dáárin heb je gelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Je hebt gelijk" is 3 woorden dear![]()
vreemd, de codes doen vreemd. ga je slapen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:41 schreef Leandra het volgende:
Ah, hij doet t weer, ik kon geen "LOL" plaatsen net........ als reactie op jouw "daarin heb je gelijk"
hoofd, 9 uur op - ik hóef niet op. maar, die zelfdiscipline he.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:41 schreef Leandra het volgende:
Mistig in je hoofd of op de weg??
wordt morgen anders weer zo'n echt huh-dagjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:43 schreef Leandra het volgende:
Slapen lijkt me wel verstandig...... nog steeds, alweer.....
doosquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, van zelfdiscipline heb ik gelukkig geen last
wat blijft er zo hangen dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
Toch denk ik dat het niet goed is dat ik (al is het maar voor de grap) af en toe in de Natasiamodus ga, dat blijft hangen![]()
dankjewel alvast, jij ook, rust lekkerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:48 schreef Leandra het volgende:
Whahahahhaha gatverdamme..... dat van dat duimen was wel zo ongeveer het engste wat je tegen me kon zeggen.
Slaap lekker strax![]()
![]()
Misschien bevalt het je wel heel goed, mag toch!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:48 schreef Leandra het volgende:
Dat bitcherige.
ik vind het je wel ok staan hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:51 schreef Leandra het volgende:
Neuh... dat is nix voor mij, ik ben er de persoon niet voor.
in je posts op de fok ben je heerlijk objectief en rustig, is fijn om te lezen! ze zijn nog slim ook, missy hoogbegaafd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:54 schreef Leandra het volgende:
Mwah, mensen verwachten het vaak wel.... maar dat valt dan weer tegen...
Ben we adrem maar niet het kutwijf wat ik soms wel zou moeten zijn.
ze moeten niet, maar ze willen naar mij luisteren. hoop kennis over onzinnige dingen (imho) en veel te vriendelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:54 schreef Leandra het volgende:
Moeten zij naar jou luisteren of jij naar hen??
ze zullen vaak geen gehoor krijgen, da's alles. dingen zullen langs me heen in het honderd lopen, so be itquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:58 schreef Leandra het volgende:
En dan ga je ze morgen in een mist hullen?? Dat wordt een verrassing dan![]()
nou nou, nu overdrijf ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze zullen vaak geen gehoor krijgen, da's alles. dingen zullen langs me heen in het honderd lopen, so be it
ze moeten maar eens op eigen benen leren staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:00 schreef Leandra het volgende:
Ach.... met een beetje mazzel kun je dat woensdag dan weer helder oplossen![]()
dat is vertekent, er worden geen seconden getoont. was 14 secondenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:02 schreef Leandra het volgende:
Toch mooi dat je dat zelf al binnen een minuut doorhebt.
je dwingt me nu wel erg concreet te worden!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
Zoals??
Vertekendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:03 schreef tipsch het volgende:
dat is vertekent, er worden geen seconden getoont. was 14 seconden
verdomd, 2 minuten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat was een snel lijntje, maar Leandra - je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertekend
* Leandra moet wel toegeven dat het een van de weinige is![]()
Dan had ik wel heel snel gereageerd..... want mijn "dan kun je dat woensdag oplossen" stond daar nog tussen als reactiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:03 schreef tipsch het volgende:
hee, 2de reactie op eenzelfde topic:) je hebt toch gelijk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik wel heel snel gereageerd..... want mijn "dan kun je dat woensdag oplossen" stond daar nog tussen als reactie![]()
Is het je standaardzin bij vrouwen of alleen bij mij?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:06 schreef tipsch het volgende:
hee, 2de reactie op eenzelfde topic:) je hebt toch gelijk?
ja, over morgen. morgen is de dinsdag in de week dat ik op een drukkerij werk. een bijzondere drukkerij, omdat deze drukkerij naast het verzorgen van drukwerk, ook patienten uit de psychiatrie "activeert" of begeleidt. ik werk hier een dag in de week om mensen op "de DTP" te begeleiden en om drukwerk in eigen bedrijf te begeleiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:07 schreef Leandra het volgende:
Maarre...... word eens concreet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |