quote:Caroline Tensen gaat Babyboom presenteren bij NCRV
HILVERSUM (ANP) - Presentatrice Caroline Tensen gaat de NCRV-serie Babyboom presenteren. Dat betekent niet dat zij van het scherm verdwijnt bij Tien. Voor die zender blijft ze de Postcode Loterij 1 tegen 100 presenteren en eventueel andere programma's.
De Babyboom-serie wordt in oktober uitgezonden. De opnames starten echter vanaf februari. In het programma worden voor het eerst op televisie honderd stellen met een kinderwens een jaar lang intensief gevolgd. Zo beleeft de kijker de hoogte- en dieptepunten die de koppels meemaken bij het krijgen van een kind.
Ga je ook 2 miljoen per jaar verdienen ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Hoera ik ben ineens collegarette van Caroline Tensen
Het vriest hier inderdaad altijd.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Verstuurdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
nou waar blijft je PM Bluezz?
Pas maar op dat je niet op dr matras belantdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Belandtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet op dr matras beland![]()
Bos heeft 150, hij wilt het alleen niet bekend makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Mijn IQ is onbekend, iets wat ik graag zo laat.
Ik kan niet hoger hebben dan Sandy de orang-oetanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je op 74, wat is de theorie erachter?
Nee, hoor. Zo slim ben ik echt niet. Heb enkel vbo en mbo als diploma's. Ja met geluk een HBO-propedeuse, maar dan nog zal ik echt wel onder het gemiddelde van Nederland zitten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bos heeft 150, hij wilt het alleen niet bekend maken.
Hij wil.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bos heeft 150, hij wilt het alleen niet bekend maken.
Maar ondertussen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Zo slim ben ik echt niet. Heb enkel vbo en mbo als diploma's. Ja met geluk een HBO-propedeuse, maar dan nog zal ik echt wel onder het gemiddelde van Nederland zitten.
Nee hoor. Tenzij testen het anders uitwijzen. Ik zal op sommige punten misschien wel boven het gemiddelde liggen, maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd met de inzichtsvragen.quote:
Zou goed kunnen, geen idee wat dat betekent.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bos heeft gewoon 81 als IQ.![]()
Seriously, IQ testen zijn, eeh, dubieus.
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik kan niet hoger hebben dan Sandy de orang-oetan![]()
geinig ding, allen neit echt praktischquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, heb net een pakje in ontvangstgenomen. Ben nu in het bezit van een automatische kaartenschudder. Ik kon een aanbieding niet laten lopen. Wat een komisch ding.![]()
dit was deel 1/2 van de bestellingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef borisz het volgende:
[..]
de volgende bestelling is zeker ook al onderweg?![]()
wat denk je zelf met zo'n dure hobby ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
Woon jij op jezelf PH?
Ook nog geen plannen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat denk je zelf met zo'n dure hobby ?
Ja, maar niet per se per direct. Wil al wel over maximaal 1.5 jaar op mezelf zitten. Mag ook wel als je dan 26/27 bent. Wel iets huren, kopen (nog) niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
btje duur in je uppie he![]()
jij wel?
Echtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef sjimz het volgende:
Ik dacht dat jij allang op jezelf woonde bos
Dat ga ik dus ook doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Ik ging het huis uit toen ik net 18 was. Geen seconde spijt van gehad.
Prima! Relatie met m'n ouders werd opeens veel beter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook doen.
Hoe ervaarde je dat?
Ga ik ook doen. Hoe deed je dat qua kosten dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Prima! Relatie met m'n ouders werd opeens veel beter.En het was erg gezellig, ik zat in een studentenhuis, niet meteen een huis gekocht ofzo.
Ben je eigenlijk meteen naar de Randstad uitgeweken, of heb je eerst nog in Brabant vertoefd?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Prima! Relatie met m'n ouders werd opeens veel beter.En het was erg gezellig, ik zat in een studentenhuis, niet meteen een huis gekocht ofzo.
Stufi, beetje werken en mijn ouders stopten me af en toe wat toe. Ik kon toen rondkomen van 950 gulden in de maand.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Hoe deed je dat qua kosten dan?
Meteen boven de rivieren. Dat was nog wel het meeste wennen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk meteen naar de Randstad uitgeweken, of heb je eerst nog in Brabant vertoefd?
Je wil dus van Bluezz afquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zelfstandig ga wonen.![]()
Ik was 26. Nam elk weekend wel een nieuw vriendinnetje mee naar huis. Tot de dag dat m'n vader op de deur klopte s nachts. Of het wat minder kon. Kwamen de andere dag twee meiden de trap af.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Ik ging het huis uit toen ik net 18 was. Geen seconde spijt van gehad.
Kan ik me voorstellen, ik wil al zelf niet eens buiten mijn huidige woonplaats gaan wonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stufi, beetje werken en mijn ouders stopten me af en toe wat toe. Ik kon toen rondkomen van 950 gulden in de maand.![]()
[..]
Meteen boven de rivieren. Dat was nog wel het meeste wennen.
In Quarantainequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:36 schreef SCH het volgende:
Ik was 17, nu sta ik onder curatele
Wat betekent ieekuuu?
ben 23 dus van echt moeten is nog geen sprakequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar niet per se per direct. Wil al wel over maximaal 1.5 jaar op mezelf zitten. Mag ook wel als je dan 26/27 bent. Wel iets huren, kopen (nog) niet.
Echt moeten hier ook niet, maar ik vind de tijd rijp om mijn vleugels te spreiden en te leren om echt (nog meer) voor mezelf te gaan zorgen nu.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben 23 dus van echt moeten is nog geen sprake
zorg eerst maar eens voor een rijpe vrouw danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt moeten hier ook niet, maar ik vind de tijd rijp om mijn vleugels te spreiden en te leren om echt (nog meer) voor mezelf te gaan zorgen nu.
Geen idee, ik volg dat programma niet. Maar een journalist als jij moet toch wel genoeg ingangen weten om daar zelf achter te komen, lijkt mequote:
Ik vind ingangen bij SCH en beetje ongepastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg dat programma niet. Maar een journalist als jij moet toch wel genoeg ingangen weten om daar zelf achter te komen, lijkt me
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind ingangen bij SCH en beetje ongepast
Jammer. Ik ben wel benieuwd wat jij met de ingangen van SCH hebt.quote:
Ja, zoek maar een leuk studentenflatjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zelfstandig ga wonen.![]()
Ja doe maar. Al heb ik wel een klein idee wat Tong bedoeldequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik het Bossie ff uitliggen anders?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ja doe maar. Al heb ik wel een klein idee wat Tong bedoelde
quote:Herman zegt:
Alleen ik weet niet hoe het werkt ik luister al 20 minuten naar hetyzelfde nummer
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:22 schreef SCH het volgende:
Het valt gelukkig wel mee met de technische ontwikkeling van tong80
[..]
Kinine-concentraties?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Informatica
Dan maar liever plaSCHbuisjes controleren hoor
Tong, wat een techniek
LOLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:24 schreef Eilanden het volgende:
Met doorsturen van muziek bedoelt Tong waarschijnlijk een cassettebandje in een enveloppe stoppen en op de post doen
OKee, dan hoef ik MSN dus niet aan te zettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef pascalheister het volgende:
nu stuurt tong me via msn ook al muziek
FCOIMquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:16 schreef Messenga het volgende:
Hoolsjes, ik kies nooit meer informatica
[afbeelding]
Bedankt tong.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Punk Covers - Snuff - I Will Survive 2:52 1 12/6/2006 9:41 PM
snel quote!quote:
Weet hij al dat je drie nummers tegelijk kan doorsturen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond!
Oppassen voor de muziek van tong80 dus maar
gothic?quote:
Neer, volgens mij een combi tussenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:15 schreef tong80 het volgende:
Ik duik er ook op. Hopen dat ze het houdt. Gisteren moest ik haar opnieuw opblazen
Doe je bestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef sjimz het volgende:
Ik heb even pauze!
Dalijk maar weer even verder hard werken!![]()
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach het is een rustige avond vandaagHopelijk blijft het in de nacht ook rustig.
Half 5 komt de ochtend dienst mij aflossenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je.
Tot hoe laat moet je nog dan?
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Half 5 komt de ochtend dienst mij aflossen
Als je maar tijd over houdt tussen het fokken door om de boeven te vangenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:28 schreef sjimz het volgende:
Ach het is een rustige avond vandaagHopelijk blijft het in de nacht ook rustig.
Ga boeven vangen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef sjimz het volgende:
Ik heb even pauze!
Dalijk maar weer even verder hard werken!![]()
Mooie tijdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Half 5 komt de ochtend dienst mij aflossen
Ik moet er helaas weer vandoor.. niets boeiends ofzo! Maar er is altijd wel werk te doen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je maar tijd over houdt tussen het fokken door om de boeven te vangen
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef dndiek het volgende:
Ik mis mijn videorecorder wel eens
Het wachten is op een HD DVD recorder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou niet zonder kunnen
We hebben er zelfs 2
We horen het al, de videorecorder gaat de deur alleen uit als ie finaal kapot is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wachten is op een HD DVD recorder.![]()
Als je doorwerkt kun je bijzijn als seizoen 2 verder gaat in de VS (nog 1,5 week).quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:24 schreef VoreG het volgende:
Prison Break seizoen 1 eindelijk afgezien. Top!
Ik wacht wel weer op de DVD'squote:Op woensdag 17 januari 2007 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je doorwerkt kun je bijzijn als seizoen 2 verder gaat in de VS (nog 1,5 week).
Trusten trouwens.
quote:
Die begint vanavond.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
loopt die onzin nog daar bij jullie?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Die begint vanavond.
Alleen de eerste weken zijn leuk.
En dan worden ze afgekraakt en dan worden ze boos of gaan ze huilen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het "talent" laat zich weer gaan?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:09 schreef popolon het volgende:
Ik snap alleen die mensen niet die het kijken als er niks meer aan is. Lees: De mensen die wel een beetje kunnen zingen.
Da's toch saai.
Soms, Leno soms, en O'Brian. Allemaal soms.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk je eigenlijk weleens David Letterman of één van de andere late night shows? Letterman moesten ze hier ook maar weer snel uit gaan zenden!
Jon Stewartquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Soms, Leno soms, en O'Brian. Allemaal soms.
Kijk wel vaak the Daily Show.
mijn fiets een auto staan er nog, dus u wordt weer bedanktquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:06 schreef sjimz het volgende:
En deze jongen is weer veilig thuis na een nachtje werk!
Truste iedereen en tot vanmiddag![]()
Denk het, moest me echt inhouden want m'n auto gaat snel veel te snel zonder dat je dat echt merkt qua rijcomfort of zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Stilte voor de storm, DIGGER.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
I hope so... Heb het, to be honest, wel gehad met dit weer van net-niet... Geef dan gewoon ijsdagen ofzo...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Met 150km/u richting werk, ineens geen file
het ziet er interessant uit iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En na de strom van morgen komt Noordelijke stroming na het wekend, zou het dan eindelijk eens gaan vriezen en wellicht sneeuwen?
Eindelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:13 schreef Againzender het volgende:
En weer op kantoor met koffie![]()
[..]
het ziet er interessant uit idd
Zo luxe is dat leven niet hoor! Ik weet niet wat je allemaal in je hoofd haalt, maar het is gewoon hard werken. Vergaderen van 0800 tot 1800 beschouw ik niet als leuk tripje! En nee, ik vlieg meestal geen businessclass. Uiteraard betaalt het bedrijf de kosten wel.. het is geen vakantie namelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:40 schreef RayMania het volgende:
Wat een luxe leven Eilanden. Zeker van die leuke tripjes met het vliegtuig (businessclass natuurlijk) op de kosten van de baas.
Ik zat maar te fucken, note the winkquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo luxe is dat leven niet hoor! Ik weet niet wat je allemaal in je hoofd haalt, maar het is gewoon hard werken. Vergaderen van 0800 tot 1800 beschouw ik niet als leuk tripje! En nee, ik vlieg meestal geen businessclass. Uiteraard betaalt het bedrijf de kosten wel.. het is geen vakantie namelijk
die engelse moeten eerst 5 uur bijkomen nadat ze eilanden hebben gezienquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zat maar te fucken, note the wink.
Lange vergaderingen zeg, lijkt me echt ontzettend saai en zwaar. Ik vind meetings van twee uur al dodelijk.
Insgelijksquote:
Ja, gewoon A15, Gorinchem - Rotterdam.quote:
Ik wil sneeuwballen gooien met Glenn & Sleetje rijden met Kady!quote:
ik zou ook wel weer eens die slee uit de berging willen halen.... voorlopig zit het er niet in denk ik, hoewel het duidelijk minder warm gaat worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik wil sneeuwballen gooien met Glenn & Sleetje rijden met Kady!
Nu weet je het dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht al lookingforyou, waarom neem je nou nooit op.
Nog 5:15 te gaan hier.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:46 schreef lookinforyou het volgende:
Ik had weer iets gisteren.
Had voor 2 weken terug een nieuw mobieltje gekocht, met bijbehorend nieuw nummer.
Ik aan een heleboel mensen mijn nummer gegeven. Kreeg ik steeds opmerkingen, we krijgen je nooit aan de telefoon als we bellen, maar steeds een voicemail. Ik snapte er dus niks van. Tot gisteravond dus. Ik dus dat nummer gebeld dat ook van mij was. Krijg ik een buitenlander aan de telefoon. Toch wel vreemd als je je eigen nummer belt![]()
Bleek dus dat er een verkeerd telefoonnummer in mijn contract stond![]()
Ik dus gebeld,en maar eens gevraagd wat nu mijn nummer eigenlijk is. Die kon ze me gelukkig wel geven.
Collega blijft al thuis terwijl hij eigenlijk vandaag naar Nice zou moeten en morgen terug komen....quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
Morgen wordt het echt pokkeweer zeg, dat gaat een weeralarm worden.
Gek he, dat je BMI lager wordt als je afvalt. Of dachten ze soms dat ie ook 6 cm was gekrompen tijdens het spelen?quote:Vier kilo afgevallen dankzij Nintendo's Wii
Woensdag 17 januari 2007, 10:52 - Een man is bij wijze van experiment zes weken flink gaan spelen op de nieuwe spelcomputer van Nintendo: de Wii. Na deze periode is de gamer vier kilo afgevallen.
De man, redacteur bij een Wii-website, heeft elke dag een half uur Wii Sports gespeeld en wilde aantonen dat gamen niet per definitie schadelijk is voor de gezondheid, zo meldt Gametoday. Behalve het gewichtsverlies is ook zijn zogeheten bmi (body mass index) verlaagd.
De controller van de Nintendo Wii is voorzien van een bewegingsdetector, waardoor de gamer moet bewegen om te kunnen spelen. Zo kan de joystick bijvoorbeeld worden ingezet als tennisracket in een tennisspel. Wii Sports is een verzameling van sportspellen, waaronder boksen en bowlen.
En ik maar denken dat niemand me meer mochtquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]wel lekker rustig als je onbereikbaar bent!
Was het lekker, telefoonsex met Achmed?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht al lookingforyou, waarom neem je nou nooit op.
Wat denk je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was het lekker, telefoonsex met Achmed?
Uiteraard, je had die geitenlucht er niet bij zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat denk je?
Ik heb het er normaal niet zo op, maar dit was fantastisch![]()
je praat uit ervaring begrijp ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Uiteraard, je had die geitenlucht er niet bij zo
quote:
quote:Voorwaarschuwing Weeralarm
STORM MET NAME AAN DE KUST EN KANS OP (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN IN HET BINNENLAND
Tegen donderdagmiddag bereikt een zuidwesterstorm, 9 Bft de westkust. Zowel aan de kust als in het binnenland komen tot in de avond zeer zware windstoten voor tot 100-120 km/uur.
Die windstoten kunnen verraderlijk zijn en grote schade aanrichten.
De kans dat het KNMI hiervoor later vandaag een weeralarm uitgeeft is met ongeveer 80 % heel groot.
woensdag 17 januari 2007 12.11 uur
Mooie plaatjes wederom, te bizar voor woorden deze situatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Ik ruik doorgaans niks door de telefoon.
Over het weer nog gesproken:
[afbeelding]
Melbourne
[afbeelding]
Kitzbuhel
Het viel niet tegen. En dat met 2 uur slaap (van 4 tot 6)quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:12 schreef Suijk het volgende:
Kijk eens aan, mijn tegenstander voor vanavond!
en aan de westkust van de VS vriest het fruit kapotquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Ik ruik doorgaans niks door de telefoon.
Over het weer nog gesproken:
[afbeelding]
Melbourne
[afbeelding]
Kitzbuhel
Was het gisterenavond een herhaling of niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Nah nee. Dat talent heb ik niet. Vele anderen ook niet, zag ik gisteravond
Ik heb echt geeeen idee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was het gisterenavond een herhaling of niet?
Volgens mij de herhaling van vrijdagquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was het gisterenavond een herhaling of niet?
Zo, ook weer wakker, goeiemorgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:39 schreef Cruoninga het volgende:
Ik zit nog een schijtopdracht voor school af te maken, leeft er verder nog iets hier?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was het de aflevering met telefoonsex en met de bouw-uitvoerder die grappig was?
Anders staan ze vast wel online.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan was het een herhaling! Gelukkig!
Jij zit zeker op 't Ichtus?quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef Eilanden het volgende:
Zoals Bjoro zou zeggen:
Eilanden is de wegwezer!
Ciao!
Moet je firefox gebruikenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe I.E. scrolled niet echt lekker zeg
Ik moet nog boodschappen doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef borisz het volgende:
*Borisz blij is dat hij er niet meer uit hoeft vandaag
Regen, regen en nog is regen
Dus wat sneeuw in nederland is, zijn dunne vrouwen in Amerika?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef popolon het volgende:
Mogge, en feli voor mich.
Je krijgt van mij een sneeuwbal voor je verjaardag. Zeldzaam item in Nederland.
Ja, ik moet het doen met de dames van Hooters.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus wat sneeuw in nederland is, zijn dunne vrouwen in Amerika?
gefeliquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:20 schreef methodmich het volgende:
Mittag!
Rondje op mijn kosten. Vandaag verjaardag gevierd op school, altijd lachen.
Het VBL-columnhoekje deel 10
arme jij!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, ik moet het doen met de dames van Hooters.
idd 11-01 dat is pas een mooie datum.quote:
Bewijs is hier!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:06 schreef sjimz het volgende:
En deze jongen is weer veilig thuis na een nachtje werk!
Truste iedereen en tot vanmiddag![]()
Joajoa, ik geleuf het wel heur.quote:
en dan moet je iedereen een boete aansmeren als je je id niet bij je hebt dan haal je makkelijk je quotum. AL geloof ik dat die quotum is verdwenenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef sjimz het volgende:
Ja het leven van een ambtenaar is niet altijd even makkelijk
Was het maar zo dat die is verdwenen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
en dan moet je iedereen een boete aansmeren als je je id niet bij je hebt dan haal je makkelijk je quotum. AL geloof ik dat die quotum is verdwenen![]()
ik dacht dat hij was verdwenen, al wisseld dat per korps misschienquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was het maar zo dat die is verdwenen.
Ja dat kan wel zo zijn ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
ik dacht dat hij was verdwenen, al wisseld dat per korps misschien
11-12, maar het zij je vergeven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef RayMania het volgende:
Je bent jarig MM? Gefeliciteerd!
Ohnee, 12-12.
Nu zie ik het nadeel van mijn fietstochtjes, wil over een paar minuten weg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef VoreG het volgende:
Gaat het alleen maar harder regenen of wordt het ook nog droog vandaag?
Dat ging over je innerlijke wijsheid?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef RayMania het volgende:
Net een 'mijn echte leeftijd test' gedaan. Ik ben 22,5. Dat is 1,5 jaar te oud.
Zonder dat sportgedeelte ben ik 16,5.
Over lifestyle, eetgewoonten, rijgedrag, alcohol, drugs etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat ging over je innerlijke wijsheid?
Open een topic in KLBquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Suijk het volgende:
Ray, jij bent mod, laat het eens ophouden met regenen. Ik wil naar huis fietsen.
Morgen storm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Suijk het volgende:
Ray, jij bent mod, laat het eens ophouden met regenen. Ik wil naar huis fietsen.
17,1 zonder sporten en 19,9 met sporten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef RayMania het volgende:
Net een 'mijn echte leeftijd test' gedaan. Ik ben 22,5. Dat is 1,5 jaar te oud.
Zonder dat sportgedeelte ben ik 16,5.
En droog aangekomen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu zie ik het nadeel van mijn fietstochtjes, wil over een paar minuten weg.![]()
enquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
envoor Dana
de eerste Fok baby van dit jaar
Wacht maar, het echte Fokken begin denk ik pas over een paar jaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
envoor Dana
de eerste Fok baby van dit jaar
Zonder sporten ben ik 13,7 jaar. Met sporten 17,7. Ik ben 17 en ik wordt meestal iets jonger geschat...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben 13,7 met "m'n echte leeftijd" en dat terwijl ik 22 word geschat en 19 ben./
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |