Heeft ze via "achter" al gehoord, denk ik, anders "kost" het haar weer cp's natuurlijk.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Nog geen woord over Jairo en z'n ziekenhuisonderzoek?![]()
nee, dat is als je niet gegrijpt wat ze bedoelenquote:
En er niet over praten met de anderen? Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heeft ze via "achter" al gehoord, denk ik, anders "kost" het haar weer cp's natuurlijk.....![]()
Nee, ze werd geroepen door iemand en toen zei ze: 'dat wordt dus niet voorlezen vandaag'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef Danny het volgende:
heeft Natasia vandaag nog voorgelezen aan d'r kindjes of is ze ze inmiddels gewoon compleet vergeten?
en deze danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee, dat is als je niet gegrijpt wat ze bedoelen![]()
ik bedoel eigenlijk iets met je schouders ophalen.
dilemma's moeilijk moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
en deze dan![]()
of combinaties:
![]()
kweet het niet
Kun je in 2 maanden je rijbewijs halen?quote:
met gemak. vraag is alleen of ze dan haar buik en borstcorrectie heeft kunnen ondergaan én een directiesecretaresseopleiding heeft kunnen afrondenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kun je in 2 maanden je rijbewijs halen?![]()
Ja, dat kan je beter doen. Anders eindig je net als Scanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Twee maanden zonder streams dan nog![]()
Secretaresse had ze al opgegeven, geen zin meer in. Ze wil dus dat de kinderen een betere moeder krijgen? Hier hebben die kids geen flikker aan... oja! ze kunnen haar voor het raam zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef Danny het volgende:
[..]
met gemak. vraag is alleen of ze dan haar buik en borstcorrectie heeft kunnen ondergaan én een directiesecretaresseopleiding heeft kunnen afronden
ik kijk al twee dagen niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je beter doen. Anders eindig je net als Scan![]()
nee joh, gewoon op mute die handel, het is soms lastig omdat ze veel door het huis heen rent met dr slabek maar het is wel een uitdagingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Twee maanden zonder streams dan nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |