Daar zullen ze wakker van liggenquote:kom ik nooit meer die balletent
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Belachelijk dat personeel in een restaurant niet accepteert dat een stel dronken gasten met servies begint te smijten.
Ik vind het gewoon niet normaal. Klant is koning. Als hij het nou naar een andere tafel gegooid had... maar nee, hij gooide het gewoon terug naar de keuken, zodat ze een nieuw bakje patat kunnen brengen, minder zout.quote:
Die Lucht!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Chapeau Chapeau
Erg leuk zn kut reactie ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Saekerhett het volgende:
Allememachies! Misschien had je het even aan de binnenkant van je ogen moeten bekijken?
Serieus type ofniet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet normaal. Klant is koning. Als hij het nou naar een andere tafel gegooid had... maar nee, hij gooide het gewoon terug naar de keuken, zodat ze een nieuw bakje patat kunnen brengen, minder zout.
En je post snel editen heeft geen zin, ik had al op quote gedrukt.
Jij denkt ook echt dat dit serieus gebeurd is?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef karr-1 het volgende:
Volkomen terecht verwijderd lijkt mij. Dat is geen normale manier van mensen behandelen in een restaurant. De andere gasten zullen ook blij met jullie zijn....
Het eten kan niet goed zijn, maar het is volkomen kansloos om met servies te gaan smijten en dan verwachten serieus geholpen te worden. Losers......
Nou nee, nu draai je het om. Ze hebben het eerst aangekaart, maar werden blijkbaar niet geholpen door het personeel. Daarna pas vloog het servies de tent door.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef karr-1 het volgende:
Het eten kan niet goed zijn, maar het is volkomen kansloos om met servies te gaan smijten en dan verwachten serieus geholpen te worden. Losers......
Uiteraard, we zitten hier immers niet in ONZ, dus dit is ongetwijfeld een waar gebeurd verhaal. Dat is alles in KLB toch?quote:
Zou ik ook doen naar een 010'er.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
nee maar had al eerder aanvaring met haar want toen ze bier kwam brengen deed ze dat met een muil die op half 7 stond, dus ik zeg als je als pro serveerster wil voorkomen moet je je horeca lach opzetten en vriendelijk zijn dus toen ging ze nog viezer kijken met dr kankerkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |