GODVERDOMME auto in de prakquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:12 schreef Herr_Munk het volgende:
Als ik jou was geweest had ik ook nog mijn BMW gepakt en tegen alle auto's van het personeel geknald en weggereden
Zou het?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
In een restaurant heb je tafelmanieren. Je had op een vriendelijke toon kunnen vragen of er geen andere saus was, omdat die je had erg zout is.
Zal wel aan je gedrag gelegen hebben dat die rode hoer zo reageerde.![]()
TS is dan ook een echte pauper héquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:11 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
idd hij zat nog vers in het geheugen
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:39 schreef o-fiel het volgende:
Wanneer komt er ook een slotje op Bassie_van_Adriaan?
Ik moest keihard lachenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Dus wij gaan ff lekker met zn alle spareribs eten, onbeperkt, je kent het wel.
afijn, wij lekker bestellen al beetje dronken beetje lachen enzo
dus het eten komt, ik had pittige marinade btw, dus ik neem een patatje...
GODVERDOMEM EEN PARTIJ KANKER ZOUT werd je eng van
dus ik zeg tegen dat mokkel de patat is te zout, ze zegt "oh" en doet er nix aan
dus ik werd boos en gooide dat bakkie richting de keuken
bakkie kapot en patat over de vloer
wij lache natuurlijk haha
werden ik en een paar vrienden eruit gezet dus zijn we met zn alle weggegaan
kom ik nooit meer die balletent
Waar moet het toch heen met deze maatschappij als dat zelfs al niet meer kan.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Belachelijk dat personeel in een restaurant niet accepteert dat een stel dronken gasten met servies begint te smijten.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:19 schreef Giantbiker_73 het volgende:
ff TS een blik in zijn toekomst gunnen:
[afbeelding]
Echt jongen, jij deugt h-e-l-e-m-a-a-l NERGENS voor![]()
zover was ik ook alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Maakt in zijn geval niks uit hoor![]()
Arbeiders zoals jij horen ook helemaal niet zittend te eten, laat staan bediening te krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Dus wij gaan ff lekker met zn alle spareribs eten, onbeperkt, je kent het wel.
afijn, wij lekker bestellen al beetje dronken beetje lachen enzo
dus het eten komt, ik had pittige marinade btw, dus ik neem een patatje...
GODVERDOMEM EEN PARTIJ KANKER ZOUT werd je eng van
dus ik zeg tegen dat mokkel de patat is te zout, ze zegt "oh" en doet er nix aan
dus ik werd boos en gooide dat bakkie richting de keuken
bakkie kapot en patat over de vloer
wij lache natuurlijk haha
werden ik en een paar vrienden eruit gezet dus zijn we met zn alle weggegaan
kom ik nooit meer die balletent
zij jou eerder, kamper.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat ze wouwe dat we door al dat zout extra drinken/bier ginge bestellen
maar daar trapte ik mooi niet in
ik heb ze mooi te kakke gezet
Dus je bent geen kloonquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die broek zit lekker en is lekker dun voor de zomer
ik denk dat ik mn fotos maar is ga weghalen of updaten want jullie lopen mij altijd maar af te zeiken met jullie rotte vingers aan dat smerige toetsebord
Atm hoort hij op stage te zittenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:28 schreef nokia6200 het volgende:
Even offtopic maar heb jij ooit wel eens op school gezeten?![]()
ik ben half 4 klaar vriendquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Atm hoort hij op stage te zitten
import amsterdammerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ja dat sletje reageerde niet echt professioneel toen ik zei dat die patat niet te nasse was
ja of je houd je bijdehante muilquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef SlideAway het volgende:
DIt topic gaat echt de goede kant op.
Als je stagebedrijf dit topic leest, ben je nog vééééél eerder klaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:50 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik ben half 4 klaar vriend
Het gaat écht de goed kant opquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ja of je houd je bijdehante muil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |