Kan je ff de kleur en type geven van de geparkeerde wagen? (voor alle zekerheid)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
RIj ik vanmiddag in mn bmw over de nieuwe binnenweg in rotterdam komt er een of ander kankermokkel in een citroen BX een witte, douwt m zo met zn neus voor mij langs dus ik moest uitwijken rij ik zo een geparkeerde mercedes in... GODVERDOMME
dus ik ben m maar gepeerd want wil mn noclaim niet kwijt natuurlijk
iig KANKERHOEREN IN EEN KANKER WITTE KUT BX moeten branden
danku
Nee in tegenstelling tot jouw waardeloze rijgedrag, kan die man die nu zijn auto in de prak ziet staan, wel fluiten naar z'n no-claim aangezien er geen tegenpartij is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
RIj ik vanmiddag in mn bmw over de nieuwe binnenweg in rotterdam komt er een of ander kankermokkel in een citroen BX een witte, douwt m zo met zn neus voor mij langs dus ik moest uitwijken rij ik zo een geparkeerde mercedes in... GODVERDOMME
danku
Als het klopt wat je zegt was gewoon die BX rijder aansprakelijk hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
danku
Ja maar, denk na, anders was TS zijn no claim kwijt. Wat kan jou die mercedes eigenaar met veel kinderen en een zieke vrouw nou interesserenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef metallicelmo het volgende:
Dus.. er staat nu in Rotterdam een Mercedes die finaal naar de klote is gereden door een eikel die snel doorreed na een ongeluk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |