Daar zullen ze wakker van liggenquote:kom ik nooit meer die balletent
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Belachelijk dat personeel in een restaurant niet accepteert dat een stel dronken gasten met servies begint te smijten.
Ik vind het gewoon niet normaal. Klant is koning. Als hij het nou naar een andere tafel gegooid had... maar nee, hij gooide het gewoon terug naar de keuken, zodat ze een nieuw bakje patat kunnen brengen, minder zout.quote:
Die Lucht!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Chapeau Chapeau
Erg leuk zn kut reactie ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Saekerhett het volgende:
Allememachies! Misschien had je het even aan de binnenkant van je ogen moeten bekijken?
Serieus type ofniet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet normaal. Klant is koning. Als hij het nou naar een andere tafel gegooid had... maar nee, hij gooide het gewoon terug naar de keuken, zodat ze een nieuw bakje patat kunnen brengen, minder zout.
En je post snel editen heeft geen zin, ik had al op quote gedrukt.
Jij denkt ook echt dat dit serieus gebeurd is?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef karr-1 het volgende:
Volkomen terecht verwijderd lijkt mij. Dat is geen normale manier van mensen behandelen in een restaurant. De andere gasten zullen ook blij met jullie zijn....
Het eten kan niet goed zijn, maar het is volkomen kansloos om met servies te gaan smijten en dan verwachten serieus geholpen te worden. Losers......
Nou nee, nu draai je het om. Ze hebben het eerst aangekaart, maar werden blijkbaar niet geholpen door het personeel. Daarna pas vloog het servies de tent door.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef karr-1 het volgende:
Het eten kan niet goed zijn, maar het is volkomen kansloos om met servies te gaan smijten en dan verwachten serieus geholpen te worden. Losers......
Uiteraard, we zitten hier immers niet in ONZ, dus dit is ongetwijfeld een waar gebeurd verhaal. Dat is alles in KLB toch?quote:
Zou ik ook doen naar een 010'er.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
nee maar had al eerder aanvaring met haar want toen ze bier kwam brengen deed ze dat met een muil die op half 7 stond, dus ik zeg als je als pro serveerster wil voorkomen moet je je horeca lach opzetten en vriendelijk zijn dus toen ging ze nog viezer kijken met dr kankerkop
Goed gehandeldquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
dus ik zeg tegen dat mokkel de patat is te zout, ze zegt "oh" en doet er nix aan
dus ik werd boos en gooide dat bakkie richting de keuken
bakkie kapot en patat over de vloer
wij lache natuurlijk haha
Inderdaad. Als ik ergens pisnijdig om kan worden, dan is het wel te zoute patat. Aan de andere kant, waarom zou je die patat überhaupt aanraken als je onbeperkt spare-ribs gaat eten? Je snap toch zelf ook wel dat dat niet effciënt is he?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik weet zeker dat als jullie in de zelfde situatie zaten en zo achterlijk behandeld werden als ons dat jullie ook niet blij waren geweest
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Frasier het volgende:
Kansloos.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Schooier
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zou ik ook doen naar een 010'er.
Nou, inderdaad. Had jij ze daar even goed te pakken. Ze zullen flink onder de indruk zijn geweest, een schaaltje dat kapot gegooid is.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat ze wouwe dat we door al dat zout extra drinken/bier ginge bestellen
maar daar trapte ik mooi niet in
ik heb ze mooi te kakke gezet
Het is een eetcaféquote:Op maandag 15 januari 2007 21:41 schreef Kimahri het volgende:
voel je maar goed, enkel chaos veroorzaken, je ken tog ook gewoon ff naar een hoge pief vragen ofzo, mja asociaal volk, die rotterdammers
trouwens dat rooie mokkel was vorige week ook in de baja haha toen kon ze wel naar me lachen want ze herkende mequote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het is een eetcafé![]()
En ons sletje had ook nog rood haar, reden genoeg dus.
wat ben jij een zielig mannetjequote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
En achteraf; volkomen terecht.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
trouwens dat rooie mokkel was vorige week ook in de baja haha toen kon ze wel naar me lachen want ze herkende me
rooie vieze haar van dr, ze is ook nog best wel dik
pfff jij zou met tranen in je ogen en een droge muil die patat zitten wegkanen smerig ventje, gore ratquote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
wat ben jij een zielig mannetje
Ben je nu stoer, omdat je dat bakkie patat terug naar de keuken heb gegooid?
ga ene leven zoeken
aah, moest je huilen omdat ze je niet hielpen, en je mammie was er zeker niet om je te troosten en een dikke kus te geven? aaah arme jongenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
pfff jij zou met tranen in je ogen en een droge muil die patat zitten wegkanen smerig ventje, gore rat
Voordat je verder post, ga dan de volgende punten eerst na:quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
pfff jij zou met tranen in je ogen en een droge muil die patat zitten wegkanen smerig ventje, gore rat
Het is in een vloek en een zucht gebeurt jongeman.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
Stoere feut ben je.
Misschien sta je wel in je recht maar om zo'n banaal te reageren...
Zegt de beroeps VMBO-er.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Voordat je verder post, ga dan de volgende punten eerst na:Neem een cursus Nederlands. Ga een leven zoeken. Word eens door een flinke hond keihard in je reet geneukt.
Dan praten we wel verder jochie.
Maar om maar toch te gaan reageren op jou.
Als het patatje niet goed is, dan kan je ook rustig reageren en niet zo kinderachtig als wat jij deed.
Het is volkomen terecht dat je eruit geflikkerd bent![]()
Held, en nog geen ene kut in je leven bereikt. Wij zetten tenminste roodharige serveersters op hun plaats die zich misdragen in hun functie.quote:
hoezo omdat we het niet eens zijn met slechte service en ongepast gedrag van personeelquote:
je kan het best ergens over oneens zijn, maar om dan agressief te reageren door met dat spul te gooien, dat is compleet nutteloos, of dacht je soms dat je daardoor nieuwe patat zou krijgen die minder zout is?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:01 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
hoezo omdat we het niet eens zijn met slechte service en ongepast gedrag van personeel
haha goeie...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Crack_david het volgende:
als je het patat gewoon in je bier gedompeld had was het zout er wel vanaf gespoelt!
wacht maar tot iemand in je omgeving kanker krijgt, dan praat je wel anders. Naar hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:30 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die kankerbeer mag blij zijn dat wij langskomen
ik heb het al meerdere malen in zeer dichte omgeving meegemaakt maar nog steeds mag die beer kanker krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
wacht maar tot iemand in je omgeving kanker krijgt, dan praat je wel anders. Naar hoor.
Wat heb jij gebruikt gozer?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb het al meerdere malen in zeer dichte omgeving meegemaakt maar nog steeds mag die beer kanker krijgen
maar daar wil ik het helemaal niet over hebben over kanker huillie
Serieus, ik denk dat als jij Hitler tegenkomt, dat zelfs hij dan zegt: "Also, also, alsooooo....".quote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb het al meerdere malen in zeer dichte omgeving meegemaakt maar nog steeds mag die beer kanker krijgen
maar daar wil ik het helemaal niet over hebben over kanker huillie
waar zat jequote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Dus wij gaan ff lekker met zn alle spareribs eten, onbeperkt, je kent het wel.
afijn, wij lekker bestellen al beetje dronken beetje lachen enzo
dus het eten komt, ik had pittige marinade btw, dus ik neem een patatje...
GODVERDOMEM EEN PARTIJ KANKER ZOUT werd je eng van
dus ik zeg tegen dat mokkel de patat is te zout, ze zegt "oh" en doet er nix aan
werden ik en een paar vrienden eruit gezet dus zijn we met zn alle weggegaan
kom ik nooit meer die balletent
Zelfs die zaak is nog te goed voor jou kennelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 22:30 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die kankerbeer mag blij zijn dat wij langskomen
Zuid-Holland. Hier gaat het om 1tje in Rotterdam.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef mic_forever het volgende:
Bloedserieus
welke beren cafe waar de fok zit dat
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Kank me voorstellen als je met zulks een broek in restaurant binnenkomt
[afbeelding]
Maar rofls, is toch vrij normaal dat een zaak zoiets niet accepteerd ?
En 010 ligt natuurlijk in Zeeland.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zuid-Holland. Hier gaat het om 1tje in Rotterdam.
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Saekerhett het volgende:
Allememachies! Misschien had je het even aan de binnenkant van je ogen moeten bekijken?
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:56 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
En 010 ligt natuurlijk in Zeeland.![]()
jaa maar waar zit hetttquote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zuid-Holland. Hier gaat het om 1tje in Rotterdam.
GODVERDOMME auto in de prakquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:12 schreef Herr_Munk het volgende:
Als ik jou was geweest had ik ook nog mijn BMW gepakt en tegen alle auto's van het personeel geknald en weggereden
Zou het?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
In een restaurant heb je tafelmanieren. Je had op een vriendelijke toon kunnen vragen of er geen andere saus was, omdat die je had erg zout is.
Zal wel aan je gedrag gelegen hebben dat die rode hoer zo reageerde.![]()
TS is dan ook een echte pauper héquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:11 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
idd hij zat nog vers in het geheugen
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:39 schreef o-fiel het volgende:
Wanneer komt er ook een slotje op Bassie_van_Adriaan?
Ik moest keihard lachenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Waar moet het toch heen met deze maatschappij als dat zelfs al niet meer kan.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Belachelijk dat personeel in een restaurant niet accepteert dat een stel dronken gasten met servies begint te smijten.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:19 schreef Giantbiker_73 het volgende:
ff TS een blik in zijn toekomst gunnen:
[afbeelding]
Echt jongen, jij deugt h-e-l-e-m-a-a-l NERGENS voor![]()
zover was ik ook alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Maakt in zijn geval niks uit hoor![]()
Arbeiders zoals jij horen ook helemaal niet zittend te eten, laat staan bediening te krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
zij jou eerder, kamper.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Dus je bent geen kloonquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die broek zit lekker en is lekker dun voor de zomer
ik denk dat ik mn fotos maar is ga weghalen of updaten want jullie lopen mij altijd maar af te zeiken met jullie rotte vingers aan dat smerige toetsebord
Atm hoort hij op stage te zittenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:28 schreef nokia6200 het volgende:
Even offtopic maar heb jij ooit wel eens op school gezeten?![]()
ik ben half 4 klaar vriendquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Atm hoort hij op stage te zitten
import amsterdammerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ja dat sletje reageerde niet echt professioneel toen ik zei dat die patat niet te nasse was
ja of je houd je bijdehante muilquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef SlideAway het volgende:
DIt topic gaat echt de goede kant op.
Als je stagebedrijf dit topic leest, ben je nog vééééél eerder klaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:50 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik ben half 4 klaar vriend
Het gaat écht de goed kant opquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ja of je houd je bijdehante muil
zelfs geestelijk gehandicapten zoals TS moeten een stem hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef Operc het volgende:
geweldig topic![]()
dat er nog geen modje is geweest die dit topic naar ONZ heeft gekickt![]()
en als het wél serieus bedoelt is,![]()
![]()
Had jij dat maar gedaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ja of je houd je bijdehante muil
Niet. De mods vinden TS ook een stukkie tuig dat niet beter verdientquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:39 schreef o-fiel het volgende:
Wanneer komt er ook een slotje op dit topic?
Waarom heb jij zn kut avatar?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:27 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Niet. De mods vinden TS ook een stukkie tuig dat niet beter verdient![]()
Zak toch een flink eind in de klei, joh.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
dus ik zeg tegen dat mokkel de patat is te zout, ze zegt \"oh\" en doet er nix aan
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:27 schreef Barachem het volgende:
[..]
Zak toch een flink eind in de klei, joh.
Stomme asociale kloothommel!
Schijtklacht, slotje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar krijg je dorst van...en voor drinken moet je gewoon betalenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet normaal. Klant is koning. Als hij het nou naar een andere tafel gegooid had... maar nee, hij gooide het gewoon terug naar de keuken, zodat ze een nieuw bakje patat kunnen brengen, minder zout.
als restaurant-gastheer had ik je al lang een fiks pak rammel gegeven, schorem dat je bentquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
dus ik zeg tegen dat mokkel de patat is te zout, ze zegt \"oh\" en doet er nix aan
LEKKER VOOR JE!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Haal ze dan wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:37 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
jaja die foto's kennen we nou wel
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ze wouwe
Na een jaar nog? At je soms zout met patat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
te zout is nooit goed heb er nog last van aan mn niere
ken je niet ontkenne dat het een terechte klacht isquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:47 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Na een jaar nog? At je soms zout met patat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |