quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef bosb het volgende:
[..]
Kijk even op de blog van brain
http://goudenbrian.web-log.nl/
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef avonne het volgende:
De nieuwe week opdracht is er !!!
Tis niet te hopenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
*kijkt ondertussen om zich heen of hummie in de buurt is*
Nou ik ook Grimm ... en het lijkt mij dan ook leuk om een T-shirt te dragen met een eigen gemaakte tekst erop. .... Zoiets als 'wijn hier' of 'Natasia er uit! ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef Grimm het volgende:
Ik zou dolgraag n's in die villa willen kijken.
Wijn hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nou ik ook Grimm ... en het lijkt mij dan ook leuk om een T-shirt te dragen met een eigen gemaakte tekst erop. .... Zoiets als 'wijn hier' of 'Natasia er uit! ofzo
die heeft eigenhandig al het BB concept om zeep geholpen.. als jullie de stekker eruit willen halen laat haar dan het laatste zetje geven en de kijkcijfers dalen nog harderquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Laughing Out Loud Grimmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:45 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wijn hierik wil dan een t shirt met "corss the fucking line" of "en nu sta je daar"
dat er maar zo weinig kijkers kijken komt mede doordat wij nederlanders te braaf zijn ... in engeland reageren bewoners ( zoals BB daaro ) veel heftiger ....en dat levert weer meer kijkers opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef bosb het volgende:
[..]
Je ziet nu heel goed hoe mediageil ze is. .nl geeft aan dat hij er op zich geen problemen mee heeft, en 300.000 kijkers veel te weinig is. Nataaasia zou het een ramp vinden als het stopt..
wie heeft wat gewonnen ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:08 schreef demins het volgende:
Wie hebben gewonnen?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Team Brian-Nena-Natasia en Ilona ....
vooral de bloot-ideeen doen het lekker.
.NL is standaard pissed .... maar weet dat goed te verbergen achter zo'n typische .NL grijnsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil Brian liever niet bloot, hoor!
Was .NL lekker pissed?
Daar knapt het milieu vast niet van op.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:22 schreef Kinga het volgende:
Natasia kan echt niet acteren...
mijn pokeravond zegt tie steedsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
En tegelijkertijd zitten Huub en Sylvia hun eigen pokertournooi te organiseren ....
That's the spirit !!!!!![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:50 schreef bosb het volgende:
Wordt dit een promo voor na 23.00 uur ofzo?
Ik vind het ook humor....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh, ik kom werkelijk niet meer bij van het lachen ..... steeds dat shot op de leuter van Brian. Het ziet er niet uuuuuuuuuuuit !!!! En Nena krijgt het niet voor elkaar om haar tekst goed te zeggen dus het moet over en over en over .... en steeds weer die camera op de slip van Brian .....
Het is WARM waterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef Fikkert het volgende:
kunnen ze die douche niet gewoon uitzetten ??.. dat bespaart namelijk water
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:08 schreef bosb het volgende:
Nena heeft net naast naakte brian bij douche gestaan. Het eerst wat ze zegt: "Ow ik moet naar de psychiater of nee psycholoog"
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Kinga het volgende:
wat zegt die regisseur nou? fok forum? of verstond ik dat verkeerd?
Wanneer zei hij dat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Kinga het volgende:
wat zegt die regisseur nou? fok forum? of verstond ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:11 schreef Kinga het volgende:
Iets van, op dat fok forum zullen weer leuke verhaaltjes staan hierover.....
nena zegt ook niet meer als mmm weet ik niet en jaaa en neee..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
(wat is ze snel weg bij de psycholoog trouwens)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nena zegt ook niet meer als mmm weet ik niet en jaaa en neee..
mmm dan heb ik jou dus ook gewonnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb jou gewonnen![]()
![]()
![]()
In de off-topic loterij...
Zonder meer! ... En dat zeiden de teksballonnetjes van die vier mannen ook.quote:
In Natasia taal betekent dat dus, nadat ze haar rijbewijs, borstlift, buikwandcorrectie etc heeft laten doen. Als ze JdM niet meer verder kan uitmelken, dán gaat ze naar huis....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens Natasia staat het vast dat ze binnen een kortere termijn weggaat dan de overige bewoners, mja....dat moeten we dan maar zeer ernstig afwachten
En dat gaat iig nog een hele poos duren en als ze al zover is gekomen wil ze zéker niet meer wegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
In Natasia taal betekent dat dus, nadat ze haar rijbewijs, borstlift, buikwandcorrectie etc heeft laten doen. Als ze JdM niet meer verder kan uitmelken, dán gaat ze naar huis....
Natasia kán zich gewoon niet voorstellen dat Wilgo haar zou laten schieten! Dat is ondénkbaar! Dat spot met alles waar ze in gelooft!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij durft Natasia Carlos niet onder ogen te komen. Het lijkt wel alsof ze zich verstopt voor hem.
Natasia: als Wilgo zegt dat ie echt niet meer wil dan staat het wel vast dat ik ga.
Hoe vaak moet Wilgo zeggen dat hij dit echt echt echt niet meer wil?
*Niemand keert de rug toe naar de DIVAquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia kán zich gewoon niet voorstellen dat Wilgo haar zou laten schieten! Dat is ondénkbaar! Dat spot met alles waar ze in gelooft!
Ben jij soms zelf een DIVA? Dat je het zo goed begrijpt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:32 schreef it_was_me het volgende:
[..]
*Niemand keert de rug toe naar de DIVA*
Zoiets?
wrom luisteren we nog naar haar. Zijn we allemaal SMers ????quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:37 schreef demins het volgende:
En maar klagen... De sauna is koud. De fitness-ruimte is saai (ze wil naar een club om te trainen...).
hoe lang gaat het nog duren voor ze zegt dat wilgo kan oprotten als hij het niet de moeite waard vind om op haar te wachten ?, ik lees het dan wel want ik hoor dr nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij durft Natasia Carlos niet onder ogen te komen. Het lijkt wel alsof ze zich verstopt voor hem.
Natasia: als Wilgo zegt dat ie echt niet meer wil dan staat het wel vast dat ik ga.
Hoe vaak moet Wilgo zeggen dat hij dit echt echt echt niet meer wil?
Heb daarom net maar de stream uitgezetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
wrom luisteren we nog naar haar. Zijn we allemaal SMers ????
ik ook, kan haar niet meer horen en eigenlijk ook niet meer zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:38 schreef bosb het volgende:
[..]
Heb daarom net maar de stream uitgezet
Tja, ik hoorde het ook. Ik hoorde haar ook zeggen dat de sportschool thuis een stuk gezelliger is dan de sportzaal in het huis. Wéér een reden om er niet te vaak meer te komen. Ze wil steeds minder wegen en gaat steeds meer eten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:36 schreef bosb het volgende:
ze zit er dus nog gewoon een half jaar.....
Ze heeft een half jaar de tijd om 65 kilo te wegen en daarom heeft ze nu geen zin om zich in te zetten voor gewicht. Komt later wel.
heeft carlos nog niet naar haar gevraagd ??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia was altijd zo gediciplineerd wat betreft Carlos en de trainingen, daar lijkt nu op dit moment weinig van over te zijn
Weet ik niet, zat steeds op de andere streamquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
heeft carlos nog niet naar haar gevraagd ??
Ze vond dat Carlos van de week lelijk tegen haar deed aan de telefoon. Ze heeft toen best een paar onaardige dingen over hem gezegd en ik denk dat ze een beetje bang is dat hij dat nu ook weet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
heeft carlos nog niet naar haar gevraagd ??
Het enige wat ze wil is aandacht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tja, ik hoorde het ook. Ik hoorde haar ook zeggen dat de sportschool thuis een stuk gezelliger is dan de sportzaal in het huis. Wéér een reden om er niet te vaak meer te komen. Ze wil steeds minder wegen en gaat steeds meer eten.
Zou ze een beetje bang zijn om naar huis te gaan of zou ze gewoon haar zinnen hebben gezet op de (geld)winst ? Ze roept al maanden dat ZIJ er niet voor de centjes zit, maar in haar brief aan Wilgo staat iets heel anders. Wat denken jullie?
dat zie ik ook steeds .. ze kan héél vervelend doen als de aandacht even naar een ander gaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ook bij alle discussies moet ze de aandacht naar zich toe trekken.
(dit is dan echt het laatste wat ik over haar schrijf)
Heeft ze gezegd dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ze vond dat Carlos van de week lelijk tegen haar deed aan de telefoon. Ze heeft toen best een paar onaardige dingen over hem gezegd en ik denk dat ze een beetje bang is dat hij dat nu ook weet.
Mooi, dan kunnen we nu beginnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:28 schreef crohntje het volgende:
GoedemiddagIk heb even 2 uur bijgelezen maar nu ben ik er hoor...
![]()
met de showquote:
ik vind alles best als het maar GEEN Natasia show word vanavond, die hebben we nu al genoeg gehad.quote:
3quote:
Waaromquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben die tekst rechtsonder er dus afgescheurd...
DGK_REDACTIE, waarom is die tekst eraf gescheurd ?quote:
Nee, ik leer van * the best*!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ben jij soms zelf een DIVA? Dat je het zo goed begrijpt?![]()
Of voor Natasia denk ik, hij wil ze vast nog een keer terugpakkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef crohntje het volgende:
Huub googled op; erotische massage thuis.
Voor Nena?
Vorige keer zei ie voor nena jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef crohntje het volgende:
Huub googled op; erotische massage thuis.
Voor Nena?
Yep; degene die zaterdag in het huis was....denk ik....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:55 schreef crohntje het volgende:
Bart en Nath hebben het over privileges. Bart mag een boek lezen...Nath heeft iemand mogen bellen zonder cp te betalen. Wie? vraagt Bart. Ze doet iets met "haar" zegt NathEen kapster?
![]()
Scanman?? Misschien is ie daarom vertrokkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
OK, welke fokker heeft deze gestuurd ?
[afbeelding]
Die draait helemaal door.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, natasia: ik eet geen m&m's meer krijg ik hoofdpijn. Thuis ga ik zonder problemen 4 uur naar de sportschool maar het is hier zo saai!
En prompt stopt ze weer een m&m in haar mond.
Wow das echt veel... Gewoon 3 brieven per dag, doet ze best aardig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
Ilona heeft zo'n 300 brieven ontvangen in totaal.
Maar ze schrijft ook héél veel.
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Het enige wat ze wil is aandacht.
Alles daarom heen is bijkomstigheid.
Buik, billen, borsten, rijbewijs, animatiefilms inspreken, zingen, het zijn allemaal smoesjes waarmee ze aandacht kan trekken EN haar verblijf legitimeerd.
Als ze te horen zou krijgen "deze dingen kunnen niet meer, maar je krijgt in plaats daarvan ballroom dansles en schaatsen", dan zou ze NOG blijven.
Zij is de meest actieve persoon in huis, en bovendien op een apart dieet: 2 redenen om je niet druk te maken wat anderen die avond zullen eten, en NOG kookt ze voor alle anderen.
Het is puur en alleen de aandacht. De rest is bijzaak, smoesjes.
Ook bij alle discussies moet ze de aandacht naar zich toe trekken.
(dit is dan echt het laatste wat ik over haar schrijf)
Ja, moet wel als je nooit je handen wastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
Natanael lekker gehaktballetjes maken met handschoenen aan.
Wanneer komt ie ??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef happyme28 het volgende:
Huub heeft nu een erotische massage voor Nena geregeld, een grote gespierde kerel in ajax tenue. Hij laat het op de week agenda zetten als gewone 'massage'.
Op zijn vroegst volgende week volgens mij.quote:
Nog niet, zo straks om 19.30 uur kan het komen maar het gaat nooit zo chronologisch en wie weet komt het wel geheel niet in beeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef _Ardjen_ het volgende:
Is de kaartenactie van FOK al uitgezonden op TV? Zo niet, komt dit nog, en wanneer?
Agos, ja scan....Hoe zou het met hem zijn in de kliniek waar ie is opgenomen, omdat ie te lang naar Natasia heeft gekeken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:25 schreef bosb het volgende:
[..]
Scanman?? Misschien is ie daarom vertrokken
Ik mis scan echt hoor. Hij had altijd goed geplaatste opmerkingen en kritieken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:04 schreef crohntje het volgende:
[..]
Agos, ja scan....Hoe zou het met hem zijn in de kliniek waar ie is opgenomen, omdat ie te lang naar Natasia heeft gekeken...![]()
same here !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mis scan echt hoor. Hij had altijd goed geplaatste opmerkingen en kritieken.![]()
Geen idee. Ze zegt er niks over en liep de tuin in om de kaart te lezen, zodat de camera's niet mee konden kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:02 schreef Danny het volgende:
Wat voor post heeft Sylvia gekregen??
bijna een week en dan telkens voor ongeveer anderhalve minuut. In totaal dus ongeveer een kwartier, waarvan 12 minuten gesimuleerd, dus ze heeft wel 3 hele minuten in dubio gezeten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef s0k het volgende:
hoeveel uur loopt natasia nou al te twijfelen over naar huis gaan? uurtje of 72?
goh, dat is dan toch echt wel de moeder van het jaar. twijfelen tussen 10k weggooien of terug naar d'r kids.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
bijna een week en dan telkens voor ongeveer anderhalve minuut. In totaal dus ongeveer een kwartier, waarvan 12 minuten gesimuleerd, dus ze heeft wel 3 hele minuten in dubio gezeten.
waarom zou je in godsnaam een postzegel + kaartje + inkt aan dat 'mens' willen spenderen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Van de talpasite:
Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Ik stuur haar zo een kaartje, als eerst mijn kaartje aan Sylvia binnen is.
Ik weet niet of de redactie mijn kaartje aan Natasia door wordt gelaten
tenzij het haar over die torenhoge drempel heen duwt om d'r uit het huis te krijgen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:07 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam een postzegel + kaartje + inkt aan dat 'mens' willen spenderen?
Ik zou eerder IEDEREEN kaarten sturen en JUIST háár gewoon compleet overslaan...
Ja allemaal kaarten met maar één zin: Ga naar Huis!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef s0k het volgende:
[..]
tenzij het haar over die torenhoge drempel heen duwt om d'r uit het huis te krijgen..
Zou je die heel prettige avatar uit willen zetten.... Krijg er een beetje hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef s0k het volgende:
[..]
tenzij het haar over die torenhoge drempel heen duwt om d'r uit het huis te krijgen..
Aan alle andere bewoners!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja allemaal kaarten met maar één zin: Ga naar Huis!
Heeft Bert al openlijk aangegeven dat hijzelf eigenlijk liever aankomende ontslagronde vertrekt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Aan alle andere bewoners!
'Stem nasty eruit !!!'
Fijne moederquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Nog geen woord over Jairo en z'n ziekenhuisonderzoek?![]()
Nope.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Waarom is er geen smilie voor als je iets niet weet ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft Bert al openlijk aangegeven dat hijzelf eigenlijk liever aankomende ontslagronde vertrekt?
oequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:18 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Brian, Nena en Natasia ook zo lagen...... het eindigde met een "verkrachtingsscene" beneden.
Ik hoop weer op zo iets.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom is er geen smilie voor als je iets niet weet ?
Ik weet het dus niet.![]()
Heeft ze via "achter" al gehoord, denk ik, anders "kost" het haar weer cp's natuurlijk.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef CartWOman het volgende:
nee, dat is als je niet gegrijpt wat ze bedoelenquote:
En er niet over praten met de anderen? Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heeft ze via "achter" al gehoord, denk ik, anders "kost" het haar weer cp's natuurlijk.....![]()
Nee, ze werd geroepen door iemand en toen zei ze: 'dat wordt dus niet voorlezen vandaag'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef Danny het volgende:
heeft Natasia vandaag nog voorgelezen aan d'r kindjes of is ze ze inmiddels gewoon compleet vergeten?
en deze danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee, dat is als je niet gegrijpt wat ze bedoelen![]()
ik bedoel eigenlijk iets met je schouders ophalen.
dilemma's moeilijk moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
en deze dan![]()
of combinaties:
![]()
kweet het niet
Kun je in 2 maanden je rijbewijs halen?quote:
met gemak. vraag is alleen of ze dan haar buik en borstcorrectie heeft kunnen ondergaan én een directiesecretaresseopleiding heeft kunnen afrondenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kun je in 2 maanden je rijbewijs halen?![]()
Ja, dat kan je beter doen. Anders eindig je net als Scanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Twee maanden zonder streams dan nog![]()
Secretaresse had ze al opgegeven, geen zin meer in. Ze wil dus dat de kinderen een betere moeder krijgen? Hier hebben die kids geen flikker aan... oja! ze kunnen haar voor het raam zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef Danny het volgende:
[..]
met gemak. vraag is alleen of ze dan haar buik en borstcorrectie heeft kunnen ondergaan én een directiesecretaresseopleiding heeft kunnen afronden
ik kijk al twee dagen niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je beter doen. Anders eindig je net als Scan![]()
nee joh, gewoon op mute die handel, het is soms lastig omdat ze veel door het huis heen rent met dr slabek maar het is wel een uitdagingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Twee maanden zonder streams dan nog![]()
Ik erger me al kapot als ik die kop van haar zie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nee joh, gewoon op mute die handel, het is soms lastig omdat ze veel door het huis heen rent met dr slabek maar het is wel een uitdaging... succes
![]()
inderdaad, desnoods trek ik m zn nest uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Wat voor een waardeloze tandarts is dat?
Ik heb heel wat tandarts bezoeken afgelegd en ik ben NOOIT weer weggegaan voordat de pijn weg was.
(2 weken geleden nog)
doe je toch gewoon je vingers voor dr hoofd op het beeldquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik erger me al kapot als ik die kop van haar zie.
![]()
Ik heb een voorgevoel van niet, hopelijk leest DGK_REDACTIE nog ff mee en kunnen ze (áls er nog iets komt) een tipje van de sluier gevenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond?
Ik doe niet meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Van de talpasite:
Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Ik stuur haar zo een kaartje, als eerst mijn kaartje aan Sylvia binnen is.
Ik weet niet of de redactie mijn kaartje aan Natasia door wordt gelaten
Bian ruikt er aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:00 schreef crohntje het volgende:
Nataas d'r correctiebroekje is pleite... Wie heeft die gejat?![]()
Ik heb even voor Brian in de gids gekeken, maar er is inderdaad niks leerzaams op de "nederlandse" kanalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:56 schreef demins het volgende:
Brian: Is er niets op tv wat inhoud heeft, waar ik slim van wordt?
Jammer Brian, Sesamstraat en het Klokhuis zijn al geweest!
Herhaling van DGK misschien ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:55 schreef Fikkert het volgende:
brian wil iets kijken wat hem slim maakt
helaas is sesamstraat al geweest
yesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Video boodschap voor Natasia.
netjes hoor dat hebben ze zeker niet van hun moederquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
"we blijven achter U staan en alles komt goed"
Mantra
Nee, precies.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik er niet ingetrapt ben.
![]()
te ergquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, precies.
Geef die bitch nog meer![]()
Het is een grote je weet wel show.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef Missy_1974 het volgende:
zo zie je maar alles voor de kijkcijfers, wilgo afgekocht, kindjes ook even laten melden dat ze achter haar staan
en tasja blijft, begin met de dag meer afkeer te krijgen
had niks uitgemaakt helaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:15 schreef Danny het volgende:
Beetje jammer dat dat op deze manier is gedaan. Nu gaat ze nooit meer weg.
Had dan gezegd 'als je naar huis gaat krijgt ze zangles'.
Dat is toch ook de opzet, tasja mag niet naar huisquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:15 schreef Danny het volgende:
Beetje jammer dat dat op deze manier is gedaan. Nu gaat ze nooit meer weg.
Had dan gezegd 'als je naar huis gaat krijgt ze zangles'.
post,.. er is nog hoopquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
heb hem weer op mute: is er deze dag nog iets gebeurd ? Help ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |