zo snel groeien ze niet hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
Goed voor de bomen morgen die regen nu![]()
Idd, ook leuk voor de grondquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
Goed voor de bomen morgen die regen nu![]()
Omgeving Hilversum natte boelquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:06 schreef IedeK. het volgende:
Zware regenval hier ook!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:19 schreef kepler het volgende:
iemand in Amersfoort toevallig? Hoor op de radio iets van hagelstenen ter grootte van tennisballen![]()
mooi he...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef highway101 het volgende:
Veel regen zorgt ook voor een fikse spits. De spits moet eigenlijk nog beginnen en er staat al 260km file.
Niks van waarquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:19 schreef kepler het volgende:
iemand in Amersfoort toevallig? Hoor op de radio iets van hagelstenen ter grootte van tennisballen![]()
Is ie vlak voor Nederland ontstaan of kwam hij gewoon aanwaaien van de Noordzee buiten de radar bedoel ikquote:
Ooh, dat weet ik nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Is ie vlak voor Nederland ontstaan of kwam hij gewoon aanwaaien van de Noordzee buiten de radar bedoel ik.
Waarom wel?? 538 zegt wel vaker dingen wat niet waar zijn, daarnaast moeten er nog veel meer ingredienten komen om zulke hagelstenen te krijgenquote:
Was net boven Nunspeet, ff een minuut lang keihard waaien en storten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef bommel17 het volgende:
Hij komt nu richting Zwolle.. ik ben benieuwd..
wat is het nu?quote:Voorpagina:"
"Zowel aan de kust als in het binnenland komen tot in de avond zeer zware windstoten voor van 100-120 km/uur."
In de verwachtingstekst:
"Er komt langs de kust een zuidwesterstorm, kracht 9 te staan en in de kustprovincies komen ZEER ZWARE WINDSTOTEN, 110 tot 120 km/uur voor."
Meerdaagse tekst:
"Donderdag ZUIDWESTERSTORM en vooral in de kustprovincies ZEER ZWARE WINDSTOTEN."
Hier in Centrum even wel hoor,nu is het zo goed als droog.quote:
klopt.. dat is bijna overal al geweest.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:12 schreef sw78 het volgende:
Hier in omgeving Den Bosch was een kwartier geleden een wolkbreuk met onweer. Duurde (gelukkig?) heel kort maar er kwam echt veel tegelijk naar beneden
Zat ook best wel veel wind bij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:09 schreef indahnesia.com het volgende:
en nu hoost het in Eindhovenen hard ook
jah, dat hoorde ik ook ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zat ook best wel veel wind bij.
De 2e al dit jaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:37 schreef indahnesia.com het volgende:
JAH, WEERALARM!
quote:DE BILT - Het meteorologisch instituut KNMI heeft woensdag een weeralarm uitgegeven wegens een zware storm die donderdag over ons land zal trekken. Volgens de meteorologen is het hoogtepunt van de storm in de namiddag en avonduren te verwachten.
Het KNMI voorspelt langs de kust een zuidwesterstorm, die tegen het middaguur windkracht 9 bereikt. Vrijwel het hele land krijgt te maken met zeer zware windstoten, van 100 tot 120 kilometer per uur.
Ook dieper landinwaarts kunnen zeer zware windstoten voorkomen. In het Waddengebied kan tegen de avond een zware storm, windkracht 10, de kop opsteken. Volgens het weerinstituut kunnen de windstoten verraderlijk zijn en grote schade aanrichten.
Probeer je 'm weer in RTL4-weer te krijgen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ben toe aan nieuwe tel zo te zien![]()
Al gedaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Probeer je 'm weer in RTL4-weer te krijgen?
o jee, wat heeft ie gedaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Probeer je 'm weer in RTL4-weer te krijgen?
2X eerder foto van de sms gestuurtquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o jee, wat heeft ie gedaan?
Hoort erbij hequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom zouden ze dat willen laten zien dan?
reclame dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Party_P het volgende:
dat er ook gesmst wordt als er noodweer op komst is
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef DemonRage het volgende:
Jammer Speedy... ene Yme Braaksma was je voor.
Correct opgemerkt, foutje van mijn kant!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de storm van 25-jan-1990.
Het is dus niet november maar januari, dat je het weet.![]()
Verder ben je alleen maar aan het speculen, hopelijk komt het niet zover.![]()
Dat niet alleen, die was ook overzichterlijker.........daarnaast had die ook iets meer infoquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef DemonRage het volgende:
Jammer Speedy... ene Yme Braaksma was je voor.
Tuurlijk -10, overdrijven mag.......maar deze temp zullen we niet zonder sneeuw en helder weer halen.....ook voor volgende week verwacht ik niet veel hoor. Misschien beetje sneeuw....op WW zei iemand 15cm sneeuw tussen woensdag/donderdag, hoezo hard van stapel lopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:48 schreef Demarest het volgende:
[..]
Correct opgemerkt, foutje van mijn kant!
Ondertussen volharden de weermodellen in het scenario van een storm van kaliber die morgen o.a Nederland treft; grosso modo windkracht 8 à 9, in het noordelijk kustgebied 10 à 11 bft. Windstoten gaan in dat gebied pieken tot 140-145 km/u. De Deense westkust zal het ongekend hard voor de kiezen krijgen.
Vanaf primo maandag aanzienlijke dalende temperaturen, en richting het volgende weekeinde wellicht sneeuw van betekenis en lokaal minima tot -10 graden!
Wie had die gepost dan? Misschien kun je diegene even PM'en.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand nog de locatie van de orginele wallpaper (of is dit een ordinaire foto ?) Deze is 700x468 (en is ooit gepost net na Katrina of Rita in de DASOO-reeks).
Dat is juist het probleem.... we weten het niet meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie had die gepost dan? Misschien kun je diegene even PM'en.
Ben je lid van Weerwoord.be? Zo ja, vraag het daarquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem.... we weten het niet meer.
Ik weet alleen dat hij ooit gepost was.... en als ik heel goed nadenk is dit een foto die gemaakt ergens in Belgie.
Nope, ik ben een luie modquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben je lid van Weerwoord.be? Zo ja, vraag het daar
serieus ja? NU al? Ik ga maar geen foto's maken, dan wordt ik nat en zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:14 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Eindhoven is weer omgedoopt tot 'Snorkel-land' ... Wanneer gaan ze hier ooit iets doen aan de afwatering zeg? Volgens mij zag ik Okkie net ergens op de Kennedylaan zwemmen.
Is van Skystef van weerwoord:quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand nog de locatie van de orginele wallpaper (of is dit een ordinaire foto ?) Deze is 700x468 (en is ooit gepost net na Katrina of Rita in de DASOO-reeks).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |