jaaa vind ik ook wel gezellie, werd een beetje saai zo met alleen manu, pc eendjuh en afentoe demins en thalita.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
Goh, wat gezellig dat de SC weer helemaal tot leven is gewekt!
Ik postte voorheen ook veel mee hier (vooral in de BB5/HBB tijd) maar toen de COS en SC gescheiden werd liep het hier erg snel een beetje doodquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaa vind ik ook wel gezellie, werd een beetje saai zo met alleen manu, pc eendjuh en afentoe demins en thalita.daarmee bedoel ik nie da ze saai zijn hoor pffff maarre gewoon......
Meestal overdagquote:
Ik vind alles best als het maar geen pokeren is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal overdag![]()
Maar wie weet wat er vanavond nog allemaal voor spannends op het programma staat in DGK
Wat betekenen die afkortingen? .. ben (nog) niet zo vertrouwd met alles hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
) maar toen de COS en SC gescheiden werd liep het hier erg snel een beetje dood
Cos Commentaar op Streams en SC Slow Chatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat betekenen die afkortingen? .. ben (nog) niet zo vertrouwd met alles hier![]()
Thanks Petraa !!! ....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Cos Commentaar op Streams en SC Slow Chat![]()
quote:
Waarom staan alle streams ineens op slapende bewoners terwijl Huub en Nena nog wakker zijnquote:
Nena zit nu op bed en gaat slapen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom staan alle streams ineens op slapende bewoners terwijl Huub en Nena nog wakker zijn
Of slapen ze al...
Ik zie het, dat zal wel lukken na de vette joint...quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nena zit nu op bed en gaat slapen.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:55 schreef Uccella het volgende:
goeiemiddag
Weet iemand hoe dat nou precies zit met Nena die de hele tijd naar "achter" gaat voor knuffels en zo? Weet nl. niet precies hoe het zit, vangalleen maar wat op tijdens het lezen.
Heeft ze ook achter gebowd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |