jullie allen een portiekflat in Den Bosch toe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |