Ik ben niet zo'n ontbijterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef Emu het volgende:
Mijn ontbijt momenteel is lu petit dejeuner of een sultana koek
Kwa kcal is dat niet teveel, en het zijn trouwens een goed soort suikers voor het merendeel
Klopt ook Troel. Ik baal gewoon dat ik me niet goed voel en school begint bijna weerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Dat is vervelend Bubsel. Niet dat je terug moet, maar dat je zo duizelig bent. Juist dat hij hje vraagd terug te komen is voor jezelf prettiger, want dan weet je straks zeker of alles nog goed zit en dergelijke!
Ik wil je een ding meegeven: begin pas weer met school als je je echt goed voelt. Geloof me, anders kom je jezelf tegen en dat werkt alleen maar averechts.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klopt ook Troel. Ik baal gewoon dat ik me niet goed voel en school begint bijna weer
Overgeven vrij regelmatig en ook dat het er gewoon niet in wil net alsof het blijft hangen zeg maar terwijl er allang weer wat bij moet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Wat naar Bubsel, wat gaat er mis met eten? Krijg je te weinig binnen?
Ja dat ga ik ook zeker doen alleen is het kleine probleem dat ik ga beginnen aan een andere opleiding. Maar eerst maandag maar eens afwachtenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil je een ding meegeven: begin pas weer met school als je je echt goed voelt. Geloof me, anders kom je jezelf tegen en dat werkt alleen maar averechts.
Hm, uit wat ik van het wls-forum weet zou dat kunnen wijzen op een slokdarmontsteking of een vernauwingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Overgeven vrij regelmatig en ook dat het er gewoon niet in wil net alsof het blijft hangen zeg maar terwijl er allang weer wat bij moet.
Lekker uitgerustquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:03 schreef junkiexp het volgende:
Beterschap Bubseltje !!
Om 17:15 lekker gegeten en naar de badkamer gegaan,schrik 3 minuten geleden pas wakker in een reeds koud geworden bad.
Ik was een beetje moe blijkbaar,nu dus niet meer.
Zo weer even 18 KM fietsen.
Momenteel op een home-trainer,lekker muziek dvd erin en het hc-set lekker hard aan en trappen maar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Lekker uitgerust![]()
Fiets je trouwens buiten of op een hometrainer-ding?
Valt wel mee toch,doe denk een rondje Bruggen.quote:
Ok, hoe doe jij dit toch? Te zwaar, een roker en dan nog zoveel kunnen? Ik ben zelf (net) ex-roker, en heb 0,0 conditie... 2 trappen omhoog en ik lig bij wijze van al naar zuurstof happend op de grond. Ik wil al tijden mee doen met een les RPM biking (Les Mills) in de sportschool, maar als ik alleen al naar zo'n les kijk, word ik al moe! En als ik dan bedenk dat zo'n les een uur (!) duurt, dan val ik al bijna van het bankje af waarop ik naar de les zit te kijken. Volgens mij lig ik, als ik met zo'n les mee doe, al na 10 minuten (of minder) dood naast die fiets...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Valt wel mee toch,doe denk een rondje Bruggen.
Via de Erasmusbrug naar zuid,dan via de Willemsbrug weer terug naar noord,en dan via de Maasboulevard weer terug naar huis.
En dan ben ik nog een stevige roker ook.
Maar ik heb een doel en ik boek resultaat,en dat is er motiverend,
Snel, ik doe al 15 weken cardio (4keer per week 3.5 uur in totaal) en ik maak maar traag vooruitgang hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:
conditie opbouwen gaat best snel
alleen jammer dat het ook weer heel snel achteruit gaat als je niets meer doet
ik heb nog niet echt gesport sinds nieuw jaar
ik heb een heel ander ritme gekregen en ben er nog niet achter waar sporten in past
ik heb vanaf volgende week wel steeds een uur of zelfs meer pauze dus dan denk ik dat ik ga wandelen
Niet goed helaasquote:Op zondag 21 januari 2007 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, hoe is het vandaag?
Enne, gefeliciteerd met je verjaardag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |