Ja, lekker moment danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het lijkt me een mooi moment om dan (eindelijk) m'n bed in te gaan...... truste![]()
![]()
oh:) hee, ik heb inmiddels flashbacks van een film die ik laatst gezien heb (MAREBITO)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, dat is je lippen aflikken..... erg lekker en dus niet van toepassing op Natasia.
Wat kijk jij toch voor rare films??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:10 schreef tipsch het volgende:
oh:) hee, ik heb inmiddels flashbacks van een film die ik laatst gezien heb (MAREBITO)
Ging over vleesetende mensen (kannibalen) -
Nou wacht even, die ander film waar ik het eerder vanavond over had - is puur toeval, echt. MAREBITO heb ik op aanraden van een vriend gekeken, dat was echt een groot misverstand. Ik hou wel van flinke cultfilms, maar dat ze deze week zo bloederig zijn, is echt toevalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kijk jij toch voor rare films??
Juist ja, en dan zit ik hier onschuldig met je te SC'en en dan blijk je strax een of andere enge ax-murderer te zijn, lekker is datquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:13 schreef tipsch het volgende:
Nou wacht even, die ander film waar ik het eerder vanavond over had - is puur toeval, echt. MAREBITO heb ik op aanraden van een vriend gekeken, dat was echt een groot misverstand. Ik hoe wel van flinke cultfilms, maar dat ze deze week zo bloederig zijn, is echt toeval
Na, ja - eigenlijk heb je gewoon gelijk, moet ik eerlijk in zijn. Ik hoop altijd een tofe cultklapper te zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kijk jij toch voor rare films??
lolquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist ja, en dan zit ik hier onschuldig met je te SC'en en dan blijk je strax een of andere enge ax-murderer te zijn, lekker is dat![]()
De woorden die ik t liefst hoor... wat ben je heerlijk snel van begripquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:16 schreef tipsch het volgende:
Na, ja - eigenlijk heb je gewoon gelijk.
tehehe, m'n makkequote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
De woorden die ik t liefst hoor... wat ben je heerlijk snel van begrip![]()
Yep, maar op een of andere manier is "ax-murderer" in het Engels een begrip wat wat langer is blijven hangen dan "bijlmoordenaar" in het Nederlands.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
lolik zal de komende weken proberen te bewijzen dat dat echt niet zo is
wat is een ax-murderer? met bijl of zo?
Het komt nog beter over...... het is terug te halenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:19 schreef tipsch het volgende:
tehehe, m'n makkewist niet dat dat op een forum nog over zou komen
ah ja - nee, een bijl is het nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, maar op een of andere manier is "ax-murderer" in het Engels een begrip wat wat langer is blijven hangen dan "bijlmoordenaar" in het Nederlands.
Logisch eigenlijk: in de UK zijn ze nogal conservatief en in de US lopen ze gewoon achter.![]()
nou moe, m'n flaporen, niet doen hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het komt nog beter over...... het is terug te halen![]()
Ik kan je er over 10 jaar nog mee om je oren slaan![]()
ik volg je, maar nogmaals, een bijl is het niet!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, mijn Engels is puur Amerikaans...... en dan is het Ax
* HiDiHo leert weer wat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, mijn Engels is puur Amerikaans...... en dan is het Ax
Volg de link ff dan.... en vertaal de omschrijving even....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:23 schreef tipsch het volgende:
ik volg je, maar nogmaals, een bijl is het niet!
Juist.... had ik m toch gelijk goed begrepenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:24 schreef tipsch het volgende:
kreeg ik even de indruk dat je laat was
Poison lijkt mequote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:25 schreef tipsch het volgende:
net als in de film err. CRANK. vergiftiging. hoe's dat in het Engels/Amerikaans?
a substance that can make people or animals ill or kill them if they eat or drink itquote:
aks - grote bijl. echt zo'n zweedse puzzel woord.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volg de link ff dan.... en vertaal de omschrijving even....
a tool used for cutting wood and which consists of a heavy iron or steel blade at the end of a long wooden handle
Whahahahaha jij hebt die Cambridge dictionary link nog open staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:29 schreef HiDiHo het volgende:
a substance that can make people or animals ill or kill them if they eat or drink it![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahahaha jij hebt die Cambridge dictionary link nog open staan![]()
Dat was nog van toen ik je al lang doorhad, jij dacht dat ik het niet snapte en nog een keer hetzelfde riep, maar ik daar die reactie op gaf omdat jij niet op tijd gezien had dat ik jouw "nee een bijl is het niet" hint niet snapte.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:29 schreef tipsch het volgende:
aks - grote bijl. echt zo'n zweedse puzzel woord.
vertaling:
een gereedschap gebruikt om hout mee te hakken: een zwaar ijzeren of stalen blad aan het eind van een lange stok.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was nog van toen ik je al lang doorhad, jij dacht dat ik het niet snapte en nog een keer hetzelfde riep, maar ik daar die reactie op gaf omdat jij niet op tijd gezien had dat ik jouw "nee een bijl is het niet" hint niet snapte.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was nog van toen ik je al lang doorhad, jij dacht dat ik het niet snapte en nog een keer hetzelfde riep, maar ik daar die reactie op gaf omdat jij niet op tijd gezien had dat ik jouw "nee een bijl is het niet" hint niet snapte.
Plagiaatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Puur toeval dus dat Cambridge jouw exacte woorden gebruikt....... Briljant![]()
lol:)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:34 schreef Leandra het volgende:
To poison someone
He (usually a she) is a poisoner
hee, ik volg je, ik volg jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, Tipsch volgt het ook niet meer maar die zegt gelijk the magic words....
Je hebt gelijk
"Je hebt gelijk" is 3 woorden dearquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
figuurlijk gebruik van dat woord is best mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |