de 30e januari ga ik weer terug naar Indonesiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:55 schreef fok_king_me het volgende:
ik heb liever 20+ of -5 dan er tussen in want ik vind dat gekwakkel echt zwaarrrr *** ach ja ik denk dat ik ooit nog is ga emigreren naar een land met alleen maar stabiel weer want dit is gewoon niet leuk meer die WC
ze laten die pluim alleen zien als ze er redelijk zeker van zijn, dus dat geeft mij toch weer hoop.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helga van leur liet de pluim zien, waarschijndelijk vanaf maandag wat winters neerslag.joh this nog zo verweg
Maar toch, het kan zo weer omslaan...nou ja, ben benieuwd, als alles omslaat, oef dan maken ze een behoorlijke blunder!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze laten die pluim alleen zien als ze er redelijk zeker van zijn, dus dat geeft mij toch weer hoop.
Maar 20mm, dat geeft echt geen problemen hoor! Vanaf 40/50mm mag je je zorgen maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Caesu het volgende:
morgen en donderdag wel erg veel regen.
met of zonder storm kan dat al voor overlast zorgen.
En die informatie komt waar vandaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Demarest het volgende:
De storm komende donderdag zal majeur zijn met in toto circa 100 doden in Noordwest-Europa als gevolg. Vooral aan de Deense westkust wellicht enorme schade door heuse orkaanwinden (12 bft!) Binnen de eigen landsgrenzen krijgen vooral de westelijke Waddeneiland het zwaar te verduren. De situatie van komende donderdag zou weleens die van 25-11-1990 kunnen benaderen; 17 doden in NL door stormgeweld destijds!
Dat is veel wind landinwaards zeg..quote:In de middag staat er langs de kust een zuidwesterstorm, kracht 9 en in de kustprovincies komen er ZEER ZWARE WINDSTOTEN, 110 tot 120 km/uur voor. Halverwege de ochtend begint dit in het zuidwesten van het land en het zware weer breidt zich verder over het westen, midden en noorden uit. Dieper landinwaarts hebben we te maken met ZWARE TOT ZEER ZWARE WINDSTOTEN van 100 tot 110 km/uur. In het Waddengebied kan in de avond een ZWARE STORM, windkracht 10 staan. Verder zijn er perioden met regen. Gemiddeld over het land valt er 20 tot 30 mm.
over een hele dag misschien niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Maar 20mm, dat geeft echt geen problemen hoor! Vanaf 40/50mm mag je je zorgen maken.
het dauwpuntquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Drugshond het volgende:
Wat is er eigenlijk op dit plaatje te zien ?
http://www.findlocalweath(...)w_points_europe.html
will do, ff weer het weerstation aanpassen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kortom, bij welke temperatuur er mist gaat ontstaat.
Toch?
Bij welke temperatuur de luchtvochtigheid 100% wordt en er mist KAN ontstaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kortom, bij welke temperatuur er mist gaat ontstaat.
Toch?
Van de weermodellen en uiteraard eigen inschatting. De nieuwste GFS-run geeft voor donderdag minstens 8 à 9 bft aan in vrijwel het gehele land, een verre van alledaags verschijnsel. Situatie is potentiëel zeer explosief!quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En die informatie komt waar vandaan?
Hier er ook nu, maar zostraks was het nog zowat windstil best apart eigelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wooohooooooooo het waait goed hier zeg![]()
Kan soms snel omslaan iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier er ook nu, maar zostraks was het nog zowat windstil best apart eigelijk
Ik ben geboren in de storm van 25-jan-1990.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Demarest het volgende:
De storm komende donderdag zal majeur zijn met in toto circa 100 doden in Noordwest-Europa als gevolg. Vooral aan de Deense westkust wellicht enorme schade door heuse orkaanwinden (12 bft!) Binnen de eigen landsgrenzen krijgen vooral de westelijke Waddeneiland het zwaar te verduren. De situatie van komende donderdag zou weleens die van 25-01-1990 kunnen benaderen; 17 doden in NL door stormgeweld destijds!
Barendrecht idem dito. Flinke regen, erg donkere lucht en bij vlagen harde wind. De boompjes slingeren heen en weer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef kepler het volgende:
in Delft heel slecht weer
Veel regen en wind...
zie je, ik voelde het al aan mijn water gisterenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef Party_P het volgende:
dat het morgen bovengemiddeld veel gaat waaien
zeer zwaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:04 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam meld ook zeer zware regenval en slecht zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |