Nee, ik leer van * the best*!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ben jij soms zelf een DIVA? Dat je het zo goed begrijpt?![]()
Of voor Natasia denk ik, hij wil ze vast nog een keer terugpakkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef crohntje het volgende:
Huub googled op; erotische massage thuis.
Voor Nena?
Vorige keer zei ie voor nena jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef crohntje het volgende:
Huub googled op; erotische massage thuis.
Voor Nena?
Yep; degene die zaterdag in het huis was....denk ik....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:55 schreef crohntje het volgende:
Bart en Nath hebben het over privileges. Bart mag een boek lezen...Nath heeft iemand mogen bellen zonder cp te betalen. Wie? vraagt Bart. Ze doet iets met "haar" zegt NathEen kapster?
![]()
Scanman?? Misschien is ie daarom vertrokkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
OK, welke fokker heeft deze gestuurd ?
[afbeelding]
Die draait helemaal door.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, natasia: ik eet geen m&m's meer krijg ik hoofdpijn. Thuis ga ik zonder problemen 4 uur naar de sportschool maar het is hier zo saai!
En prompt stopt ze weer een m&m in haar mond.
Wow das echt veel... Gewoon 3 brieven per dag, doet ze best aardig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
Ilona heeft zo'n 300 brieven ontvangen in totaal.
Maar ze schrijft ook héél veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |