abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45475083
Teigan, ik hou me ook aanbevolen

Hier regent het vooral hard en veel, in 10 minuten fietsen doorweekt, en ik mag straks weer terug
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 januari 2007 @ 17:06:10 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45478135
Ik heb (gelukkig) een hartige vreetbui. Heb dus net maar wat osseworst naar binnen zitten werken En voor vanavond heb ik kibbeling gehaald. Eiwitten roeleren!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45478283
ik ben weer thuis, het viel gelukkig wel mee met de storm, maar ik ben wel blij dat ik er niet meer uithoef vandaag...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45479519
Stage is zo goed voor de lijn
(niet voor mijn hart, moet elke dag de pont over, kun je nagaan hoe dat eruit heeft gezien een half uur geleden, dood eng, de pont ligt er nu ook uit, ze varen niet meer).

Ik neem gewoon elke dag mijn brood mee, een sultana, en water.
Gaat geweldig goed

Ben in 2 weken al één kilo kwijt weer, ben benieuwd wat de weegschaal zaterdag aangeeft
pi_45499961
Hoi
Ik ben weer blij, was de laatste dagen heel hyper en een beetje dipperig. Ik snapte het niet zo goed, maar vanochtend werd ik heel blij wakker, keek naar buiten, voelde mezelf weer redelijk rustig in mijn hoofd en heel vrolijk en dacht opeens "oja, storm!" Ik bedenk me altijd pas achteraf dat mijn hersenen om de één of andere reden een hekel hebben aan storm.

Het stormde hier trouwens flink, heb behoorlijk wat mensen van de fiets zien waaien de afgelopen dagen Gisteren 4 recht voor ons huis
(ik ben dan dat gemene mens dat op de tweede verdieping voor het raam staat te grijnzen )

Ontopic: Ik heb koffie gehad vanmorgen en cornflakes met halvolle melk. Dat is mijn nieuwe standaard ontbijt best lekker!
pi_45500055
Mijn ontbijt momenteel is lu petit dejeuner of een sultana koek

Kwa kcal is dat niet teveel, en het zijn trouwens een goed soort suikers voor het merendeel
pi_45500407
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef Emu het volgende:
Mijn ontbijt momenteel is lu petit dejeuner of een sultana koek

Kwa kcal is dat niet teveel, en het zijn trouwens een goed soort suikers voor het merendeel
Ik ben niet zo'n ontbijter Voel me heel happy met een lege maag, maar dat schijnt niet zo gezond te zijn, dus dwing ik mezelf. Maar dan moet ik het wel echt lekker vinden Zoals cornflakes!

Ik eet cornflakes ook regelmatig als snack ipv chips
pi_45503173
Ik hoor net dat mijn broertje gisteren geevacueerd is uit zijn kamer, aangezien het dak er deels afkwam....

Ontopic: net mijn lunch op, en ik ben bezig met een cake te bakken., vanavond eten met mijn mede LIO's, en ik maak samen met iemand anders een toetje..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:03:34 #129
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45506245
Maandag vervroegd terug naar mijn chirurg ik ben nogal duizelig en het eten gaat ook niet goed dus hij zei dat ik maar langst moest komen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:05:10 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_45506300
Dat is vervelend Bubsel. Niet dat je terug moet, maar dat je zo duizelig bent. Juist dat hij hje vraagd terug te komen is voor jezelf prettiger, want dan weet je straks zeker of alles nog goed zit en dergelijke!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06:43 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45506350
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Dat is vervelend Bubsel. Niet dat je terug moet, maar dat je zo duizelig bent. Juist dat hij hje vraagd terug te komen is voor jezelf prettiger, want dan weet je straks zeker of alles nog goed zit en dergelijke!
Klopt ook Troel. Ik baal gewoon dat ik me niet goed voel en school begint bijna weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 15:08:06 #132
13151 crew  Rewimo
pi_45506403
Wat naar Bubsel, wat gaat er mis met eten? Krijg je te weinig binnen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:09:41 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_45506466
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Klopt ook Troel. Ik baal gewoon dat ik me niet goed voel en school begint bijna weer
Ik wil je een ding meegeven: begin pas weer met school als je je echt goed voelt. Geloof me, anders kom je jezelf tegen en dat werkt alleen maar averechts.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:11:06 #134
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45506529
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Wat naar Bubsel, wat gaat er mis met eten? Krijg je te weinig binnen?
Overgeven vrij regelmatig en ook dat het er gewoon niet in wil net alsof het blijft hangen zeg maar terwijl er allang weer wat bij moet.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:25:05 #135
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45506964
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik wil je een ding meegeven: begin pas weer met school als je je echt goed voelt. Geloof me, anders kom je jezelf tegen en dat werkt alleen maar averechts.
Ja dat ga ik ook zeker doen alleen is het kleine probleem dat ik ga beginnen aan een andere opleiding. Maar eerst maandag maar eens afwachten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 15:27:28 #136
13151 crew  Rewimo
pi_45507033
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Overgeven vrij regelmatig en ook dat het er gewoon niet in wil net alsof het blijft hangen zeg maar terwijl er allang weer wat bij moet.
Hm, uit wat ik van het wls-forum weet zou dat kunnen wijzen op een slokdarmontsteking of een vernauwing Hopelijk komt je arts er snel achter, goed dat je daarheen gaat. Sterkte!
pi_45515287
Beterschap Bubseltje !!

Om 17:15 lekker gegeten en naar de badkamer gegaan,schrik 3 minuten geleden pas wakker in een reeds koud geworden bad .
Ik was een beetje moe blijkbaar,nu dus niet meer .

Zo weer even 18 KM fietsen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_45515409
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:03 schreef junkiexp het volgende:
Beterschap Bubseltje !!

Om 17:15 lekker gegeten en naar de badkamer gegaan,schrik 3 minuten geleden pas wakker in een reeds koud geworden bad .
Ik was een beetje moe blijkbaar,nu dus niet meer .

Zo weer even 18 KM fietsen.
Lekker uitgerust

Fiets je trouwens buiten of op een hometrainer-ding?
pi_45516137
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:07 schreef omearos het volgende:

[..]

Lekker uitgerust

Fiets je trouwens buiten of op een hometrainer-ding?
Momenteel op een home-trainer,lekker muziek dvd erin en het hc-set lekker hard aan en trappen maar.

Maar als mijn band gemaakt is ( ),en het is weer wat beter weer wil ik ook weer op de fiets naar mijn werk,dat is 8 km heen en weer.
'S ochtends lekker over de Erasmusbrug fietsen in je korte mouwen,terwijl de stad net wakker wordt .
pi_45520571
Zo fietsen was weer erg geslaagd,dit keer 19 km,in net geen half uur.
Moet je wel flink doortrappen hoor,mijn hartslag zat soms boven de 160 .

Maar de hometrainer computer vertelt mij dat ik weer 400 calorieen heb verbrand .
Als ik morgenochtend fit ben en het is lekker weer ga ik denk een stuk hardlopen,gewoon een kilometer of 6.

Alle kleine beetjes helpen.
pi_45520612
6 km rennen een klein beetje?
pi_45520952
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef omearos het volgende:
6 km rennen een klein beetje?
Valt wel mee toch,doe denk een rondje Bruggen.
Via de Erasmusbrug naar zuid,dan via de Willemsbrug weer terug naar noord,en dan via de Maasboulevard weer terug naar huis.

En dan ben ik nog een stevige roker ook .

Maar ik heb een doel en ik boek resultaat,en dat is er motiverend,
pi_45521181
Ik heb ooit een hardloopcursus gedaan, na 15 weken kon ik ongeveer 20 minuten "hardlopen" Volgens de cursusleider had ik niet de bouw voor hardlopen, meer voor zwemmen. Ik vond het eerlijk gezegd ook helemaal niet zo leuk om te doen Zwemmen viond ik wel leuk, maar dan schaam ik me weer in mijn badpak. Het is ook nooit goed

Gelukkig heb ik sinds kort een hometrainer te leen, nu nog het ritme om dat regelmatig te doen want dat vind ik wel leuk om te doen, net als jij: muziekje erbij, lekker
pi_45521682
Hometrainer is ideaal,je merkt amper dat je bezig ben als je lekker muziek aan het luisteren ben of tv aan het kijken ben.

Probeer het ook op een vast tijdstip te doen,dan ben je er op voorbereid.
Ik doe het bv 45 minuten na het eten elke avond.
En dan heel de avond niks meer eten en veel water drinken,dan ben je goed bezig hoor .
Ik heb nu ook wel trek,maar ik houd het vol.
pi_45544582
Mijn doel voor deze week is weer bereikt, het is me gelukt om onder de 95 kg te komen. Vanmorgen gaf de weegschaal 94.6 kg aan en vanmiddag 94.1, wat ik best vreemd vindt want ik dacht altijd dat je `s morgens juist het minst woog. Maar ik weeg dus daar ergens tussenin en daar ben ik tevreden mee. Volgende week wil ik 93 kg wegen, kijken of dat me lukt.
Tok.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 januari 2007 @ 22:28:35 #146
13151 crew  Rewimo
pi_45546218
Mooi resultaat, kzk
pi_45553069
en ik ben weer terug op het gewicht dat ik woog voor kerst
pi_45553287
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:02 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Valt wel mee toch,doe denk een rondje Bruggen.
Via de Erasmusbrug naar zuid,dan via de Willemsbrug weer terug naar noord,en dan via de Maasboulevard weer terug naar huis.

En dan ben ik nog een stevige roker ook .

Maar ik heb een doel en ik boek resultaat,en dat is er motiverend,
Ok, hoe doe jij dit toch? Te zwaar, een roker en dan nog zoveel kunnen? Ik ben zelf (net) ex-roker, en heb 0,0 conditie... 2 trappen omhoog en ik lig bij wijze van al naar zuurstof happend op de grond. Ik wil al tijden mee doen met een les RPM biking (Les Mills) in de sportschool, maar als ik alleen al naar zo'n les kijk, word ik al moe! En als ik dan bedenk dat zo'n les een uur (!) duurt, dan val ik al bijna van het bankje af waarop ik naar de les zit te kijken. Volgens mij lig ik, als ik met zo'n les mee doe, al na 10 minuten (of minder) dood naast die fiets...

* blue_funk is jaloers op mensen die zwaarder zijn maar wel een goede conditie hebben (en die dan ook nog eens erbij roken), maar heeft er wel bewondering voor...

* blue_funk wil ook....
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 januari 2007 @ 11:23:25 #149
13151 crew  Rewimo
pi_45553625
Maar je wilt niet roken neem ik aan? Een conditie (ik heb het niet eens over een goede ) bouw je op door in elk geval te gaan beginnen met sporten Met ernaar kijken op een bankje en bedenken hoe zwaar het is word je niet fitter
pi_45553802
Mja, ik wil inderdaad niet roken (al is het zo in de beginfase toch wel erg moeilijk om er niet aan toe te geven). Oh, ik doe wel iets hoor. Ik ga sinds kort 2x per week naar de sportschool en zit daar op de ROM-machine (aardige discussie over het apparaat hier: Gespierd in 8 minuten; een workout op dat ding duurt 'maar' 8 minuten, maar daarna ben ik toch wel aardig dood), thuis 'presteer' ik het om 20 minuten op mijn lateral thigh trainer te zweten en buiten kan ik zo'n half uur tot drie kwartier lopen (normaal lopen). Ik kan dus wel iets, maar in vergelijking met zo'n les RPM biking stelt het volgens mij allemaal niet zoveel voor.

Mja, misschien moet ik me maar over mijn angst (of wat het ook is) heen zetten en gewoon zo'n les gaan doen en zien of ik het overleef. Al is wel bijzonder frustrerend om in de sportschool te zien dat huisvrouwen van zo'n 20 jaar ouder met zo'n 40kg meer gewicht een betere conditie hebben dan ik.... grr.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_45554047
conditie opbouwen gaat best snel
alleen jammer dat het ook weer heel snel achteruit gaat als je niets meer doet

ik heb nog niet echt gesport sinds nieuw jaar
ik heb een heel ander ritme gekregen en ben er nog niet achter waar sporten in past
ik heb vanaf volgende week wel steeds een uur of zelfs meer pauze dus dan denk ik dat ik ga wandelen
pi_45554522
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:
conditie opbouwen gaat best snel
alleen jammer dat het ook weer heel snel achteruit gaat als je niets meer doet

ik heb nog niet echt gesport sinds nieuw jaar
ik heb een heel ander ritme gekregen en ben er nog niet achter waar sporten in past
ik heb vanaf volgende week wel steeds een uur of zelfs meer pauze dus dan denk ik dat ik ga wandelen
Snel, ik doe al 15 weken cardio (4keer per week 3.5 uur in totaal) en ik maak maar traag vooruitgang hoor
pi_45554822
probeer je het jezelf wel steeds moeilijker te maken?
als je op hetzelfde niveau blijft dan schiet het inderdaad niet veel op (spreek ik uit ervaring)
pi_45567484
Wat is het lekker rustig hier Iedereen lekker een lazy sunday aan het houden?

De afgelopen 2 weken ben ik niet zo goed bezig geweest qua lijnen, maar ik heb nu gelukkig het knopje weer gevonden!! Vanmiddag met mn vriend een lange strandwandeling gemaakt, echt heerlijk! En nu vol goede moed eindelijk eens goed beginnen met het kwijtraken van die 20 kg die ik dit jaar wil afvallen!
It is your friends who make your world!
pi_45567725
ik wil ook nog 20 kilo afvallen
ik wou dat ik ook vaker een strandwandeling kon maken alleen jammer dat het zo ver weg is
dan maar de volgende keer wanneer ik bij mijn vriendje ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 januari 2007 @ 21:10:06 #156
13151 crew  Rewimo
pi_45568522
Bubsel, hoe is het vandaag?

Enne, gefeliciteerd met je verjaardag!
  maandag 22 januari 2007 @ 07:06:05 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45570132
quote:
Op zondag 21 januari 2007 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, hoe is het vandaag?

Enne, gefeliciteerd met je verjaardag!
Niet goed helaas gister na het ontbijt bijna alles eruit gegooid omdat ik zo misselijk was van het duizelig zijn

En van dat niet eten wordt je ook weer zieken etc nu begint het alweer te draaien toch maar even wat Yofu yogurt gegeten en we zien wel of het blijft waar het hoort.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 januari 2007 @ 07:14:18 #158
13151 crew  Rewimo
pi_45570150
Jakkes... In elk geval succes vandaag!
  maandag 22 januari 2007 @ 11:58:33 #159
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_45574415
Met lood in mijn schoenen meld ik me maar weer in dit topic. Vorig jaar (april) een bruiloft gevierd met 84.5 kg en nu een schandalige 89.8 op de teller... Bij deze weer eens schop onder mijn kont en ik voeg me weer als member aan jullie toe...

Positief puntje: ik ben wel alweer bezig sinds zaterdag en ik kan het eigenlijk goed volhouden!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 januari 2007 @ 12:41:39 #160
13151 crew  Rewimo
pi_45575757
Welkom terug, Droeke, en veel succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')