quote:Caroline Tensen gaat Babyboom presenteren bij NCRV
HILVERSUM (ANP) - Presentatrice Caroline Tensen gaat de NCRV-serie Babyboom presenteren. Dat betekent niet dat zij van het scherm verdwijnt bij Tien. Voor die zender blijft ze de Postcode Loterij 1 tegen 100 presenteren en eventueel andere programma's.
De Babyboom-serie wordt in oktober uitgezonden. De opnames starten echter vanaf februari. In het programma worden voor het eerst op televisie honderd stellen met een kinderwens een jaar lang intensief gevolgd. Zo beleeft de kijker de hoogte- en dieptepunten die de koppels meemaken bij het krijgen van een kind.
Ga je ook 2 miljoen per jaar verdienen ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Hoera ik ben ineens collegarette van Caroline Tensen
Het vriest hier inderdaad altijd.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Verstuurdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
nou waar blijft je PM Bluezz?
Pas maar op dat je niet op dr matras belantdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Belandtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet op dr matras beland![]()
Bos heeft 150, hij wilt het alleen niet bekend makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Mijn IQ is onbekend, iets wat ik graag zo laat.
Ik kan niet hoger hebben dan Sandy de orang-oetanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je op 74, wat is de theorie erachter?
Nee, hoor. Zo slim ben ik echt niet. Heb enkel vbo en mbo als diploma's. Ja met geluk een HBO-propedeuse, maar dan nog zal ik echt wel onder het gemiddelde van Nederland zitten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bos heeft 150, hij wilt het alleen niet bekend maken.
Hij wil.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bos heeft 150, hij wilt het alleen niet bekend maken.
Maar ondertussen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Zo slim ben ik echt niet. Heb enkel vbo en mbo als diploma's. Ja met geluk een HBO-propedeuse, maar dan nog zal ik echt wel onder het gemiddelde van Nederland zitten.
Nee hoor. Tenzij testen het anders uitwijzen. Ik zal op sommige punten misschien wel boven het gemiddelde liggen, maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd met de inzichtsvragen.quote:
Zou goed kunnen, geen idee wat dat betekent.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bos heeft gewoon 81 als IQ.![]()
Seriously, IQ testen zijn, eeh, dubieus.
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik kan niet hoger hebben dan Sandy de orang-oetan![]()
geinig ding, allen neit echt praktischquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, heb net een pakje in ontvangstgenomen. Ben nu in het bezit van een automatische kaartenschudder. Ik kon een aanbieding niet laten lopen. Wat een komisch ding.![]()
dit was deel 1/2 van de bestellingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef borisz het volgende:
[..]
de volgende bestelling is zeker ook al onderweg?![]()
wat denk je zelf met zo'n dure hobby ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
Woon jij op jezelf PH?
Ook nog geen plannen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat denk je zelf met zo'n dure hobby ?
Ja, maar niet per se per direct. Wil al wel over maximaal 1.5 jaar op mezelf zitten. Mag ook wel als je dan 26/27 bent. Wel iets huren, kopen (nog) niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
btje duur in je uppie he![]()
jij wel?
Echtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef sjimz het volgende:
Ik dacht dat jij allang op jezelf woonde bos
Dat ga ik dus ook doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Ik ging het huis uit toen ik net 18 was. Geen seconde spijt van gehad.
Prima! Relatie met m'n ouders werd opeens veel beter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook doen.
Hoe ervaarde je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |