Het is getest door TNO: http://www.fastfit.nu/bestanden/SVO_Fast_Fit.pdfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:56 schreef Wolter het volgende:
Als het zou kloppen zou het erg tof zijn..
Maar tot hoelang blijf dit werken?
Hoe was het lichaam van de testpersonen?
ik zou eens in dat pdf-je boven je kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef ivosnivo het volgende:
Ben benieuwd, heb je een duidelijker plaatje?
Die wonderpil en in zekere zin ook de powerplate zijn passieve dingen waar ik inderdaad ook niet in geloof. Maar dit apparaat is in ieder geval een actief gebeuren waar best wat voor te zeggen is. Ik geloof niet dat dit een normale workout kan vervangen, maar het kan voor veel inactieve mensen best wel eens een "kleine" inspanning zijn met een redelijke "gain".quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef teh_m0nkey het volgende:
Lijkt me sterk net als die wonderpil die tegen roken, vet en mogelijk ook nog voor conceptie en uiteraard de Powerplate vind ik ook te mooi om waar te zijn, ik zou verder zoeken naar informatie.
Eigenlijk zouden bodybuilders elke dag 8 minuten op zo'n ding gaan zitten, en dezelfde resultaten behalen die ze met hardcore trainen in de gym halen?quote:De resultaten van acht (tweemaal vier) minuten op de Rom machine zijn minimaal vergelijkbaar met:
- twintig tot 45 minuten krachttraining voor alle grote spiergroepen van het lichaam.
Pffft heb ik hier helemaal pdf voor gedownloadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zou eens in dat pdf-je boven je kijken![]()
Geen inschrijfgeldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:43 schreef paullo het volgende:
Hoe zit het trouwens met inschrijvingskosten Mbargo. Zie dat het 65 eur pm is, komen er bij het inschrijven nog andere 'verborgen' kosten bij ( verplichte traningen met begeider bijv) ?
Nog korter?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik ken het centrum op de rijnstraat. een vriend traint er, maar je moet het wel consequent doen. daarnaast traint hij nog te kort en onregelmatig om echt conclusies te kunnen trekken.
Eindelijk! Weinig doen en toch een slank en gespierd lijfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef haakaap het volgende:
ben benieuwd, fitness voor luie mensen! hooera!
je betaalt per keer. iets van 3 euro. dus dat valt mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:43 schreef paullo het volgende:
Hoe zit het trouwens met inschrijvingskosten Mbargo. Zie dat het 65 eur pm is, komen er bij het inschrijven nog andere 'verborgen' kosten bij ( verplichte traningen met begeider bijv) ?
die gast die ik ken betaalt per keer iets van 3 euro.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef static het volgende:
Je machtigt ze geloof ik, niet cash voorzover ik weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |