abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45401199
Fok!Dieetclub deel 134

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat
Om deze reeks ook voor de mensen die hier wat minder komen overzichtelijk te houden hebben we een slowchattopic opgestart. Zo blijft dit topic wat meer voor de tips en goede raad met betrekking tot eten en diëten. Dit slowchattopic vind je hier.

Meetings

Dieetclubmeeting topic XX We gaan een weekendje weg in februari, verder staat er even niets op de planning

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 2% gewijzigd door teigan op 16-01-2007 12:16:34 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45401299
en we zijn er weer. bij het vorige topic stond er niet bij dat het te vinden was op fokwiki thanks teigan, want ik was al zelf aan het prutsen.

back to afvallen weer. durf mezelf nog niet te wegen, doe het altijd als schoonmams niet thuis is, anders vraagt ze meteen hoe het gaat en zo, en dan zegt ze weer dat ik maar haar dieet moet gaan volgen. en dat lijkt me zo'n slecht smerig dieet. niets voor mij dus.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_45401367
ik meet nu af en toe mijn taille, maar daar word ik ook niet echt vrolijk van... Ik had nl. het idee dat ik wel weer wat afviel, maar mijn taille geeft nog weinig resultaat...

Blegh, iemand een idee hoe ik mijzelf minder dwars kan zitten? Ik voel me nu eigenlijk zo k*t dat ik niet eens zin heb om te vreten... Dan is het meestal wel erg diep geloof ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45401467
[SC] Fok! Dieetclub #1

misschien is dit ook nog een handig linkje?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:05:27 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_45401531
tvp
disclaimer
pi_45401604
tvp'tje
pi_45401844
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:02 schreef DarkElf het volgende:
[SC] Fok! Dieetclub #1

misschien is dit ook nog een handig linkje?
ik heb het even aangepast in de OP, als ik tijd heb doe ik het ook nog wel even in de Wiki
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 12:46:58 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45402558
Hallo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:54:02 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_45404279
Ja hoi, mag ik hier melden dat mijn jurk flink ingenomen moet worden, of moet dat in het andere topic?

Oja, en twee topics vind ik eigenlijk best onhandig, dan trek ik me liever helemaal terug enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:57:17 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_45404373
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, mag ik hier melden dat mijn jurk flink ingenomen moet worden, of moet dat in het andere topic?

Oja, en twee topics vind ik eigenlijk best onhandig, dan trek ik me liever helemaal terug enzo.
3, je vergeet het meetingtopic
OT: ik eet verantwoorde wortels.
disclaimer
pi_45404424
Troel, was dit de eerste keer dat je hem paste? Of was hij eerder ook al ingenomen?

Ik vraag me trouwens wel af of ze allebei blijven bestaan, ik denk eigenlijk dat een van beide topics doodbloedt straks... En je hoeft natuurlijk niet in allebei te posten...
Ik zit lekker aan de thee, zo nog ff een boterhammetje smeren... Ik begin alles weer wat zonniger in te zien gelukkig...
pi_45404530
Ik vind het ook onhandig, maar ik snap het punt wel
Je kan natuurlijk wel vooral hierblijven, de SC zal hier vast niet helemaal verdwijnen toch?

OT: Ik heb koffie en cornflakes gehad en mijn cornflakes zijn ontsnapt uit de zak en door mijn kamer gaan huppelen
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:02:49 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_45404545
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
Troel, was dit de eerste keer dat je hem paste? Of was hij eerder ook al ingenomen?

Ik vraag me trouwens wel af of ze allebei blijven bestaan, ik denk eigenlijk dat een van beide topics doodbloedt straks... En je hoeft natuurlijk niet in allebei te posten...
Ik zit lekker aan de thee, zo nog ff een boterhammetje smeren... Ik begin alles weer wat zonniger in te zien gelukkig...
Hij was nog niet eerder ingenomen.

Nouja, ik heb Bert dus nog maar eens aangespoord om het forum op dieet-web werkende te krijgen, ik gok dat ik daar wel te vinden ben straks.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:04:08 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_45404587
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Hij was nog niet eerder ingenomen.

Nouja, ik heb Bert dus nog maar eens aangespoord om het forum op dieet-web werkende te krijgen, ik gok dat ik daar wel te vinden ben straks.
Gaan we daar gewoon heen voor de SC toch?
Houdt het overzichtelijker
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:05:31 #15
13151 crew  Rewimo
pi_45404635
Dat kan natuurlijk ook Voorlopig vind ik het daar nog vrij saai met alleen Troel als gezelschap
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45404669
In het slowchat topic mag alles gezegt worden. Dus zowel over dieeten als over jurken/kinderen/mannen etc etc etc

Dus ik denk dat dit topic zal doodbloeden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:08:12 #17
13151 crew  Rewimo
pi_45404711
Mijn weegschaal begeeft zich eindelijk weer in de richting van mijn gewicht uit het lijstje. Al sinds oktober of zo heb ik voortdurend geschommeld tussen de 101 en de 102. Nu al twee dagen 99,5 dus het lijkt eindelijk weer een beetje de goede kant op te gaan. Hopelijk kan ik binnenkort weer een aanpassing doen in het lijstje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:08:36 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_45404726
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Dat kan natuurlijk ook Voorlopig vind ik het daar nog vrij saai met alleen Troel als gezelschap
Ik kom ook wel hoor
Waar moet ik heen?
disclaimer
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:09:22 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_45404755
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik kom ook wel hoor
Waar moet ik heen?
Zie je mail
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:09:37 #20
13151 crew  Rewimo
pi_45404760
http://forum.dieet-web.nl/index.php en even registreren daar
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:13:19 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_45404874
w00t, leuk password ook
disclaimer
pi_45405540
* teigan gaat daar ook eens een kijkje nemen..
pi_45405717
Nou wordt het wel weer heel oftopic hier in het dieettopic
pi_45409515
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

3, je vergeet het meetingtopic
OT: ik eet verantwoorde wortels.
ik ook! maar ik krijg wel diarree van een pondje wortels
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_45409619
Eigenlijk verwacht ik dat het sc topic gesloten zal gaan worden als de mods/fa's het ontdekken. Tenminste, er zijn meer sc topics zo geeindigd.

Over afvallen, ik had vooraf (voor de bevalling dan) gedacht dat het nu makkelijk zou worden af te vallen, omdat ik borstvoeding geef. Het is nu echter veel moeilijker dan de vorige keer. Ik mag niet 'gewoon' minder eten. En sporten kan alleen vlak na een voeding en als thuis is. Nu eet ik dus terwijl ik dat niet in het kader van het afvallen en merk ik dat ik makkelijk doorsla en denk dat het wel kan omdat ik nu meer verbrand. Waardoor het afvallen langzamer gaat dan 'mag'. Zucht, denk je dat je het allemaal een keer hebt meegemaakt, komt er weer wat nieuws.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')