alles valt onder slowchat. doen we gezond melden we het ook netjes in het andere topicquote:Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehehe
kunnen we hier weer gaan vechten over wat wel en niet onder dieetSC valt
dat kan zo verslavend zijn dat rollercoaster. ben om eerlijk te zijn blij dat ik dat niet meer speel, dan zou ik nooit achter de pc weg gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou kheb vandaag heul gezond gedaan, een grote bak slaai met tonijn en kidneybonen als diner, 3 stukken fruit en een bak rauwkost tussendoor en natuurlijk mijn bak beton als ontbijt
Verder heb ik een paar uur Rollercoaster Tycoon zitten spelen vanavond![]()
Breienquote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat kan zo verslavend zijn dat rollercoaster. ben om eerlijk te zijn blij dat ik dat niet meer speel, dan zou ik nooit achter de pc weg gaan.
vanavond ben ik verder gegaan met mijn sjaal breien. wist niet meer dat dat zo leuk is (waar miss marple dvds wel niet goed voor kunnen zijn)
Voel me nu eigenljik helemaal niet meer welkom in 't dieettopic.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef Troel het volgende:
Jij altijd
We waren er al langer mee bezig, maar door de recente ontwikkelingen is er wat meer vaart achter gezet, het forum op dieet-web.nl
Ga er verder geen ophef over maken, iedereen is welkom.
Dito hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voel me nu eigenljik helemaal niet meer welkom in 't dieettopic.![]()
![]()
Blijkbaar is dat alleen voor mensen die ook daadwerkelijk succesvol afvallen...![]()
Maar misschien ligt 't wel aan mij...![]()
Ik vond het gisteren juist wel gezellig en vrolijk enzo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dito hoor.
Bij mij werkt constant praten over dieten trouwens alleen maar averechts, maar goed
Ach ieder zijn meug, kunnen we hier weer vrolijck spammen
Nee klopt maar ik kan er ergens ook wel inkomen... als je zelf niet meedoet is het gewoon niet leuk en als je dan tussen al het geneuzel door voor jou nuttige info moet zoeken is dat vermoeiendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren juist wel gezellig en vrolijk enzo...Blijkbaar deelt niet iedereen die mening.
![]()
Betreffende vriendin had zo'n doosje met mix gekocht en -volgens haar- stond 't er niet op. Ik maak de kwarktaart altijd "zelf", gewoon met gelatine... en daar staat het inderdaad op.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Er staat op de gelatine dat je die niet met kiwi kan gebruiken
Denk dat er een bepaald eiwitje inzit dat gelatine afbreekt... zit ook in ananas en (ik dacht) papaja. Door de vrucht te verhitten breek je dat eiwitje af en kun je het wel gebruiken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Waar heeft dat dan mee te maken? Zijn dat bepaalde fruitzuren die de structuur van de gelatine aantasten ofzo?
Nee hoor, je was helemaal niet gemeen. Alleen zoekt blijkbaar iedereen wat anders in een dieet-topic. Dan is het misschien toch beter om die 2 gescheiden te houden? Juist om ergernissen te voorkomen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:51 schreef YPPY het volgende:
Nou sorry hoor, nu ik hier zit te lezen voel ik me wel een ontzettende zeikerd. Ik weet niet of het mijn hormonen zijn, dat ik het niet in perspectief zie, maar was ik zo gemeen daar?
Ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik kan me wel een beetje indenken wat Yppy bedoelt. Als je als buitenstaander of niet zo frequente bezoeker komt voor de dieetzaken en die moet zoeken tussen tientallen niet dieet-gerelateerde posts is dat op zijn zachtst gezegd niet handig
Maar wij zijn nu eenmaal ook een bepclub eerste klas en dus vind ik een eigen SC helemaal niet zo'n gek idee. Vooral omdat een aantal van ons elkaar nu al een hele tijd kent (en sommigen zich naadloos invoegen, hè Stormqueen). Dan bestaat de behoefte om ook over andere dingen te kleppen en dat doen we dan gezellig hier. Heeft niks met wel of niet welkom zijn te maken volgens mij, iedereen is in beide topics meer dan welkom.
Dankjewelquote:
oftewel: tijd om het weer op te pakken? op http://www.breien.nl heb je allemaal tips over hoe het ook al weer moet (wist het zelf ook allemaal niet meer).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Breien![]()
Dat deed ik veel op de basisschoolToen ik em nog niet druk maakte om mijn hipheidsfactor
![]()
Op de middelbare school heb ik het handwerk er een beetje bij laten hangen helaas.
Hey cool, tnx!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
oftewel: tijd om het weer op te pakken? op http://www.breien.nl heb je allemaal tips over hoe het ook al weer moet (wist het zelf ook allemaal niet meer).
hij word trouwens wel lang (mijn sjaal) al bijna 1,80, tenminste, bijna even lang als ikzelf
Nou eh, als onze boerderij doorgaat houden we daar een keer een megameetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
DankjewelIk vind jullie ook allemaal erg gezellig
Als jullie ooit een meeting doen die eendaags is en niet noordelijker dan gelderland, wil ik zeker een keer komen
waarschijnlijk niet. en had hem juist gemaakt zodat hij bij mijn bruine jas zou passen (is een zwarte sjaal) omdat ik verder alleen maar heel fleurige sjaals heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey cool, tnx!
Nou hopen dat je 'm nog een keer nodig gaat hebben deze "winter"
Duitslandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou eh, als onze boerderij doorgaat houden we daar een keer een megameetRuimte zat, jullie kunnen zelfs komen kamperen
Ik heb mijn uberhippe indianenmuts met vlechten al welgeteld 1 keer op kunnen doen deze winterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet. en had hem juist gemaakt zodat hij bij mijn bruine jas zou passen (is een zwarte sjaal) omdat ik verder alleen maar heel fleurige sjaals heb.
Hee, die 5km over de grens moet lukken toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Duitsland![]()
Ik verman me welKamperen is
Ow, dat is inderdaad nog wel te doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, die 5km over de grens moet lukken toch?![]()
O vandaar... ik ken alleen Roosendaalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom uit Zuidoost Brabant, bijna iedereen doet dat hier
Een USB headset?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef ymme het volgende:
Rewimo, jij weet dit vast wel
Ik heb nu een duitse cursus op mijn laptop, en moet nu een koptelefoon hebben, met z'n spreek ding eraan
En die dan dus via de usb kan, omdat ik verder geen ingangen in mijn laptop heb
Waar kan ik deze online kopen? Of hoe heet z'n ding? Kan ik op marktplaats ff zoeken..
Kun je die dan niet gebruiken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:54 schreef ymme het volgende:
haha, ik heb wel van die ingangen voor mijn andere koptelefoon
je hebt niet alleen je koptelefooningang nodig, maar ook de microfooningang. volgens mij tenminstequote:
Ja, het wordt inderdaad duidelijk... dank jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef teigan het volgende:
even teruglezen in deel 134 Sjeen, dan snap je het allemaal denk ik wel..
Jep. Duitse tv kijken, duitse kinderboeken lezen en Duitse muziek luisterenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:07 schreef ymme het volgende:
Ja ik had niet goed gekeken, ik heb dus wel een ingang voor microfoon en koptelefoon
Maar nu heb ik dus een curcus besteld voor de uitspraak, maar ik kan dus helemaal geen duits.
Moet dus eigenlijk iets hebben waar ik woorden leer. Iemand een idee.
Deze heb ik bij bol.com besteld.
In dat geval: maak een scriptje in het Nederlands en laat dat gewoon vertalen door iemand die goed Duits spreektquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:18 schreef ymme het volgende:
Nee voor mij geen loi of nti meer.
Ik wil iets waarbij het voorgezegt wordt, en ik het na moet zeggen.
Het is voor mijn stage, daar moet ik dus bedrijven gaan bellen (hoeft niet, maar is natuurlijk wel een goede zaak als ik dit straks zelf kan), en vragen naar het containersaldo, of als zij bellen dat ik de telefoon op kan nemen.
Hoiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:00 schreef freecell het volgende:
huh? een slowchat?
Nou ja, het zal wel
* freecell meldt zich
Wij schrijven echt alles zelfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest tijdschriften maken in het pre-google tijdperk. Ik geloof dat ik 3 artikelen zelf heb geschreven toen
Eh. Merken ze dat dan, als je het niet zelf hebt geschreven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij schrijven echt alles zelfWe zullen ook wel moeten, het is een themanummer met een nogal specifiek onderwerp. Niet veel over te googelen.
Alleen ingezonden mag je wel opnemen in het tijdschrift, maar het moeten dan ook daadwerkelijk stukjes zijn die door anderen geschreven zijn. Dus wie-o-wie helpt me?
Uhm, de ingezonden brieven die we nu hebben, hebben allemaal een totaal verschillende stijl en invalshoek.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh. Merken ze dat dan, als je het niet zelf hebt geschreven?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:36 schreef YPPY het volgende:
Hallo,
Mooi verhaal van jullie, vorige maand. Weten we ook eens waar die leiding hun onzin vandaan haalt. Twee weken lang zijn we hier opgescheept met muziek. En geen r&b of house (wat is er nu in onder jongeren???), nu Mozart, Hendel en Tsjeikofsky.Verschrikkelijk. Ben blij dat Robbie de cd speler heeft gesloopt..Wat een herrie was dat. Kan het volgende keer weer gewoon over matten of skaten gaan?
See ya!
Spelvauten naar behoefte in te voegen.![]()
Ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
Nouja, zo wordt het toch ook ingezonden? Of moeten we het opschrijven en naar je opsturen?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben écht heel trots, want ik heb een tentamen gehaald waarvan ik dacht dat ik hem noooooooooit zou halen, al een paar keer herkanst, afgelopen keer was ik met meer dan 80% van de andere studenten gezakt, maar nu dus toch, ein-de-lijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je. Het is strafrecht. Het enige vak dat ik vaker dan een keer heb moeten herkansenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Lekkere opluchting is dat he!
Welk vak?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef Levitation het volgende:
Nu, vernieuwd: vandaag niet chagrijnig!![]()
quote:
Spannend!!! (Heb je al een rechtsbijstandverzekering geslotenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Hoei, we hebben besloten te bieden op de boerderij. We weten niet of er nog een bod loopt, maar we doen gewoon of onze neuzen bloeden en we gaan ervoorWe kunnen er ADSL krijgen en dat was toch een belangrijke voorwaarde voor ons, internetverslaafden
In ieder geval in Nederland. Wellicht dat miss_d hier meer vanaf weet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef Rewimo het volgende:
O nee, goed dat je het zegtAlleen... moet dat in NL of in DLD?
Goed punt... zou het niet weten...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef Rewimo het volgende:
O nee, goed dat je het zegtAlleen... moet dat in NL of in DLD?
En waarom denkt u dat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
Het is een goede dag vandaag. Denk ik
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk omdat mijn uitzicht voor de verandering eens niet donkergrijs is
Een beetje richting Oirschotquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welke kant kijk jij op dan? Hier is het wel grijs... niet echt donker grijs, maar meer midden grijs.
![]()
Downtown is het donker en bewolkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een beetje richting Oirschot
Mijn uitzicht is heel weids he, tussen Airport en Oirschot is nauwelijks bebouwing
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Downtown is het donker en bewolkt.![]()
Ga door, dat helpt!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga door, dat helpt!Ik zie een mini gaatje in het wolkenpak!
![]()
quote:
Hier mocht het toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
En we hebben weer het hele topic gekaapt.![]()
quote:
Ben je een beetje rellerig ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee... komt vast straks iemand klagen dat we de SC vern**cken.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je een beetje rellerig ofzo![]()
Nee, ik ben gewoon in Eindhoven aan het spammenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:45 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het topic om zeep geholpen![]()
![]()
![]()
Het goed nieuws is:
Het zonnetje scheen zojuist!![]()
Klinkt inderdaad als een knus dagjequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff heb geen zin in vandaag, straks eerst rijles en daarna meteen door naar een crematie. gelukkig vanavond niets gepland
Sterkte!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff heb geen zin in vandaag, straks eerst rijles en daarna meteen door naar een crematie. gelukkig vanavond niets gepland
het ergste is nog dat het ook nog precies op elkaar aan zal sluiten. zodra ik thuis ben moet ik naar boven rennen (we wonen 3 hoog) om mijn nette schoenen te grijpen, snel aan te trekken en weer de auto in te springen. en kan zijn dat de rijschool te traag is en dat ik de crematie niet haal. maar er was geen andere plek meer deze week, en deze les heb ik gewoon echt nodig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een knus dagje
Euh, als jij eerder weg moet ga je eerder wegquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
het ergste is nog dat het ook nog precies op elkaar aan zal sluiten. zodra ik thuis ben moet ik naar boven rennen (we wonen 3 hoog) om mijn nette schoenen te grijpen, snel aan te trekken en weer de auto in te springen. en kan zijn dat de rijschool te traag is en dat ik de crematie niet haal. maar er was geen andere plek meer deze week, en deze les heb ik gewoon echt nodig.
dat doe ik ook wel hoor. scheelt dat het een crematie is van een persoon die ik niet echt ken, ga meer voor mijn vriend erheen. en die vrouw is ook oud geworden dus zo erg is het niet, gelukkig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euh, als jij eerder weg moet ga je eerder weg
Jij bent de klant, jij betaalt.
Sterkte in ieder geval
Ga even naar WGR, daar kunnen ze je misschien verder helpen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:44 schreef ymme het volgende:
Hoogst waarschijnlijk ben ik opgelicht op MP.
Iemand een idee, wat ik hier allemaal tegen kan doen? Om of mijn geld, of mijn dvd's te krijgen?
Buitenom, aangifte doen.
Ik heb alleen een bankrekeningnummer met achternaam en woonplaats. En een emailadres waar volgens mij weer een andere achternaam in staat.
Help
Misschien bij www.directwonen.nl?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
misschien dat iemand hier dit misschien weet
ik en een vriendin gaan volgend school jaar in maastricht studeren
en nu zouden we graag met zijn 2en iets huren
maar we hebben geen idee waar we dan moeten beginnen met zoeken en of dat wel mogelijk is voor twee studenten
gewoon die iq test van bnn. maar dat ding geeft al jaren verkeerde scores aan. hoogste voor mij was paar jaar terug met 137quote:
Op zich hoeft dat niks over je intelligentie te zeggen, sommige mensen die qua niveau VWO-ers zijn passen gewoon niet in het schoolsysteem dat hier wordt gehanteerd en worden als typische mavisten bestempeld. Zeg dus niet dat dat in jouw geval zo is he (ff voor de mensen met een klein snapperdjequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef gothic-blackie het volgende:
zo heb het weer goed gedaan ,met een iq van 120. vind het toch knap, ben een echte mavoer, en volgens hun ben ik dan begaafd. klopt dus helemaal niets van.
was ook meer grappig bedoelt. als ik niet op jonge leeftijd redelijk ziek was geworden, was het waarschijnlijk veel beter gegaan. heb namelijk op vroege leeftijd hele erge astma gehad (meestal 2 maanden per jaar afwezig van school) toen ik daar overheen was, en naar de middelbare school ging, werd CVS bij mij geconstateerd. en ja ik zou wel meer kunnen als mijn lichaam dat ook had gekund. en nu heb ik, op het moment, zo genoeg van school dat ik al blij ben met mijn mbo, wat voor mij al een hele prestatie is. maar over een paar jaar zal ik er wel weer genoeg van hebben, en dan doorstuderen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat niks over je intelligentie te zeggen, sommige mensen die qua niveau VWO-ers zijn passen gewoon niet in het schoolsysteem dat hier wordt gehanteerd en worden als typische mavisten bestempeld. Zeg dus niet dat dat in jouw geval zo is he (ff voor de mensen met een klein snapperdje)
succes Sas!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef Miss_S het volgende:
edit nog meer nieuws
heb voor het eerst gesolliciteerd, word morgen terug gebeld als het goed is
en heb toch nieuwe brochures aangevraagd voor andere opleidingen (pedagogiek) terwijl ik me eigenlijk al ergens voor aangemeld heb
Het is 7km... dat ga ik echt niet lopen... zonde van mijn tijd.quote:
Hoe jonger je sterft, hoe groter de schok en hoe meer mensen op je begrafenis, is juist goed voor je nagedachtenisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is 7km... dat ga ik echt niet lopen... zonde van mijn tijd.![]()
Heb gisteren wel stukjes gelopen, op een stuk regende het zo hard dat ik met mijn rug naar de wind zijwaards ben gaan lopen omdat het teveel pijn deed aan mijn gezicht.En ik heb een keer af moeten stappen omdat ik bijna achteruit blies.
Engste vond ik trouwens het stukje dat ik onder hoogspanningsmasten door moest. Die piepten en kraakten en de kabels gilden in de wind. Ik was best bang dat daar iets van omlaag zou komen.
![]()
Zou toch lullig zijn om om te komen zo vlak voor je verjaardag.![]()
Sterven op de dag voor je verjaardag doet het sowieso wel goed, denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe jonger je sterft, hoe groter de schok en hoe meer mensen op je begrafenis, is juist goed voor je nagedachtenis
DISCLAIMER: dikke korrel zout, jeweets
Inderdaad heel veel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:
5 doden is niet mis...
Wat die boodschappen betreft, dat scheelt, hoef je geen cake te bestellen bij het crematorium. Daar vragen ze gewoon 1,50 per persoon voor, voor een plakje cakequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sterven op de dag voor je verjaardag doet het sowieso wel goed, denk ik.
"Ze had alle boodschappen voor haar feestje al in huis"
"Ze keek zo uit naar haar verjaardag, al is ze waarschijnlijk dolblij dat ze nu nooit 30 zal hoeven worden" (die is nog 2 jaar bruikbaar, altijd handig!)
"We hebben het feestje maar naar de begraafplaats verplaatst, iedereen had deze middag toch al vrijgehouden"
![]()
Okee, jij bent de laatste van wie ik dit grapje zonder rood aan te lopen toe staquote:
Oh en late reactie, maaarrrrr:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sterven op de dag voor je verjaardag doet het sowieso wel goed, denk ik.
"Ze had alle boodschappen voor haar feestje al in huis"
"Ze keek zo uit naar haar verjaardag, al is ze waarschijnlijk dolblij dat ze nu nooit 30 zal hoeven worden" (die is nog 2 jaar bruikbaar, altijd handig!)
"We hebben het feestje maar naar de begraafplaats verplaatst, iedereen had deze middag toch al vrijgehouden"
![]()
Wie kiest er dan ook zo'n naam!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, jij bent de laatste van wie ik dit grapje zonder rood aan te lopen toe staVanaf dit moment gaat iedere volgende er aan
Toen ik nog metal was 9 jaar geleden, was dat anders een hele stoere naamquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wie kiest er dan ook zo'n naam!![]()
Net zoiets als jezelf met een gewicht van 95kg een misleidende naam toekennen die verwijst naar gewichtloosheid, terwijl je eigenlijk meer weg hebt van een blok beton.![]()
*ploink*quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en late reactie, maaarrrrr:
GEFELICITEERD MUTS![]()
![]()
Alle mutsen veel dank voor de lieve (quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*ploink*
Kwartje valt hier inmiddels ook.
GEFELICITEERD MUTS![]()
![]()
6quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:
5 doden is niet mis...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:05 schreef Troel het volgende:
En voordat mensen denken dat ik harteloos ben ofzo, ik heb Levi allang gefeliciteerd en zit na te denken voor een kadootje voor morgen
Chocoladedoucheschuimquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:05 schreef Troel het volgende:
En voordat mensen denken dat ik harteloos ben ofzo, ik heb Levi allang gefeliciteerd en zit na te denken voor een kadootje voor morgen
Heb ik al.quote:
Ik heb ooit stage gelopen bij een bedrijf waar mijn vader jaaaaren heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit de jubilarissen door te nemen en er werken hier gewoon mensen die hier ook al werkten toen ik nog een eicel was. Freaky
Ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:14 schreef Troel het volgende:
Ik ken dat.
De helft van de mensen bij mij op mijn werk zouden mijn ouders kunnen zijn
Boeiend, als je t niet eerder nodig hebt gehad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:34 schreef Miss_S het volgende:
ik heb mijn eerste baantje
(ja ik weet het een beetje laat voor een 18jarige maar beter laat dan nooit)
proficiatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:34 schreef Miss_S het volgende:
ik heb mijn eerste baantje
(ja ik weet het een beetje laat voor een 18jarige maar beter laat dan nooit)
Werken is goed voor je, en 3 keer per week is nog wel te overzien toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
overblijfkracht voor 3 keer in de week
word wel een beetje druk met stage maar ben er wel achter dat ik graag met kinderen werk
Ik heb in die 17 jaar meerdere banen gehad hoor. Maar wel bij dezelfde werkgever dus. Ik vind het echter niet erg om over een poosje weer te veranderen, wat gaat gebeuren als we gaan verhuizenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Komt het je nooit je strot uit?
Ik zou echt gillend gek worden
gefeliciteerd. en veel plezier morgen, moge het gezellig worden (vast wel)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alle mutsen veel dank voor de lieve () festilitaties!
![]()
Dank je wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gefeliciteerd. en veel plezier morgen, moge het gezellig worden (vast wel)
ben me nu mentaal aan het voorbereiden, straks tussentijdse toets, en daarna direct door naar center parcs, om een weekeindje met de familie door te brengen. in de hoop dat het nog door gaat. want oma ligt plotseling in het ziekenhuis. volgens mij niet iets ernstigs, maar ja, oma is toch al weer 87 (uit mijn hoofd, dus kan er wat jaartjes naast zitten) en dan ga ik het wel eng vinden als mensen in het ziekenhuis terecht komen. gewoon duimen dus.
chevrolet kalosquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Miss_S is goed bezig
Wil jij wel zeggen welk type?![]()
volgens mij het knopje van de deuren dicht doen, en dan contact maken. maar dat weet ik niet zeker. mijn schoonouders hebben dat namelijk ook een keer gehad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
chevrolet kalos
ik wou net weg rijden bij een vriendin van me toen begonnen alle lichten te knipperenweet niet op welk knopje ik gedrukt had maar goed
Heftig zeg, is je oma al langer ziek?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef gothic-blackie het volgende:
zo daar ben ik dan weer. helaas is het met oma in tijdens het weekeind snel bergafwaarts gegaan, en haar kinderen (mijn ooms en tantes en mijn ouders) houden nu een wake bij haar in het ziekenhuis. het kan een dag duren, maar ook een week, maar hier komt ze in ieder geval niet meer bovenop.
maar het weekeind was wel supergezellig. iedereen heeft nu zoiets van: volgend jaar weer?
ttt ging wel goed, had niet verwacht dat ik vrijstelling zou krijgen. deed namelijk het fileparkeren perfect. maar bij de hellingproef had ik de handrem niet helemaal naar beneden gedaan, dus was bang dat ik het niet gehaald had.
Ik heb ook -ooit- een TTT gedaan. Heb daar mijn bijzondere verrichtingen volledig verprutst (super stress!), maar ik had een hele lieve examinator en die heeft me toen daarvoor toch vrijstelling op het examen gegeven.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wat die TTT betreft: mijn fileparkeren ging zaad, ik zat er een halve meter naast, maar ik heb het ook gehaald toenAls je maar goed kijkt, dat is waar je ze op beoordelen
nee oma was redelijk gezond, wel een paar maanden geleden dat ze even opgenomen moest worden in een verpleegtehuis omdat er teveel gekloot was met de medicijnen (ze heeft een lieve huisarts die ook de apotheek is. dus bij elk wissewasje verandert hij de medicijnen want dat levert hem weer meer geld op)quote:Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heftig zeg, is je oma al langer ziek?
Sterkte in ieder geval.
En wat die TTT betreft: mijn fileparkeren ging zaad, ik zat er een halve meter naast, maar ik heb het ook gehaald toenAls je maar goed kijkt, dat is waar je ze op beoordelen
Als ze er zelf vrede mee heeft is het een stuk beter te verkroppen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee oma was redelijk gezond, wel een paar maanden geleden dat ze even opgenomen moest worden in een verpleegtehuis omdat er teveel gekloot was met de medicijnen (ze heeft een lieve huisarts die ook de apotheek is. dus bij elk wissewasje verandert hij de medicijnen want dat levert hem weer meer geld op)
maar het ergste is echt het wachten. ben nu op dit moment in deventer, en als oma vandaag of morgen nog overleid blijf ik ook hier, en anders ga ik weer terug naar rotterdam. we hebben er wel allemaal vrede mee, oma was oud, en wou zelf eigenlijk niet meer. vooral omdat iedereen uit haar leeftijd al was overleden, en ze ook al kinderen/kleinkinderen had verloren.
Die twee topics werken ook niet echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:09 schreef octopussy het volgende:
@Gothic Blackie, sterkte!
Nou ik meld me hier dan ook maar even. Eerlijk gezegd denk ik dat het snel fout gaat met 2 dieetclub topics. Ik weet dat ik in ieder geval niet meer zoveel te posten heb in het gewone topic aangezien ik ook niet echt aan het dieten ben.![]()
Maar goed, zoals te lezen in het andere topic was mijn vakantie leuk enzo. Morgen naar Brugge voor een WLS gesprek. Nu maar hopen dat ik niet teleurgesteld word. Is ook best wel een beetje spannend voor mij.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Die twee topics werken ook niet echt
Afvallenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
werkt inderdaad voor geen meter...
Maar aangezien ik momenteel geen gram afval heb ik ook niets meer te zoeken in 't "gewone" topic. En lekker off-topic babbelen is er niet meer bij daar.
Heeft iemand Isa de laatste tijd nog gesproken? Ik mis haar een beetje in de topics.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:43 schreef Levitation het volgende:
Krijg net een sms-je van mijn schoonouders... de oma van mijn vriend is afgelopen nacht overleden. Ze was al oud en heel broos en at al weken bijna niet. Vorige week was ze al in 'n paar dagen tijd een kilo afgevallen, terwijl ze al zo broos was. Het komt dus niet echt onverwacht, maar toch eigenlijk eerder dan ik had gedacht.![]()
Voor haar is het beter zo, eigenlijk hoefde het voor haar al jaren niet meer... ze miste haar man heel erg, die is een jaar of 10 geleden overleden. Ze wilde eigenlijk heel graag "naar hem toe".
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
sterkte levi.
ook mijn oma is vanochtend rond kwart voor 10 overleden. gelukkig pijnloos en zonder het zelf nog bewust mee te maken. de laatste paar dagen was het toch een aflopende zaak, ze dienden alleen nog morfine en zuurstof toe, en alle andere apparatuur was al weggehaald (zoals hartmonitor en dergelijke). ben in ieder geval blij dat ik haar 2 of 3 weken terug nog heb gezien, geeft je toch een goed gevoel.
Dank je. Jij ook gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
sterkte levi.
ook mijn oma is vanochtend rond kwart voor 10 overleden. gelukkig pijnloos en zonder het zelf nog bewust mee te maken. de laatste paar dagen was het toch een aflopende zaak, ze dienden alleen nog morfine en zuurstof toe, en alle andere apparatuur was al weggehaald (zoals hartmonitor en dergelijke). ben in ieder geval blij dat ik haar 2 of 3 weken terug nog heb gezien, geeft je toch een goed gevoel.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
sterkte levi.
Stoerheidquote:
Ehm, nou dat weten we nog nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Stoerheidgefeliciteerd
Mooi huisch
Je gaat zeker niet bekend maken wat je er voor hebt betaald?
heel erg opgelucht, als je oma hoorde, toen de morfine nog niet echt aangeslagen was (lage dosis) zei ze alleen maar: waarom ging het met opa zo snel en bij mij zo langzaam. want opa overleed plotseling aan een hartaanval. en na een tijdje word het ook gewoon te lang. ben nu ook extra lang in deventer bij mijn ouders geweest, want die moesten veelal nachtdiensten draaien bij oma, en ik ken ze, dan eten ze niets, dus daar zorgde ik dan voor, en voor de wekker om 3 uur 's nachts zodat ze om 4 uur in het ziekenhuis konden zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:00 schreef octopussy het volgende:
Gecondoleerd gb, ergens zal je misschien wel een beetje opgelucht zijn dat ze nu rust heeft?
Ik weet niet wat het is maar ik word de laatste tijd ook weer veel met de dood geconfonteerd (2 vrienden die een dodelijk auto-ongeluk krijgen, verhalen van mensen op het internet waar ik op stuit, tv programma's over een overleden persoon en dan hier op Fok). Maar goed, misschien ben ik er op het moment ook een beetje gevoelig voor ofzo.
BTW. Is Isa niet al terug? Ze ging tegelijk met mij weg anderhalve week geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |