het ergste is nog dat het ook nog precies op elkaar aan zal sluiten. zodra ik thuis ben moet ik naar boven rennen (we wonen 3 hoog) om mijn nette schoenen te grijpen, snel aan te trekken en weer de auto in te springen. en kan zijn dat de rijschool te traag is en dat ik de crematie niet haal. maar er was geen andere plek meer deze week, en deze les heb ik gewoon echt nodig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een knus dagje
Euh, als jij eerder weg moet ga je eerder wegquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
het ergste is nog dat het ook nog precies op elkaar aan zal sluiten. zodra ik thuis ben moet ik naar boven rennen (we wonen 3 hoog) om mijn nette schoenen te grijpen, snel aan te trekken en weer de auto in te springen. en kan zijn dat de rijschool te traag is en dat ik de crematie niet haal. maar er was geen andere plek meer deze week, en deze les heb ik gewoon echt nodig.
dat doe ik ook wel hoor. scheelt dat het een crematie is van een persoon die ik niet echt ken, ga meer voor mijn vriend erheen. en die vrouw is ook oud geworden dus zo erg is het niet, gelukkig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euh, als jij eerder weg moet ga je eerder weg
Jij bent de klant, jij betaalt.
Sterkte in ieder geval
Ga even naar WGR, daar kunnen ze je misschien verder helpen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:44 schreef ymme het volgende:
Hoogst waarschijnlijk ben ik opgelicht op MP.
Iemand een idee, wat ik hier allemaal tegen kan doen? Om of mijn geld, of mijn dvd's te krijgen?
Buitenom, aangifte doen.
Ik heb alleen een bankrekeningnummer met achternaam en woonplaats. En een emailadres waar volgens mij weer een andere achternaam in staat.
Help
Misschien bij www.directwonen.nl?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
misschien dat iemand hier dit misschien weet
ik en een vriendin gaan volgend school jaar in maastricht studeren
en nu zouden we graag met zijn 2en iets huren
maar we hebben geen idee waar we dan moeten beginnen met zoeken en of dat wel mogelijk is voor twee studenten
gewoon die iq test van bnn. maar dat ding geeft al jaren verkeerde scores aan. hoogste voor mij was paar jaar terug met 137quote:
Op zich hoeft dat niks over je intelligentie te zeggen, sommige mensen die qua niveau VWO-ers zijn passen gewoon niet in het schoolsysteem dat hier wordt gehanteerd en worden als typische mavisten bestempeld. Zeg dus niet dat dat in jouw geval zo is he (ff voor de mensen met een klein snapperdjequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef gothic-blackie het volgende:
zo heb het weer goed gedaan ,met een iq van 120. vind het toch knap, ben een echte mavoer, en volgens hun ben ik dan begaafd. klopt dus helemaal niets van.
was ook meer grappig bedoelt. als ik niet op jonge leeftijd redelijk ziek was geworden, was het waarschijnlijk veel beter gegaan. heb namelijk op vroege leeftijd hele erge astma gehad (meestal 2 maanden per jaar afwezig van school) toen ik daar overheen was, en naar de middelbare school ging, werd CVS bij mij geconstateerd. en ja ik zou wel meer kunnen als mijn lichaam dat ook had gekund. en nu heb ik, op het moment, zo genoeg van school dat ik al blij ben met mijn mbo, wat voor mij al een hele prestatie is. maar over een paar jaar zal ik er wel weer genoeg van hebben, en dan doorstuderen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat niks over je intelligentie te zeggen, sommige mensen die qua niveau VWO-ers zijn passen gewoon niet in het schoolsysteem dat hier wordt gehanteerd en worden als typische mavisten bestempeld. Zeg dus niet dat dat in jouw geval zo is he (ff voor de mensen met een klein snapperdje)
succes Sas!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef Miss_S het volgende:
edit nog meer nieuws
heb voor het eerst gesolliciteerd, word morgen terug gebeld als het goed is
en heb toch nieuwe brochures aangevraagd voor andere opleidingen (pedagogiek) terwijl ik me eigenlijk al ergens voor aangemeld heb
Het is 7km... dat ga ik echt niet lopen... zonde van mijn tijd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |