Ja ik kan het zeker wel langer volhouden maar dan gebruik ik die trektouwen niet want dan hou ik het dus geen minuut vol.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, dat steppen vind ik echt vermoeiend. Op de sportschool hebben we ook van die dingen en ik kan dat echt niet langer volhouden dan 3 minuten. Het is ook echt het minst populair, er zijn twee van die apparaten en het is echt heel uitzonderlijk als je er iemand op ziet steppen, zelfs als de hele zaal vol is staan die dingen er nog eenzaam bij.
Misschien zit er wel een klein verschil in tussen dat apparaat voor thuis en die van de sportschool, maar als je het langer dan 3 minuten vol kan houden dan ben je goed bezig.![]()
Is 20 minuten aan 1 stuk door op zo'n ding slecht?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook een steppertje, al kan ik er momenteel niet op vanwege een blessure. Volgens mij fysiopeut kun je het best met intervallen trainen op zo'n ding. 2 minuten op, 1 minuut af. Ik gebruik hem als warming-up voor mijn roeier
De lateral thigh trainer! Heb ik hier ook staan. Krijg het tegenwoordig voor elkaar om 20 minuten op dat ding te trainen (in de beginfase kwam ik niet voorbij de 5 minuten), maar dan moet ik me wel ergens aan vasthouden anders val ik ervan af. Die zijwaartse beweging is echt vaag, maar het zou wel moeten helpen... Mja...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sinds anderhalve week ofzo sta ik weer op de step (niet precies die, je kan er verder alleen maar de tijd op zien): http://www.domain-bazar.de/images/lateralok.jpg
Is dat ook goede sport?![]()
Ik heb alleen niet die maar eentje van de Blokker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef blue_funk het volgende:
[..]
De lateral thigh trainer! Heb ik hier ook staan. Krijg het tegenwoordig voor elkaar om 20 minuten op dat ding te trainen (in de beginfase kwam ik niet voorbij de 5 minuten), maar dan moet ik me wel ergens aan vasthouden anders val ik ervan af. Die zijwaartse beweging is echt vaag, maar het zou wel moeten helpen... Mja...
Nee hoor, ik vind het wel lekker zelfs om een beetje moe te worden. Ga er wel van zweten, maar daar heb ik een handdoek voor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Word je dan niet heel moe van zo lang steppen?
Ja ik heb dat gevoel ook altijd na het steppen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel lekker zelfs om een beetje moe te worden. Ga er wel van zweten, maar daar heb ik een handdoek voor.
Na het sporten voel ik me altijd heerlijk!
Jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Word je dan niet heel moe van zo lang steppen?
overijssel, en ik heb nog nooit gehoord dat iemand voor vet varken werd uitgemaakt op straat, niet op gespitst ook natuurlijk, maar toch.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waar jij woont als dit je verbaast, dan verhuis ik daar ook naartoe.
Al die zoetigheid direct aan je kinderen/ buren/ hond/ kat/ buschauffeur geven!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:01 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben bij de Jumbo geweest vanavond,en daar kon je als je boven de 25 ¤ aan boodschappen had,voor
5¤ een boodschappenpakket kopen twv 33¤.
Natuurlijk gekocht,en zitten er ook allemaal lekkere dingen in.
Mars,harbio,lekkere koekjes.
Weer helemaal kansloos dus![]()
Ik denk dat het vooral dat laatste is. Het gebeurt me niet extreem vaak gelukkig, maar ik hoor het natuurlijk wel altijd. En zelfs als het over iemand anders gaat. Mensen die zulke dingen zeggen hoef je niet zo serieus te nemen: het zijn vaak pubers of volwassen pubers die zichzelf veel te serieus nemen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef Laton het volgende:
overijssel, en ik heb nog nooit gehoord dat iemand voor vet varken werd uitgemaakt op straat, niet op gespitst ook natuurlijk, maar toch.![]()
Op de sportschool doe ik dat steppen alleen voor de afwisseling. Alleen aan een stuk door steppen kan volgens mij niemand volhouden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
steppers zijn normaal ook niet alleen om af te vallen (tenminste die ze op de sportschool hebben en zo eentje heb ik thuis ook), je moet ze combineren met andere apparaten
ik kan dat ook echt niet langer dan 10 minuten uit houden
Ik deed het niet omdat ik er af en toe nog erger dizzy van wordtquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Wel innemen dus BubselJe gewicht gaat wel lekker hard zo...
Kun je 't voorstellen, anderhalve liter vet uit te piesenquote:ENSCHEDE - Er is een nieuwe spectaculaire manier van afvallen mogelijk geworden. Het lichaamsvet verdwijnt net als bij een liposuctie of liposculptuur, maar de klant behoeft niet onder narcose en wordt niet geopereerd.Ultra Shape, zoals de methode met ultrageluid heet, werkt op vergelijkbare wijze als een niersteenvergruizer. De klant geeft aan op welke plaatsen hij of zij vet kwijt wil. Daarna wordt er op die plekken een apparaat in werking gezet dat ultrasoon geluid afgeeft. Die geluidsgolven maken vervolgens de onderhuidse vetbolletjes kapot. Die kapotgemaakte bolletjes, wel tot anderhalve liter per behandeling, verdwijnen via lever en de urinewegen op de natuurlijke manier. De hoeveelheid 'weggezongen vet' maakt gemiddeld zo'n zeven centimeter verschil in de omvang van de patiënt. Op de plaats waar het apparaat zijn werk heeft gedaan, komt het vet niet opnieuw terug. Het is pijnloos opgelost.
Het klinkt nog best aardig eigenlijk. Veel water drinken om het te verdunnen en je bent er vanaf.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je 't voorstellen, anderhalve liter vet uit te piesen![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het klinkt nog best aardig eigenlijk. Veel water drinken om het te verdunnen en je bent er vanaf.
Alleen hoe kan het dat het nooit meer terug komt? Stel dat je je hele lijf laat behandelen, waar blijft het vet dan?
Hoe kom je erachter of je zoiets hebt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Yep, dat hadden Troel en ik. Allebei vervetting van de lever...
Uit het operatieverslagquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:59 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe kom je erachter of je zoiets hebt?
Ik vind een knorrende maag zelf ook niet erg idd, maar het is als je wilt afvallen wel belangrijk om ongeveer elke 2 uur iets te eten. Dat houdt je verbranding op gang.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:43 schreef DavyW het volgende:
Dank alvast voor deze snelle reactie.
Heb niet zoveel problemen met de lange perioden zonder eten.
Zelfs dat hongergevoel en geknor van m'n maag is wel plezierig (mooi....daar gaat weer een grammetje..).
Tjsa..... en dat van die zaterdag wil ik proberen vast te houden.
Overdreven neergezet door mij, maar ik wil die dag wel een gebakken ei lunchen en in een restaurant een mooi diner afsluiten met een toetje...
Niet in mijn gevalquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik vind een knorrende maag zelf ook niet erg idd, maar het is als je wilt afvallen wel belangrijk om ongeveer elke 2 uur iets te eten. Dat houdt je verbranding op gang.
En zaterdag genieten... gewoon doen hoor! Maar pas gewoon op dat je niet echt letterlijk alles dat je door de weeks qua calorien minder hebt gegeten op zaterdag in 1 keer naar binnen gooit. Da's zo zonde
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet in mijn gevalIk at elke dag heel mager, maar op zaterdag ging er een brood met brie en een pizza en een pak chocomel en 10 bier met gemak in
![]()
Deed ik dat schransen een week niet, dan viel ik minder af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |