Ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
Nouja, zo wordt het toch ook ingezonden? Of moeten we het opschrijven en naar je opsturen?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben écht heel trots, want ik heb een tentamen gehaald waarvan ik dacht dat ik hem noooooooooit zou halen, al een paar keer herkanst, afgelopen keer was ik met meer dan 80% van de andere studenten gezakt, maar nu dus toch, ein-de-lijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je. Het is strafrecht. Het enige vak dat ik vaker dan een keer heb moeten herkansenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Lekkere opluchting is dat he!
Welk vak?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef Levitation het volgende:
Nu, vernieuwd: vandaag niet chagrijnig!![]()
quote:
Spannend!!! (Heb je al een rechtsbijstandverzekering geslotenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Hoei, we hebben besloten te bieden op de boerderij. We weten niet of er nog een bod loopt, maar we doen gewoon of onze neuzen bloeden en we gaan ervoorWe kunnen er ADSL krijgen en dat was toch een belangrijke voorwaarde voor ons, internetverslaafden
In ieder geval in Nederland. Wellicht dat miss_d hier meer vanaf weet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef Rewimo het volgende:
O nee, goed dat je het zegtAlleen... moet dat in NL of in DLD?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |