alleen bij jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het je standaardzin bij vrouwen of alleen bij mij?
Ach..... misschien dat je met mist in je hoofd dan net ff wat makkelijker wegkomtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:11 schreef tipsch het volgende:
ja, over morgen. morgen is de dinsdag in de week dat ik op een drukkerij werk. een bijzondere drukkerij, omdat deze drukkerij naast het verzorgen van drukwerk, ook patienten uit de psychiatrie "activeert" of begeleidt. ik werk hier een dag in de week op mensen op "de DTP" te begeleiden en om drukwerk in eigen bedrijf te begeleiden.
Het is SC van DGK hier...... dus hier mag t off-topic... en we gedragen ons desondanks toch nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:12 schreef J-Will het volgende:
durven jullie wel als de modjes op één oor liggen
tuurlijk, is aan de andere kant jammer niet scherp te zijn in die omgeving, want je kunt er een hoop meemaken (als je goed oplet)!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach..... misschien dat je met mist in je hoofd dan net ff wat makkelijker wegkomt![]()
De gekte gaat verder dan DGKquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:15 schreef Leandra het volgende:
Das ook weer waar.
dank u. hoe ziet uw dag eruit morgen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:17 schreef Leandra het volgende:
Zo.... dan wens ik je een hoop sterkte morgen![]()
De kroeg op dinsdag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:22 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... niet te vroeg opstaan, koffie drinken en bijkletsen met mijn geweldige hulp in de huishouding, boodschappen doen, koken en misschien na m'n "Dinsdagavond Net5 avond" nog even de kroeg in.
't mes? Laptop mee het ziekenhuis in? of blijf je daar niet lang?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:25 schreef Leandra het volgende:
Ja, eigenlijk niet, maar gezien ik donderdag onder t mes moet...... en dus na donderdag ook een paar dagen nergens kom, had ik zoiets van..... t moet misschien toch maar even![]()
Hé Rein...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
en dinsdagnacht is het hier natuurlijk veel leuker dan in de kroeg. psst - die nacht is er een bommetje geplant..
Nee, ik moest een naam verzinnen toen ik me op fok registreerde...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
aha, spooky - je laat me schrikken. jij hier? heb je iets met ilona?
trsutelz Leandra!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:40 schreef Leandra het volgende:
Anyway... poging 4 6: ik ga m'n bed in! Truste![]()
Jij bent me er eentje! Timing, Timing, Timing.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Rein, ik krijg nog 14 euro van je hè?
Die MediaMarkt hè?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij bent me er eentje! Timing, Timing, Timing.
hee, daar spreek je recht - zie je op de MSNquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bart is geestelijk beschadigd toch...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Natasia al dood?
msn ??? wat mis ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hee, daar spreek je recht - zie je op de MSN
Ja dat wil ik ook weten, want het is ineens wel heel snel gegaan, behalve de COS moet ik nu ook de SC gaan doorlezen pffffff. Volgens mij is Leandra de schuldigequote:
Lees jij terugquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook weten, want het is ineens wel heel snel gegaan, behalve de COS moet ik nu ook de SC gaan doorlezen pffffff. Volgens mij is Leandra de schuldige![]()
Gokje, haar kop inslaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia krijgt een massage met een soort van keien .... als IK die masseuse was zou ik wel weten wat ik met die keien zou doen ..... evil grin
Ikke??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
Ja dat wil ik ook weten, want het is ineens wel heel snel gegaan, behalve de COS moet ik nu ook de SC gaan doorlezen pffffff. Volgens mij is Leandra de schuldige![]()
jaaa vind ik ook wel gezellie, werd een beetje saai zo met alleen manu, pc eendjuh en afentoe demins en thalita.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
Goh, wat gezellig dat de SC weer helemaal tot leven is gewekt!
Ik postte voorheen ook veel mee hier (vooral in de BB5/HBB tijd) maar toen de COS en SC gescheiden werd liep het hier erg snel een beetje doodquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaa vind ik ook wel gezellie, werd een beetje saai zo met alleen manu, pc eendjuh en afentoe demins en thalita.daarmee bedoel ik nie da ze saai zijn hoor pffff maarre gewoon......
Meestal overdagquote:
Ik vind alles best als het maar geen pokeren is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal overdag![]()
Maar wie weet wat er vanavond nog allemaal voor spannends op het programma staat in DGK
Wat betekenen die afkortingen? .. ben (nog) niet zo vertrouwd met alles hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
) maar toen de COS en SC gescheiden werd liep het hier erg snel een beetje dood
Cos Commentaar op Streams en SC Slow Chatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat betekenen die afkortingen? .. ben (nog) niet zo vertrouwd met alles hier![]()
Thanks Petraa !!! ....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Cos Commentaar op Streams en SC Slow Chat![]()
quote:
Waarom staan alle streams ineens op slapende bewoners terwijl Huub en Nena nog wakker zijnquote:
Nena zit nu op bed en gaat slapen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom staan alle streams ineens op slapende bewoners terwijl Huub en Nena nog wakker zijn
Of slapen ze al...
Ik zie het, dat zal wel lukken na de vette joint...quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nena zit nu op bed en gaat slapen.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:55 schreef Uccella het volgende:
goeiemiddag
Weet iemand hoe dat nou precies zit met Nena die de hele tijd naar "achter" gaat voor knuffels en zo? Weet nl. niet precies hoe het zit, vangalleen maar wat op tijdens het lezen.
Heeft ze ook achter gebowd?
JIj wordt rijk van al dat gebel naar die bel spelletjes.quote:
What goes up, must come downquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:03 schreef Clik.Hier het volgende:
Zo te zien is de SC weer helemaal ingestort na een korte opleveing ?
Huub z'n huig was recentelijk nog gemasseerd.... misschien moet je Gaby ff bellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom is Huubs keelontsteking in een halve dag over, en heb ik nòg steeds een opgezette huig en last bij het slikken.![]()
Zou dat worden vergoed door de AGIS.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub z'n huig was recentelijk nog gemasseerd.... misschien moet je Gaby ff bellen![]()
Misschien als ze het als Huigtherapie op de factuur kan zetten....quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
Zou dat worden vergoed door de AGIS.![]()
Top!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Cos Commentaar op Streams en SC Slow Chat![]()
Wat is paardenstal nu weer voor een vreemd synoniem?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deal
Vind je het leuk als ik je dan even mn paardenstal laat zien ?
* schoptquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Tijd om de SC weer eens een schopje te geven? Blijft dit topic wat makkelijker te lezen voor de rest morgenochtend.
Super!quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doen we.
Ik heb 82 min De whiskeyman ben nu aan het uppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |