Ik vind het ook humor....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh, ik kom werkelijk niet meer bij van het lachen ..... steeds dat shot op de leuter van Brian. Het ziet er niet uuuuuuuuuuuit !!!! En Nena krijgt het niet voor elkaar om haar tekst goed te zeggen dus het moet over en over en over .... en steeds weer die camera op de slip van Brian .....
Het is WARM waterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef Fikkert het volgende:
kunnen ze die douche niet gewoon uitzetten ??.. dat bespaart namelijk water
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
*kijkt ondertussen om zich heen of hummie in de buurt is*
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:08 schreef bosb het volgende:
Nena heeft net naast naakte brian bij douche gestaan. Het eerst wat ze zegt: "Ow ik moet naar de psychiater of nee psycholoog"
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Kinga het volgende:
wat zegt die regisseur nou? fok forum? of verstond ik dat verkeerd?
Wanneer zei hij dat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Kinga het volgende:
wat zegt die regisseur nou? fok forum? of verstond ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:11 schreef Kinga het volgende:
Iets van, op dat fok forum zullen weer leuke verhaaltjes staan hierover.....
nena zegt ook niet meer als mmm weet ik niet en jaaa en neee..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
(wat is ze snel weg bij de psycholoog trouwens)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nena zegt ook niet meer als mmm weet ik niet en jaaa en neee..
mmm dan heb ik jou dus ook gewonnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb jou gewonnen![]()
![]()
![]()
In de off-topic loterij...
Zonder meer! ... En dat zeiden de teksballonnetjes van die vier mannen ook.quote:
In Natasia taal betekent dat dus, nadat ze haar rijbewijs, borstlift, buikwandcorrectie etc heeft laten doen. Als ze JdM niet meer verder kan uitmelken, dán gaat ze naar huis....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens Natasia staat het vast dat ze binnen een kortere termijn weggaat dan de overige bewoners, mja....dat moeten we dan maar zeer ernstig afwachten
En dat gaat iig nog een hele poos duren en als ze al zover is gekomen wil ze zéker niet meer wegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
In Natasia taal betekent dat dus, nadat ze haar rijbewijs, borstlift, buikwandcorrectie etc heeft laten doen. Als ze JdM niet meer verder kan uitmelken, dán gaat ze naar huis....
Natasia kán zich gewoon niet voorstellen dat Wilgo haar zou laten schieten! Dat is ondénkbaar! Dat spot met alles waar ze in gelooft!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij durft Natasia Carlos niet onder ogen te komen. Het lijkt wel alsof ze zich verstopt voor hem.
Natasia: als Wilgo zegt dat ie echt niet meer wil dan staat het wel vast dat ik ga.
Hoe vaak moet Wilgo zeggen dat hij dit echt echt echt niet meer wil?
*Niemand keert de rug toe naar de DIVAquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia kán zich gewoon niet voorstellen dat Wilgo haar zou laten schieten! Dat is ondénkbaar! Dat spot met alles waar ze in gelooft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |