bijna een week en dan telkens voor ongeveer anderhalve minuut. In totaal dus ongeveer een kwartier, waarvan 12 minuten gesimuleerd, dus ze heeft wel 3 hele minuten in dubio gezeten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef s0k het volgende:
hoeveel uur loopt natasia nou al te twijfelen over naar huis gaan? uurtje of 72?
goh, dat is dan toch echt wel de moeder van het jaar. twijfelen tussen 10k weggooien of terug naar d'r kids.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
bijna een week en dan telkens voor ongeveer anderhalve minuut. In totaal dus ongeveer een kwartier, waarvan 12 minuten gesimuleerd, dus ze heeft wel 3 hele minuten in dubio gezeten.
waarom zou je in godsnaam een postzegel + kaartje + inkt aan dat 'mens' willen spenderen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Van de talpasite:
Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Ik stuur haar zo een kaartje, als eerst mijn kaartje aan Sylvia binnen is.
Ik weet niet of de redactie mijn kaartje aan Natasia door wordt gelaten
tenzij het haar over die torenhoge drempel heen duwt om d'r uit het huis te krijgen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:07 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam een postzegel + kaartje + inkt aan dat 'mens' willen spenderen?
Ik zou eerder IEDEREEN kaarten sturen en JUIST háár gewoon compleet overslaan...
Ja allemaal kaarten met maar één zin: Ga naar Huis!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef s0k het volgende:
[..]
tenzij het haar over die torenhoge drempel heen duwt om d'r uit het huis te krijgen..
Zou je die heel prettige avatar uit willen zetten.... Krijg er een beetje hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef s0k het volgende:
[..]
tenzij het haar over die torenhoge drempel heen duwt om d'r uit het huis te krijgen..
Aan alle andere bewoners!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja allemaal kaarten met maar één zin: Ga naar Huis!
Heeft Bert al openlijk aangegeven dat hijzelf eigenlijk liever aankomende ontslagronde vertrekt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Aan alle andere bewoners!
'Stem nasty eruit !!!'
Fijne moederquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Nog geen woord over Jairo en z'n ziekenhuisonderzoek?![]()
Nope.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Nog geen woord over Jairo en z'n ziekenhuisonderzoek?![]()
Waarom is er geen smilie voor als je iets niet weet ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft Bert al openlijk aangegeven dat hijzelf eigenlijk liever aankomende ontslagronde vertrekt?
oequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:18 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Brian, Nena en Natasia ook zo lagen...... het eindigde met een "verkrachtingsscene" beneden.
Ik hoop weer op zo iets.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom is er geen smilie voor als je iets niet weet ?
Ik weet het dus niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |